| Forfatter |
|
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
| Sendt: 25 Januar 2010 kl. 07:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godmorgen
Så har jeg gennemgået vores bankkonto og der er nu 17 der har betalt og 13 der mangler at betale.
Fristen i første udmeldelse den 14-01-2010 var fristen den 22/1-2010 og har man overført den 22. eller i weekenden ville de stå der her til morgen.
Så indbetal venligst hurtigst muligt.
Mvh Busk
Kaserer Vestsjællands Hifi-Klub __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 616
|
| Sendt: 25 Januar 2010 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pænt godaften i stuen 
Så går turen til Kbh. i morgen, hvor jeg skal have hentet mine Snell B. Ja, det er det blevet til og jeg glæder mig rigtigt meget! Jeg får også lige et sæt MIT Terminator-II, der vist nok er et godt bud på noget der virker Selvom der jo altid er blandede meninger omkring den sag. Men det bliver sjovt at prøve noget nyt + noget nyt kabel og så er der jo noget at teste op imod Busk Audio Reference kablet, der også snart er på trapperne.
Jeg vil opdatere min tråd med mit gear når de står i stuen og give en lille anmeldelse både af Snell B og diverse højtalerkabler.
Kan nogen rådgive om brugtprisen på mine Nordost højtalerkabler? Er der nogle som er interesseret? Kan jo tage dem med på lørdag 
HA' DET!! __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
Claus Olsen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Februar 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 166
|
| Sendt: 26 Januar 2010 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
|
Pænt godaften i stuen 
Så går turen til Kbh. i morgen, hvor jeg skal have hentet mine Snell B. Ja, det er det blevet til og jeg glæder mig rigtigt meget! Jeg får også lige et sæt MIT Terminator-II, der vist nok er et godt bud på noget der virker Selvom der jo altid er blandede meninger omkring den sag. Men det bliver sjovt at prøve noget nyt + noget nyt kabel og så er der jo noget at teste op imod Busk Audio Reference kablet, der også snart er på trapperne.
Jeg vil opdatere min tråd med mit gear når de står i stuen og give en lille anmeldelse både af Snell B og diverse højtalerkabler.
Kan nogen rådgive om brugtprisen på mine Nordost højtalerkabler? Er der nogle som er interesseret? Kan jo tage dem med på lørdag 
HA' DET!!
|
|
|
Hej Per,
Lyder spændende med en brugertest af Snell B. Har du haft andre modeller af Snell ?
Mvh Claus __________________ Mvh. Claus
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Januar 2010 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|

Claus Olsen skrev:
|
PeKo skrev:
|
Pænt godaften i stuen 
HA' DET!!
|
|
|
Hej Per,
Lyder spændende med en brugertest af Snell B. Har du haft andre modeller af Snell ?
Mvh Claus
|
|
|
Hej Claus 
Ja, det kan man sige! Jeg har haft SELV SAMME sæt højtalere for godt 4 år siden, ham jeg solgte til, er ham jeg køber af igen Der findes kun dette ene eksemplar i DK, efter bedste vidende altså.. Jeg har ledt og ledt da jeg altid har savnet den gode analoge lyd, som de leverer til UG. Det er spændende at se (høre) om smagen har flyttet sig. Dengang havde jeg OVC rør monoblokke, i dag har jeg lidt mere strøm...
Jeg har også haft Snell B-Minor. De var OK, men slet ikke i den kaliber. Så de røg videre. Så havde jeg et sæt AIII-i reference. Det var GUF! En anden lyd end Snell B, men ikke så gode efter min smag. Desværre var baskanterne møre og jeg måtte slæbe dem til Kolding, hvor min fætter Glenn laver højtalere. www.basrep.dk Efter reparation solgte jeg dem og gik over i en helt anden genre. Den gang havde vi Snell Logen her på HIFI4ALL i en tråd, lige som denne. Du kan stadig finde den i Forum. Der er alle Snell elskerne, eller var, samlet. Der er vist ikke så meget gang i den mere, men jeg overvejer da at sætte fut i den igen, da det var skide sjovt. Snell er jo en saga blot, men mange elsker stadig den specielle klang - så de handles flittigt brugt.
Hvad har du selv? Er du da på lur efter noget Snell - eller HUR?
HYGGE - kører fra Kalundborg om en time!! HOHOHO  __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
Claus Olsen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Februar 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 166
|
| Sendt: 26 Januar 2010 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så må du have god tur....Bliver spændende at høre om du har husket rigtigt. Nogle gange kan man blive temmelig overrasket
Jeg køre med et Onkyo horn i top og mellem og Jbl 2235 som bund. Er ret vild med en åben og klar lyd, kunne dog godt bruge lidt mere bund. Tror ikke at mine kabinetter rigtig passer til Jbl'erne. Vil i nærmeste fremtid bygge nye kabinetter og så vil tiden vise om det bliver godt, eller jeg skal på højtaler-jagt......Derfor følger jeg dig tæt __________________ Mvh. Claus
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 26 Januar 2010 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
hallo forand peko
hvor bliver de billeder af vi skal se af dine nye speakers 
vi har nu ventet i 3 timer  __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 06:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja han er ikke ligefrem hurtig, kan du så se at stå op og tage de billeder .
Der kom gaffatape igår, men posten gad ikke tage det med, så har smed en seddel, så jeg kan humpe på posthuset kl. 11 , og da ringeklokken er i stuen har de ingen undskyldning .
Vi vil se billeder.
Busk __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 07:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Finn29 skrev:
|
hallo forand peko
hvor bliver de billeder af vi skal se af dine nye speakers 
vi har nu ventet i 3 timer 
|
|
|
Hæhæ, beklager for ventetiden! Men da Bonden og jeg kom tilbage til Kalundborg, efter et hyggeligt møde med sælger over en kop kaffe, skulle vi jo lige slæbe igen og have en kop kaffe mere Vi var i Klb. omkring kl. 20.45. Da Bonden kørte, skulle jeg lige have en mad og så gik der sgu håndbold i den - wow det var spændende!! Da Danmark så vandt, sprang jeg op og strakte armene over hovedet - DET skulle jeg så ikke have gjort... Av for satan det gjorde NAS! Så gik konen i seng og jeg tog en lille lytter for lav styrke, det var godt. Nu skal jeg have en mere grundig lytter og sender selvfølgelig billeder senere. Har lidt travlt i dag, så jeg er ikke helt sikker på at jeg når det, men lad os nu se! De kommer senest søndag 
Peking Duck Amok, Vintage-lytter og museumsinspektør  __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 08:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mornings 
Du har da spillet så højt at posten gav op... Skynd dig lidt, det er spændende at teste dit kabel op mod MIT Terminator-II. Snart er der kabeludsalg her fra 
Hygge
Busk skrev:
|
Ja han er ikke ligefrem hurtig, kan du så se at stå op og tage de billeder .
Der kom gaffatape igår, men posten gad ikke tage det med, så har smed en seddel, så jeg kan humpe på posthuset kl. 11 , og da ringeklokken er i stuen har de ingen undskyldning .
Vi vil se billeder.
Busk |
|
|
__________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 08:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Claus
Det lyder spændende, har aldrig hørt sådan et setup... Hvad har du ellers af grej? Skal du ikke have lavet en tråd med billeder og beskrivelse af hele pakken? 
Mvh Per
Claus Olsen skrev:
|
Så må du have god tur....Bliver spændende at høre om du har husket rigtigt. Nogle gange kan man blive temmelig overrasket
Jeg køre med et Onkyo horn i top og mellem og Jbl 2235 som bund. Er ret vild med en åben og klar lyd, kunne dog godt bruge lidt mere bund. Tror ikke at mine kabinetter rigtig passer til Jbl'erne. Vil i nærmeste fremtid bygge nye kabinetter og så vil tiden vise om det bliver godt, eller jeg skal på højtaler-jagt......Derfor følger jeg dig tæt |
|
|
__________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 08:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
En sjov aften 
Som man kan læse, var Bonden og jeg på tur til Bagsværd for at hjemtage Fars gamle Snell B. En ganske hyggelig tur hvor der var rig lejlighed til at få snakket under vejs. Verden er lille, vores unger er på Facebook sammen og vores koner kender hinanden fra arbejdet
Vi besøgte så en god gammel HIFI entusiast, der med glimt i øjnene fortalte om alle de herligheder han med tiden havde indkøbt, byttet og solgt. Det var sjove historier og vi hyggede med kaffebord og chokolader en times tid, før vi drog afsted igen mod Klb. Det var også tiltrængt med en lille pause, efter at have slæbt IRS Omega op på 2. sal og B'erne ned - de vejer trods alt 70 kg.
Stor tak for hjælpen til vores Bonde HIFI-manden Henrik, det var super du ville hjælpe mig og bruge en hel aften på det! Jeg skylder en skarp (eller to...) til en Snell B lytter 
Billeder kommer selvfølgelig senest søndag, der skal også være tid til at lytte jo! __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 08:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
KØRSEL LØRDAG FRA KLB.
ALOHAHAHA - ALPAPE OG FINN29 (burde opgraderes hvis det er alderen )
Bonden vil gerne køre på lørdag, så vi mødes på KLB station kl. 15.45 - hvis i vil med?
HYGGE __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 08:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder sku hyggeligt.
Jeg skal nok humpe afsted her ved 11tiden, så jeg kan kommer videre med kablet.
Har forøvrigt fået mine DALI 107 nu, basserne og mellemtonerne skal skiftes, og med de priser hifi klubben tager for reserve dele, læs 400% skal jeg lige se hvad jeg har i gemmerne, eller kalde en tjeneste.
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 08:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
|
Det lyder sku hyggeligt.
Har forøvrigt fået mine DALI 107 nu, basserne og mellemtonerne skal skiftes, og med de priser hifi klubben tager for reserve dele, læs 400% skal jeg lige se hvad jeg har i gemmerne, eller kalde en tjeneste.
Busk
|
|
|
Ja, hvis du kan spare den store avance, er det da bare om at gøre det! Men, mon ikke du har lidt på lager snart?  __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 08:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
Busk skrev:
|
Det lyder sku hyggeligt.
Busk
|
|
|
Ja, hvis du kan spare den store avance, er det da bare om at gøre det! Men, mon ikke du har lidt på lager snart? 
|
|
|
Jep
men skifter man enheder til andre end originalen, så betyder det nyt filter.
Du kender mig efterhånden, men man ved jo aldrig hvad man finder blandt 250+ stk enheder .
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 08:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
PeKo skrev:
Busk skrev:
|
Det lyder sku hyggeligt.
Busk
|
|
|
Ja, hvis du kan spare den store avance, er det da bare om at gøre det! Men, mon ikke du har lidt på lager snart? 
|
|
|
Jep
Du kender mig efterhånden, men man ved jo aldrig hvad man finder blandt 250+ stk enheder .
Busk
|
|
|
Jo - ud af det kommer to højtalere med hver 125 enheder 
Tadaaaaaaaa... Det var så min FULDT MEDLEMS VITS __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
jenssmed Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 08:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
Busk skrev:
PeKo skrev:
Busk skrev:
|
Det lyder sku hyggeligt.
Busk
|
|
|
|
|
|
Jep
Busk
|
|
|
Jo - ud af det kommer to højtalere med hver 125 enheder 
Tadaaaaaaaa... Det var så min FULDT MEDLEMS VITS
|
|
|
ønsker dig mange gange tillykke.
vi har før snakket om hvad det koster at blive fuldt medlem, whisky og en god whisky
hvornår skal festen holdes?
Smeden __________________ Besøg min stue her
Mygear
Vestsjællands HiFi-Klub
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 09:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er jo lige det - men nu er der da nye kasser i hytten (højtalere) og en god anledning, så mon ikke der snart kan komme en lille lytte-aften Konen skal snart på studietur i 4 dage, mener det er i slutningen af marts - så der tænker jeg at lave lidt af det der kræver overnatning 
__________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
|
Ja, det er jo lige det - men nu er der da nye kasser i hytten (højtalere) og en god anledning, så mon ikke der snart kan komme en lille lytte-aften Konen skal snart på studietur i 4 dage, mener det er i slutningen af marts - så der tænker jeg at lave lidt af det der kræver overnatning 
|
|
|

__________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
Grislingen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Oktober 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 65
|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
|
Det lyder sku hyggeligt.
Busk
|
|
|
Det er vist kun den ene mellemtone der skal skiftes.... og så selfølgelig basserne, såvidt jeg husker Men kan tage fejl!
__________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |