Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 14:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: HIFI klub - Vestsjælland (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 102
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
minouche
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2008
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 27 Januar 2010 kl. 22:51 | IP-adresse registreret  

Hej...

er endnu ikke fuldgyldig medlem...men det kan jo komme. Har netop investeret i ganske heftigt HIFI grej - synes jeg selv. Spiller på Martin Logan CLX og hele det øvrige set - up er McIntosh. Har fulgt debatten omkring akustik og overvejer at dæmpe især bagvæggen...Måske nogen kender godt til netop elektrostater og har gode råd desangående....Har aktuelt indsat en MIT Z powerbar, har endnu ikke købt den og endnu ikke hørt anlægget uden denne fyr. Har andre prøvet en sådan fætter - må i da gerne melde ud.

Mht anlægget, er vild med ML lyden og mine McIntosh monoblokke....

mvh

peter

Til top Vis minouche's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af minouche

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 28 Januar 2010 kl. 05:56 | IP-adresse registreret  

minouche skrev:

Hej...

er endnu ikke fuldgyldig medlem...men det kan jo komme. Har netop investeret i ganske heftigt HIFI grej - synes jeg selv. Spiller på Martin Logan CLX og hele det øvrige set - up er McIntosh. Har fulgt debatten omkring akustik og overvejer at dæmpe især bagvæggen...Måske nogen kender godt til netop elektrostater og har gode råd desangående....Har aktuelt indsat en MIT Z powerbar, har endnu ikke købt den og endnu ikke hørt anlægget uden denne fyr. Har andre prøvet en sådan fætter - må i da gerne melde ud.

mvh

peter

Hej Peter

Dejligt at høre at du er glad for det udstyr du fik valgt i sidste ende, glæder mig til at høre det en dag.

Busk

B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 Januar 2010 kl. 05:59 | IP-adresse registreret  

PeKo skrev:

ÅBENT HUS HOS SYSTEM AUDIO I ROSKILDE!

Skal vi? Hvem er interesseret - det er lige straks... læs mere her:

http://www.system-audio.com/_da-DK/nyheder/SA%2520masterdage /SA%2520masterdage

Der er tilmelding nederst på siden

Hvis der er nogen herfra det skal afsted, og som jeg kan køre med, så vil jeg gerne med. Kan den 4. og 6. februar.

Busk

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted

golfdane
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 28 Januar 2010 kl. 06:48 | IP-adresse registreret  

minouche skrev:

Hej...

mvh

peter

Anbefaler et besøg på Martin Logan Owners forum:
http://www.martinloganowners.com/forum/forumdisplay.php?f=73

Korrekt placering og fornuftig akustik er et must.
Check evt. "Members Systems" for andre CLX brugere: http://www.martinloganowners.com/forum/forumdisplay.php?f=17

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2005
Sendt: 28 Januar 2010 kl. 08:14 | IP-adresse registreret  

Godmorgen HIFI-Klub

Har gået og tænkt lidt på, hvad en "tråd" er... Og formålet med den, her på HIFI4ALL. En tråd er et rum, man som bruger kan oprette indenfor bestemte kategorier. Reglerne er klar defineret og synlige for alle. Og der er mange forskellige tråde. Lige fra super seriøse og tekniske tråde til de mere "chat-betonede"... Men hele humlen i en tråd er, uanset niveau eller formål, at man frivilligt kan deltage - eller ej. Og formålet med "spillereglerne" er, at man ikke skal bruge forum til at svine hinanden til. Simpelt, så alle burde kunne forstår det. Skulle man først rydde op med formålet, at der kun måtte være dybt seriøse HIFI indlæg, ville portalen jo blive helt tom...

Jeg ved, at vi alle er glæde for vores tråd her og en af de grundlæggende værdier er, at vi har en fri og uformel tone, en god humor og et godt fællesskab. Dette er skabt via godmorgen-hilsener, sjove indlæg med en skæv kant, billeder OG seriøs HIFI-snak. Det skal vi værne om og bevare, med en god fornemmelse af, at de højere magter har godkendt os og den form vi kommunikerer med.

Så nu vil jeg spise en ostemad, drikke et glas kaffe og høre en god skive!

Ha' en rigtig god og positiv dag!

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

Til top Vis PeKo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PeKo Besøg PeKo's Websted

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Januar 2010 kl. 08:16 | IP-adresse registreret  

minouche skrev:

Hej...

mvh

peter

Hej Peter og velkommen i tråden  Spændende med McIntosh, det er jo en af drømmene! Har du billeder af setup? Håber at høre det en skønne dag...

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

Til top Vis PeKo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PeKo Besøg PeKo's Websted

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 Januar 2010 kl. 08:39 | IP-adresse registreret  

Godmorgen.

Så er der update på kablerne til for-anden: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=80467&P N=1&TPN=2

Busk

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk

minouche
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Januar 2010 kl. 10:26 | IP-adresse registreret  

.....Tak golfdane......hopper engang imellem ind på denne side og snuser......

mvh.peter

minouche
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Januar 2010 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

Til PMK.

billedet af set-up skal komme...

hilsen peter

daniels
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004
Sendt: 28 Januar 2010 kl. 12:39 | IP-adresse registreret  

Husk at tage lidt musik med til næste møde.

Der skal nok blive tid til at lytte til lidt god musik mellem mad og mødesnak.

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Januar 2010 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

daniels skrev:
Husk at tage lidt musik med til næste møde.

Der skal nok blive tid til at lytte til lidt god musik mellem mad og mødesnak.

YES SIR  OG DE KAN GODT TAGE EKSTRA CHILI HJEM DER NEDE I PIZZABAREN...

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

daniels
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004
Sendt: 28 Januar 2010 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

Har ikke advaret de lokale, men der er masser af muligheder for mad i nærheden - også chili.

janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 28 Januar 2010 kl. 15:17 | IP-adresse registreret  

Ser ud til at i har fået en god aktiv hifi-klub.

Men hvorfor har i ikke jeres egen hjemmeside med oplysninger om afholdte og planlagte møder, bestyrelse og formand, formål, klublokaler m.v. ?

Desuden ville det jo også være fint med en side, hvor der lå en masse billeder og referater fra de møder i holder.

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 Januar 2010 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

janils skrev:

Ser ud til at i har fået en god aktiv hifi-klub.

Men hvorfor har i ikke jeres egen hjemmeside med oplysninger om afholdte og planlagte møder, bestyrelse og formand, formål, klublokaler m.v. ?

Desuden ville det jo også være fint med en side, hvor der lå en masse billeder og referater fra de møder i holder.

www.vshk.dk som er under opbygning

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 28 Januar 2010 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

PeKo skrev:

Godmorgen HIFI-Klub

Har gået og tænkt lidt på, hvad en "tråd" er... Og formålet med den, her på HIFI4ALL. En tråd er et rum, man som bruger kan oprette indenfor bestemte kategorier. Reglerne er klar defineret og synlige for alle. Og der er mange forskellige tråde. Lige fra super seriøse og tekniske tråde til de mere "chat-betonede"... Men hele humlen i en tråd er, uanset niveau eller formål, at man frivilligt kan deltage - eller ej. Og formålet med "spillereglerne" er, at man ikke skal bruge forum til at svine hinanden til. Simpelt, så alle burde kunne forstår det. Skulle man først rydde op med formålet, at der kun måtte være dybt seriøse HIFI indlæg, ville portalen jo blive helt tom...

Jeg ved, at vi alle er glæde for vores tråd her og en af de grundlæggende værdier er, at vi har en fri og uformel tone, en god humor og et godt fællesskab. Dette er skabt via godmorgen-hilsener, sjove indlæg med en skæv kant, billeder OG seriøs HIFI-snak. Det skal vi værne om og bevare, med en god fornemmelse af, at de højere magter har godkendt os og den form vi kommunikerer med.

Så nu vil jeg spise en ostemad, drikke et glas kaffe og høre en god skive!

Ha' en rigtig god og positiv dag!

Fint indlæg, det kunne egentlig være et godt oplæg til debat. Jeg var da også lige ved at svare på det, men så huskede jeg hvordan det gik tidligere. En uskyldig bemærkning, ledsaget af en smiley, i en anden tråd betød at jeg blev beskyldt for provokation og chikane. Min anmodning om en forklaring på dette personangreb blev omgående slettet, da det ikke hører hjemme i denne tråd. Andre brugere, som har haft en anden mening end klubbens medlemmer, er også blevet bedt om at holde sig væk.

Så nu vil jeg nøjes med at spørge dig om hvad formålet er med dette indlæg. Er det et oplæg til debat, eller er det formandens ord som ikke må modsiges i denne tråd hvor I selv bestemmer reglerne. Hvis det er debat du ønsker, burde du måske oprette en ny tråd hvor det er de normale spilleregler for forum der gælder. Så vil jeg undlade at kommentere dit indlæg i denne tråd.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 Januar 2010 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Hold nu op.

Der bliver i det ovenstående bare skrevet til alles oplysning, at vi følger de givne regler, da det fra flere sider er blevet angrebet, grunden til det kan jeg dog ikke se. Vi har i samtale med moderator sagt at vi gerne vil være åbne omkring alle spørgsmål der måtte komme, og har undskyldt at vi måske har været lidt hurtigt ude med at sige at noget var internt, det gør vi ikke længere. PeKo svarer bare på en åbenbart irriteret bruger at forummet, som ikke gider at høre vi hygger os i klubben, den ville du kunne læse en af de 2 foregående sider.

Hvorfor vores tråd skal være genstand for, at et par stykker af jer føler at tråden irriterer jer så meget at i er nød til at kommentere negativt på den, aner jeg ikke. Men det virker lidt som om at bare fordi vi hygger os med lidt god humor, stemnings billeder fra medlemmerne og andet, så skal vi trækkes med negative bemærkninger. Det første halvdel af dit indlæg handler om noget der er foregået i en anden tråd, hvad de enkelte medlemmer af klubben laver i andre tråde, har intet med denne tråd eller klubbens øvrige aktiviteter at gøre.

Så hvis du bare gerne vil ødelægge nogens humør og positive tilgang til en hyggelig tråd og hi-fi og hvad medlemmerne ellers laver, så er det lykkedes for dig. Og når du nu kan krydse denne post af så kan du vel komme videre. Og evt. snakke med på alt det positive der foregår.

Vi er her for at snakke om vores fælles passion .

Busk

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk

mikkelfrost
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2009
Sendt: 28 Januar 2010 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

gode ord busk :)
Til top Vis mikkelfrost's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikkelfrost

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Sendt: 28 Januar 2010 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

Busk skrev:

Hold nu op.

Der bliver i det ovenstående bare skrevet til alles oplysning, at vi følger de givne regler, da det fra flere sider er blevet angrebet, grunden til det kan jeg dog ikke se. Vi har i samtale med moderator sagt at vi gerne vil være åbne omkring alle spørgsmål der måtte komme, og har undskyldt at vi måske har været lidt hurtigt ude med at sige at noget var internt, det gør vi ikke længere. PeKo svarer bare på en åbenbart irriteret bruger at forummet, som ikke gider at høre vi hygger os i klubben, den ville du kunne læse en af de 2 foregående sider.

Hvorfor vores tråd skal være genstand for, at et par stykker af jer føler at tråden irriterer jer så meget at i er nød til at kommentere negativt på den, aner jeg ikke. Men det virker lidt som om at bare fordi vi hygger os med lidt god humor, stemnings billeder fra medlemmerne og andet, så skal vi trækkes med negative bemærkninger. Det første halvdel af dit indlæg handler om noget der er foregået i en anden tråd, hvad de enkelte medlemmer af klubben laver i andre tråde, har intet med denne tråd eller klubbens øvrige aktiviteter at gøre.

Så hvis du bare gerne vil ødelægge nogens humør og positive tilgang til en hyggelig tråd og hi-fi og hvad medlemmerne ellers laver, så er det lykkedes for dig. Og når du nu kan krydse denne post af så kan du vel komme videre. Og evt. snakke med på alt det positive der foregår.

Vi er her for at snakke om vores fælles passion .

Busk

Ignorer fjolset, meget nemmere

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Bruger siden: 23 Januar 2009
Lokalitet: Odense
Sendt: 28 Januar 2010 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

Some fools never learn 
Til top Vis tonykart007's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonykart007