Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 09:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: HIFI klub - Vestsjælland (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 102
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

Hej med jer alle

For at alle kan forstå det der er sket, kan i her læse den henvendelse jeg fik fra Mastervol, hvor man sætter en stopper for alt andet end relevant HIFI-snak:

Hej

Vi har fået mange henvendelser om tråden "Vestsjællands Hifiklub". De fleste har desværre påpeget, at der ikke er meget viden om klubben at hente på de sidste 80 sider, og det må jeg erklære mig enig i.

Jeg kan forstå, at trådens formål har været, at hverve medlemmer til VS' Hifiklub, hvilket er helt fint. Men der er rigtig mange intetsigende indlæg som desværre mest minder om "BUMP"-indlæg for at få tråden tilbage øverst i hierakiet.

I har desuden, såvidt jeg ved, etableret en mailkorrespondance som burde gøre det overflødigt at bruge tråden i samme grad som ved klubbens spæde start.

Derfor vil jeg indsnævre grænserne for hvad Hifi4all.dk ser tråden blive brugt til. I fremtiden ønsker Vi , at se tråden blive brugt til centrale nyheder omkring Vestsjællands Hifiklub, som potentielt kan vedrøre alle brugere, hvis de er interesserede.

Så indlæg om Busks ellers spændende projekter, ser vi gerne blive postet i en anden tråd, der er mere relevant for emnet. Det samme gælder små unødige, daglige indlæg om stort og småt.

Tråden fylder for mange brugere nemlig alt for meget i landskabet i forhold til, hvad den byder på af interessant læsning for den brede offentlighed her på Hifi4all.dk.

Hvis I har spørgsmål, kommentarer eller indsigelser, er i mere end velkomne til at skrive tilbage. Jeg skal meget gerne se forslag eller kommentarer i et positivt lys, da jeg naturligvis ikke er interesseret i at forhindre Jeres klubs virke.

Men indtil videre, står beslutningen ved magt, og jeg vil bede Jer om at overholde den.

På vegne af
Hifi4all.dk

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

Til top Vis PeKo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PeKo Besøg PeKo's Websted

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Februar 2010 kl. 13:27 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Grislingen skrev:
kennethjensen skrev:
Grislingen skrev:

Hi Per.

Hvad er det for nogle ScanSpeak diskanter du har fået puttet i dem?

Kenneth det er vel lidt svært at udtale sig om lyden hvis man ikke har hørt det!?

God weekend alle

Meget muligt. Men jeg kender Snell ret godt. Og har en kærlighed til Snell! Og i Snell fans øre er det NO GO og sætte andre enheder i end dem de nu er født med!

Det kan godt være det ikke er Snell-lyd (har aldrig selv hørt et par) men derfor kan det vel godt lyde godt, det kommer jo i sidste ende an på den der lytter og dennes preferencer.

Ja... Og man køber vel Snell for deres lyd!? Ønsker man en anden, så køber man selvfølgelig en anden højtalere. Man hærger bare ikke sådan en fin konstruktion ved og montere uoriginale dimser. Det lyder jo sikkert godt i hans øre. Men for folk med kærlighed til Snell. Så det stadigvæk NO GO og ændre på noget som helst på en snell!!!! blot min mening. Og den har jeg emmervæk ret til

Se det nu lige fra mit synspunkt ikke!!!  NØRDER

det svare lidt til man køber en porsche, også montere en lada motor i den  "

I det her tilfælde var det omvendt, der sad Lada motor i Porchen  Og Lada motoren er her stadig. Så der er IKKE sket noget der ikke kan laves om... For øvrigt, er der ikke tilpasset eller modificeret noget som helst i Snell diskanter. Det er ren metervare standard. Det de modificerer er basserne og delefiltret i hver side.

Mvh Per Snell Peking-Duck

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

Til top Vis PeKo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PeKo Besøg PeKo's Websted

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Februar 2010 kl. 13:30 | IP-adresse registreret  

Busk skrev:

Farvel til hifi4all

Efter at have tilbragt nogen gode år på hifi4all, siger jeg nu farvel og …………. nej det sidste kommer ikke med.

Den seneste tids udvikling af forummet og dets deltagere, har gjort at jeg ikke kan se noget sjovt i at bruge forummet længere.

Da det nu er folk som sidder bag deres skærm med små fedtede fingre og ser sig sur på hvad andre skriver, uden at de behøver at læse det, ingen er jo tvunget, men alligevel føler sig nødsaget til at lege stikkere af værste skuffe og gå til de ”voksne” og sladre og føle sig fornærmede over at andre hygger sig. Og når de ”voksne” så stikker retnings linjerne ud for hvad man må og ikke må, hvilket man retter sig efter, hvorefter et godt initiativ næsten dør ud og der bliver stille, så er der åbenbart alligevel nogen der føler sig trådt over tæerne og simpelthen må melde folk alligevel.

Forummet er også snart mest befolket af mennesker der bruger deres tid på at rakke ned på folks valg, uden selv at have hørt det omtalte produkt, og så er der de andre mennesker der bare går ind i diverse tråde og prøver at skabe ballade så tråden til sidst ender med at blive lukket. Og disse får åbenbart lov til at gøre hvad de vil. Til sidst er der resten af os der brænder så meget for vores hobby at vi må dele den med andre, sprede den gode stemning med humor og hygge, men det må ikke være hyggeligt mere.

Min entusiasme er ikke blevet dræbt, der flytter bare andet sted hen.

Mvh Busk

Hej Busk

Du har ret og det er ikke for at være negativ og surmule, men man skal også kunne finde den glæde der jo var hele mtivationen for at tage initiativet - den sjove tone og de sjove indslag. Det bragte os alle sammen. Jeg har da aldrig lært så meget om lyd og musik som efter tråden kom op - og alle andre indslag har jo bare været en kreativ måde at skabe en stemning på.

Således følger jeg trop med Busk og trækker mig her fra tråden.

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Bruger siden: 23 Januar 2009
Lokalitet: Odense
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 13:56 | IP-adresse registreret  

PeKo skrev:
Busk skrev:

Farvel til hifi4all

Efter at have tilbragt nogen gode år på hifi4all, siger jeg nu farvel og …………. nej det sidste kommer ikke med.

Den seneste tids udvikling af forummet og dets deltagere, har gjort at jeg ikke kan se noget sjovt i at bruge forummet længere.

Da det nu er folk som sidder bag deres skærm med små fedtede fingre og ser sig sur på hvad andre skriver, uden at de behøver at læse det, ingen er jo tvunget, men alligevel føler sig nødsaget til at lege stikkere af værste skuffe og gå til de ”voksne” og sladre og føle sig fornærmede over at andre hygger sig. Og når de ”voksne” så stikker retnings linjerne ud for hvad man må og ikke må, hvilket man retter sig efter, hvorefter et godt initiativ næsten dør ud og der bliver stille, så er der åbenbart alligevel nogen der føler sig trådt over tæerne og simpelthen må melde folk alligevel.

Forummet er også snart mest befolket af mennesker der bruger deres tid på at rakke ned på folks valg, uden selv at have hørt det omtalte produkt, og så er der de andre mennesker der bare går ind i diverse tråde og prøver at skabe ballade så tråden til sidst ender med at blive lukket. Og disse får åbenbart lov til at gøre hvad de vil. Til sidst er der resten af os der brænder så meget for vores hobby at vi må dele den med andre, sprede den gode stemning med humor og hygge, men det må ikke være hyggeligt mere.

Min entusiasme er ikke blevet dræbt, der flytter bare andet sted hen.

Mvh Busk

Hej Busk

Du har ret og det er ikke for at være negativ og surmule, men man skal også kunne finde den glæde der jo var hele mtivationen for at tage initiativet - den sjove tone og de sjove indslag. Det bragte os alle sammen. Jeg har da aldrig lært så meget om lyd og musik som efter tråden kom op - og alle andre indslag har jo bare været en kreativ måde at skabe en stemning på.

Således følger jeg trop med Busk og trækker mig her fra tråden.

Jeg trækker mig osse.....
Til top Vis tonykart007's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonykart007

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

Jeg har slettet et par indlæg her, som ikke er vedkommende for tråden.

C.Bukowski:

Hvis du synes at tråden er fyldt med ligegyldige indlæg, så vil jeg opfordre til ikke at bidrage med flere i fremtiden.
Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Februar 2010 kl. 19:22 | IP-adresse registreret  

er tråden lukket?

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Januar 2007
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

PeKo skrev:
er tråden lukket?

Åbenbart kun for kritiske indlæg.

Sørgeligt.

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Sendt: 20 Februar 2010 kl. 19:26 | IP-adresse registreret  

PeKo skrev:
er tråden lukket?

Det skulle den ikke være

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Februar 2010 kl. 19:30 | IP-adresse registreret  

Tråden er lukket for alt diskussion omkring trådens indhold. Det har vi været igennem nok.

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Sendt: 20 Februar 2010 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

Hvordan går det med vores side ?

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Februar 2010 kl. 11:30 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Så har Vestsjællands HIFI-klub lavet eget Forum. Hermed skulle problemerne være løst.

God weekend. 

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Maj 2010 kl. 09:00 | IP-adresse registreret  

Hej med jer

Vestsjællands HIFI-klub er i "forårshumør" og tilbyder gratis medlemsskab resten af året, hvis du er interesseret i at være med.

Læs mere her:

http://vshk.forumup.dk/

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Maj 2010 kl. 08:21 | IP-adresse registreret  

Så har Busk lavet eget forum!

http://buskaudio.forumup.dk

Busk Audio Forum

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Maj 2010 kl. 09:10 | IP-adresse registreret  

NOVICEN - du er langt ude!

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Sendt: 21 Maj 2010 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

Der er tilsyneladende flere brugere herinde som har ondt over vores tråd. De har ikke indhold i deres liv er bruger derfor så deres tid på at chikanere os.

jenssmed
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006
Sendt: 21 Maj 2010 kl. 10:12 | IP-adresse registreret  

Novicen skrev:

@tony...

Hvis det er mig du sigter til(?), så vil jeg bare sige, at jeg synes det er en fed tråd og at det er en god måde at bruge et forum på. Det gælder for så vidt også trådene om Århus HiFi klub. Blot mener jeg, at inden ÅHK's formand begynder at moderere denne tråd ud fra de sædvanlige løse kriterier, skulle han måske liiige have modereret sine egne tråde en kende først.

Mvh.

ja der er vist et par stykker der misforstod indlægget

Smeden

Til top Vis jenssmed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jenssmed

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Maj 2010 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

Der er slettet tre indlæg hvor moderationen på Hifi4all.dk i en lidt bidsk tone var emnet. Det er naturligvis ikke trådens formål. Hold den sober. 

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 August 2010 kl. 23:25 | IP-adresse registreret  

Der er gang i den hos Vestsjællandsklub - forum:

http://vshk.forumup.dk/index.php?mforum=vshk

P.T. gratis indmeldelse

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Sendt: 05 Januar 2011 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

Der er stadig rigtig gang i den hos Vshk.

Jeg vil lige gøre opmærksom på os, så nye medlemmer kan finde vej til os

Vi er på henholdsvis www.vshk.dk og http://vshk.forumup.dk.

Hvis du skulle ligge inde med ønske om fællesskab med andre hifi/musik nydere så er det her det sker.

Indmeldelse og spørgsmål kan sendes til vores formand på pmk@vshk.dk.

Vi bydes nye medlemmer velkommen i klubben

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Januar 2011 kl. 20:12 | IP-adresse registreret  

Hej alle

I dag havde vi fornøjelsen, at holde generalforsamling hos VSHK. Vi har planlagt en masse spændende aktiviteter i 2011,
bl.a. besøg hos forskellige attraktive producenter og leverandører rundt omkring i DK, DIY møder, test, møder og ikke
mindst årets første forårsfest - vanen tro med alt godt til ganen, maven og ørerne

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at byde alle et varmt velkommen VSHK. Vi har en god klub, har fået et rigtigt godt
fællesskab - hvor det er medlemmerne der sætter dagsordenen... Vi har det sjovt, hyggeligt og ikke mindst, udfordrer vi
hinanden med vores hobby - musik og HIFI.

Ønsker du at tilmelde dig kan det ske her: http://vshk.forumup.dk
Du skal godkendes afd. ADM - før Forum åbnes op, der er kun få informationer på forsiden til "ikke medlemmer"...

Vi HØRES

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 102
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes