| Forfatter |
|
HansC. Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 709
|
| Sendt: 31 December 2010 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt nytår!
Er det muligt at se TV med lyd på centerhøjtaleren og samtidig høre CD/radio på mine øvrige højttalere? (når knægten vil se TV og jeg/gæsterne vil høre radio/CD)
Systemet består af Beovision 4-50 m. Beosystem 3, Beolab 7 center, Beolab 3 baghøjttalere, Beolab 5 fronter og Beocenter 2. Alt står i samme rum.
Er det noget med at vælge alternative options eller er det umuligt?
/HC
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
| Sendt: 31 December 2010 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, ikke når alle højttalerne er tilsluttet BeoSystem 3. Enten hører i Radio eller også ser i TV.
__________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Januar 2011 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
MoTiNi skrev:
Nej, ikke når alle højttalerne er tilsluttet BeoSystem 3.
Enten hører i Radio eller også ser i TV.
|
|
|
Skuffende! (jeg mindes at mit gamle avant kunne et eller andet med tv billede + radio samtidig..)
Kan det løses med et smart tiltag, eller skal jeg have endnu et stereoanlæg i stuen? 
/HC
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Januar 2011 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
HansC. skrev:
MoTiNi skrev:
|
|
|
Skuffende! (jeg mindes at mit gamle avant kunne et eller andet med tv billede + radio samtidig..)
Kan det løses med et smart tiltag, eller skal jeg have endnu et stereoanlæg i stuen? 
/HC |
|
|
Jamen det kan dit BeoSystem også.......du kan se tv billede mens du høre radio. Men som jeg forstod det ville du kunne se/hører tv + får radio lyd ud på de andre højttaler, det er de han ikke kan. __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
Max Brauer Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2010 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 108
|
| Sendt: 03 Januar 2011 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
MoTiNi skrev:
HansC. skrev:
MoTiNi skrev:
|
|
|
/HC |
|
|
Jamen det kan dit BeoSystem også.......du kan se tv billede mens du høre radio.
Men som jeg forstod det ville du kunne se/hører tv + får radio lyd ud på de andre højttaler, det er de han ikke kan.
|
|
|
Joo... du vil gerne kunne se tv med lyd på centerhøjttaleren mens du kan høre radio på de øvre højttalere... det eneste jeg lige kan se er to muligheder... enten ved at have to seperate systemer, for at gøre dette skal du have to forstærkere der hver driver de forskellige højttalere du skal bruge: forstærker 1: center (fjernsyn) forstærker 2: øvrige højttalere (radio) eller man kan benytte sig af fjernsynets indbyggede højttaler og køre radioen over anlæget. her skal du så bytte om på nogle ledninger for at kunnet få lyden fra fjernsynet over anlæget efter du har brugt radioen. jeg er ikke B&O ekspert overhovedet, hertil vil jeg henvise til peterpan, så dette er den mulighed jeg kan se ved almindeligt udstyr.. Max
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Januar 2011 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
MoTiNi skrev:
Jamen det kan dit BeoSystem også.......du kan se tv billede mens du høre radio.
Men som jeg forstod det ville du kunne se/hører tv + får radio lyd ud på de andre højttaler, det er de han ikke kan.
|
|
|
Jeg ønskede også en "kildeblanding", men alternativt kan TV uden tv-lyd, og ren radio lyd, vel gå. Hvordan får jeg TV billede + radio med system 3? (jeg har forsøgt med V.aux, men det ser ikke ud til at fungere..)
/HC
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Januar 2011 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dit BeoCenter 2 bør være tilsluttet BeoSystem 3 med er MasterLink kabel samt scart kabel så du kan få glæde af DVD afspilleren. Sådan får du TV billede + ren Radio lyd Tænd for TV el DVT alt efter hvilken kilde du ser tv fra. Tryk derefter på AV.. -> Radio. ....så skulle du få radio lyd ud i højttalerne mens der er et TV billede på skærmen hvis dit system er opstillet korekt. __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Januar 2011 kl. 07:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
MoTiNi skrev:
Dit BeoCenter 2 bør være tilsluttet BeoSystem 3 med er MasterLink kabel samt scart kabel så du kan få glæde af DVD afspilleren.
Sådan får du TV billede + ren Radio lyd
Tænd for TV el DVT alt efter hvilken kilde du ser tv fra. Tryk derefter på AV.. -> Radio. ....så skulle du få radio lyd ud i højttalerne mens der er et TV billede på skærmen hvis dit system er opstillet korekt.
|
|
|
Takker! - Jeg syntes at kunne huske at det var V.Aux men jeg tog fejl.. igen :)
/HC
|
| Til top |
|
| |