| Sendt: 11 Januar 2011 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg overvejer at erhverve mig et nyt anlæg. Mit problem er nu bare at jeg med min ringe viden og manglende erfaring, ikke kan finde ud af hvad jeg skal have. Jeg har tidligere haft en del cerwin-vega højtalere da min musiksmag hælder imod trance og anden god elektronisk melodi. Nu er jeg så blevet mere interesseret i at få ren lyd ud af mine højtalere, men stadig med samme musik. Mit problem er at jeg aner ikke hvilken slags højtaler/forstærker der egner sig til min musiksmag, når det samtidig også skal være ren lyd? Jeg vil gerne have et par pæne gulvhøjtalere. Men skal jeg have sub ind over for at få den dybe del med eller er det ligegyldigt? Og skal forstærkeren være for-forstærker og effekt-forstærker eller kan jeg "nøjes" med en integreret forstærker? Det ville være super fedt hvis i ville komme med forslag til en kombination af højtaler og forstærker så jeg har en idé om hvad jeg skal ud og lytte til.  Budgettet ligger på omkring 10.000 kr. og det behøves bestemt ikke at være nyt. På forhånd tak.
|