Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 11:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Stakkels mand (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BrAvO
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 11:36 | IP-adresse registreret  

Det hele tyder jo på, at han har mødt kvinden i livet, så skal han/vi da bare være glade for det!

Som der også bliver nævnt tidligere, det er jo bare højtalere...
Til top Vis BrAvO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BrAvO

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 11:42 | IP-adresse registreret  

Jørgen Ryg og Preben Kaas - Hvad ska vi med kvinder

http://www.youtube.com/watch?v=HfFCP3zsGPQ&feature=related
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

Strand
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. mr nash

Bruger siden: 13 September 2008
Lokalitet: Jylland
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 11:47 | IP-adresse registreret  

Strandvaskeren skrev:
Hvis historien holder så er den slags ultimatum bare et i rækken af mange kommende, så det gælder om at komme ud af det forhold i en fart. 

Helt enig.. Flygt for satan.

Til top Vis Strand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strand

nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 12:20 | IP-adresse registreret  

CPH-R skrev:

har brugt den før...!? men stadig lige aktuel

nu var det ikke for at vi skulle nedvudere manden, men jeg kunne ikke lade vær med at sætte dette links ind, så lad os holde denne tråd i en god humer, der er mange måder og sælge sine ting på her i livet
Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

Goodie skrev:

Selvfølgelig tager han pis på os, hvem vil udstille ærligt, at man er sådan under tøflen  Det er nok et salgstrick  Se blot den omtale de får nu

Hvis der ikke er plads til modpartens interesser i dette korte liv, så er det da begrænsende og langt ude  Hvad er det for et forhold? Herregud, vi taler om et par højttalere, det skulle der vel nok være plads til...

Ja, men ude i det virklige liv er der rigtigt meget af dette, møder det tit, kender også mange der lider under dette i et forhold.

Danske mænd er for vattet

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

chrliv
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2003
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

Nogle kvinder elsker deres mænd for den person man er, andre kvinder for den person de godt kunne tænke sig man var. Skal vi ikke allesammen give hinanden lov til at være de mennesker vi nu engang er? Sålænge man ikke gør noget der går ud over andre, har man vel lov til at være som man er. Ingen person hverken kan, skal eller må forsøge at ændre andre. Den eneste person der kan ændre en, er en selv. Men vi har lov til at påvirke hinanden. Men ligefrem at komme med et ultimatum som at enten forsvinder højttalerne eller også forsvinder jeg, det holder ikke. Jeg havde beholdt højttalerne, fordi hendes syn på andre og hendes trang til at bestemme over andre, er grundlæggende forkert. Overskriften som trådstarter har valgt, er imo, meget passende. Han er en stakkel fordi han vælger at lade sig trække rundt i manegen, og ikke holder fast i sig selv og sine egne beslutninger/holdninger. Drop vatpikkeriet og hold fast i jer selv og jeres rettigheder.

Til top Vis chrliv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chrliv

NightRhyme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2005
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

chrliv skrev:

Nogle kvinder elsker deres mænd for den person man er, andre kvinder for den person de godt kunne
tænke sig man var. Skal vi ikke allesammen give hinanden lov til at være de mennesker vi nu engang er? Sålænge man ikke gør
noget der går ud over andre, har man vel lov til at være som man er. Ingen person hverken kan, skal eller må forsøge at
ændre andre. Den eneste person der kan ændre en, er en selv. Men vi har lov til at påvirke hinanden. Men ligefrem at komme
med et ultimatum som at enten forsvinder højttalerne eller også forsvinder jeg, det holder ikke. Jeg havde beholdt højttalerne,
fordi hendes syn på andre og hendes trang til at bestemme over andre, er grundlæggende forkert. Overskriften som
trådstarter har valgt, er imo, meget passende. Han er en stakkel fordi han vælger at lade sig trække rundt i manegen, og ikke
holder fast i sig selv og sine egne beslutninger/holdninger. Drop vatpikkeriet og hold fast i jer selv og jeres rettigheder.

Helt enig
Desværre hælder jeg nu mere til tanken om et dårligt salgstrick. Manden synes da de spiller af helevede til og manglede en
undskyldning for at komme af med dem
Har selv været i samme situation flere gange. Der går jo alligevel en rum tid før man bliver helt klog på en højttaler
Ved ikke hvor mange suspekte annoncer jeg har læst med undskyldningen "jeg skifter til surround"

SMAJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2005
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

Min frue har været så sød at hun har foræret mig mit eget lytterumSe det er kærlighed

Nu har jeg bare ikke noget at proppe i

Til top Vis SMAJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SMAJ

Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 15:53 | IP-adresse registreret  

Ja, de spiller nemlig ad helvede til NightRhyme ?

Hold nu med at drage konklusioner og sensationer. Som gammel ejer af disse højttalere kan jeg kun sige at det er en fantastisk højttaler. Hvorfor skulle grunden ikke være god nok ?.  Han virkede oprigtig imponeret af Martens højttalere og især keramiske enheder. Han havde været ejer af Mingus og kender højttalerne!

Men godt at konen ikke var hjemme da jeg hjalp med at bære dem op i hans lejlighed

Men uanset argumentet (sandt el. falsk) for at gå af med disse højttalere fortjener de nu et godt hjem. I rette rammer spiller de fantastisk og skal nok blive solgt inden længe. Som bekendt er omtale bedre end ingen omtale

Held og lykke med salget Michael og husk at involvere konen næste gang

snegom07
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2006
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 16:29 | IP-adresse registreret  

SMAJ skrev:

Min frue har været så sød at hun har foræret mig mit eget lytterumSe det er kærlighed

Nu har jeg bare ikke noget at proppe i

Så syntes jeg at du skulle købe dem og du kan vel få din kone til at betale dem, se det er kærlighed

kenneth ztas1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 16:30 | IP-adresse registreret  

Hvad er problemet? smid konen ud! så man ikke en stakkel så man en mand
Til top Vis kenneth ztas1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kenneth ztas1

snegom07
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2006
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 16:32 | IP-adresse registreret  

SMAJ, undskyld der skulle havde stået frue istedet for kone

ABaudio
Branchemedlem
Branchemedlem

AB Audio

Bruger siden: 10 November 2008
Lokalitet: København
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Goodie skrev:

Selvfølgelig tager han pis på os, hvem vil udstille ærligt, at man er sådan under tøflen  Det er nok et salgstrick  Se blot den omtale de får nu

Hvis der ikke er plads til modpartens interesser i dette korte liv, så er det da begrænsende og langt ude  Hvad er det for et forhold? Herregud, vi taler om et par højttalere, det skulle der vel nok være plads til...

Ja, men ude i det virklige liv er der rigtigt meget af dette, møder det tit, kender også mange der lider under dette i et forhold.

Hørt Hørt........du har desværre ret Rene.

Mvh

Allan

Til top Vis ABaudio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ABaudio Besøg ABaudio's Websted

Strand
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. mr nash

Bruger siden: 13 September 2008
Lokalitet: Jylland
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 18:54 | IP-adresse registreret  

ABaudio skrev:
jensen skrev:
Goodie skrev:

Hørt Hørt........du har desværre ret Rene.

Mvh

Allan

Det var da en vattet kommentar at komme med.

Til top Vis Strand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strand

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 19:33 | IP-adresse registreret  

Jeg har 2. hånds beretninger om hjem, hvor manden spørger om lov til at tage til fodboldkamp. Det er ikke befordrende for
parforholdet i det lange løb. Det skyldes, at mænd er meget bange for vrede kvinder.
Det er her, man(d) skal handle køligt og velovervejet:
Selvom kvinder ønsker at kontrollere meget, forventer de faktisk at mænd siger fra en gang imellem. Så må man stille og
roligt træde i karakter og fortælle, at det er ens hobby, og at det betyder noget for en. IKKE optrappe konflikten ved at sige "så
skrid" hvis man får "dem eller mig" meldingen. I stedet gentager man, at både kæresten og højtalerne betyder noget, og at det
ikke er et enten/eller.
Jeg får meget jævnligt kommentarer over mit CD-indkøb. "Ugens plade er i posten, skat". Jeg smiler og siger "jeg håber, du
også kan lide den"
Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman

NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2010
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

jazzman skrev:
Jeg har 2. hånds beretninger om hjem, hvor manden spørger om lov til at tage til fodboldkamp. Det er ikke befordrende for
parforholdet i det lange løb. Det skyldes, at mænd er meget bange for vrede kvinder.
Det er her, man(d) skal handle køligt og velovervejet:
Selvom kvinder ønsker at kontrollere meget, forventer de faktisk at mænd siger fra en gang imellem. Så må man stille og
roligt træde i karakter og fortælle, at det er ens hobby, og at det betyder noget for en. IKKE optrappe konflikten ved at sige "så
skrid" hvis man får "dem eller mig" meldingen. I stedet gentager man, at både kæresten og højtalerne betyder noget, og at det
ikke er et enten/eller.
Jeg får meget jævnligt kommentarer over mit CD-indkøb. "Ugens plade er i posten, skat". Jeg smiler og siger "jeg håber, du
også kan lide den"
Det er et parforhold med succes, i mine øjne! Der er plads til at give og tage!
Til top Vis NAD-Mand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-Mand

NightRhyme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2005
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:

Ja, de spiller nemlig ad helvede til NightRhyme ?

Hold nu med at drage konklusioner og sensationer. Som gammel ejer af disse højttalere kan jeg kun sige at det er en
fantastisk højttaler. Hvorfor skulle grunden ikke være god nok ?.  Han virkede oprigtig imponeret af Martens højttalere og især
keramiske enheder. Han havde været ejer af Mingus og kender højttalerne!

Men godt at konen ikke var hjemme da jeg hjalp med at bære dem op i hans lejlighed

Men uanset argumentet (sandt el. falsk) for at gå af med disse højttalere fortjener de nu et godt hjem. I rette rammer
spiller de fantastisk og skal nok blive solgt inden længe. Som bekendt er omtale bedre end ingen omtale

Held og lykke med salget Michael og husk at involvere konen næste gang

Rolig nu Musicforlife
Ville lige sikre jeg ikke blev misforstået. Er skam ikke i tvivl om at der er tale om særdeles fremragende højttaler. Men som vi
vist alle ved er denne hobby særdeles subjektiv. Hvad der lyder godt i en persons øre gør det ikke nødvendigvis i en andens.
Så for at præcisere skulle jeg måske have valgt at skrive "de faldt endegyldigt ikke i hans smag"

sborup
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2009
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

He he. I/vi er allesammen så kæphøje herinde og når man så er derhjemme er der helt sikkert andre boller på suppen. Men man kan komme langt med at købe blomster, mvh Søren
Til top Vis sborup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sborup

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

enig
Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Sendt: 12 Januar 2011 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

sborup skrev:
He he. I/vi er allesammen så kæphøje herinde og når man så er derhjemme er der helt sikkert andre boller
på suppen. Men man kan komme langt med at købe blomster,
mvh Søren

Hehe, tro at der skal mange blomster til, og så løbe man ind i problemet med at der ikke er plads nok, når der også skal værre
plads til højtaler plus alle blomster
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum