Sendt: 30 Oktober 2014 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var så heldig at lytte til dem, på Dynaudio's event på Hifi Messen, og hold da op for en lyd!!! Hvis det ikke var fordi, at jeg blot er en jævn lønmodtager, ville jeg helt klart købe dem - udelukkende baseret på den ene demo. Jeg kendte desværre ikke de første 3-4 numre der blev spillet, men gode gamle "Money For Nothing", blev leveret på en usandsynlig fed måde. Især trommerne, som mange gange kan lyde lidt digitale på moderne højttalere, lød magtfulde og afrundede, som jeg husker lyden fra min fars gamle Tannoy højttalere, men samtidig stram og detaljeret.
Alt i alt virkelig musikalske og dynamiske højttalere med en perfekt afbalanceret lyd, som matchede andre langt dyrere systemer på messen, hvis du spørger mig.
Det skal lige siges, at jeg bestemt ikke er Dynaudio fan - og faktisk blev lidt irriteret på Dynaudio folkene, at de lukkede dørene for demoen før tid, så jeg måtte vente en time, og stå i "kø" for at få chancen næste gang - lidt nedern Apple stil, men okay de skulle faktisk præsentere noget helt specielt. Jeg vil gå så langt, at kalde det for en teknologisk magtdemonstration i forhold til de vellydende, men også noget mere traditionelle højttalere i de andre lokaler.
|