Umiddelbart tror jeg at den NAD er et ganske udmærket køb til de penge - formentligt bedre end en lignende Denon eller hva? Har Denon ikke lidt for meget (ubrugeligt) gejl, mens NAD prioriterer kraft og overskud i form af "stærkere" watt og bedre strømforsyning ?
Pris for receiver er ca. 8-12K
Hvilke alternativer kunne man i stedet se på? Det er tanken at højttalere senere skal tilpasses - han har kigget på Dali Concept 10 (hvordan ville Dali Evidence 870 være der i forhold til )?
Bruger siden: 17 December 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 489
Sendt: 08 December 2010 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
Er der slet ikke nogen der har noget at sige om den NAD jeg har linket til eller lignende modeller.
Hvad bør man se efter / holde sig fra.
Hvor godt lyder de nye NAD/Denon m.v. i forhold til ældre/brugt hvor man måske kan få mere for pengene? Jeg forestiller mig at der i flere tilfælde er lavere kvalitet på 7.1 frem for en ældre model med 5.1 eller tager jeg fejl der.
Bruger siden: 29 Maj 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 103
Sendt: 08 December 2010 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
Hej
Det er jo smag og behag. Jeg valgte en Nad T747 fremfor en Denon i samme prisklasse, da jeg bedre kan lide lyden i Nad. Jeg ville klart vælge Nad T765HD.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum