Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 639
Sendt: 25 Februar 2006 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
Hej
Jeg har desværre endnu ikke hørt den, men se lige her:
"Jack’s soundtrack for the film "Curious George" debuted at the No. 1 spot on Billboard magazine's Top 200 albums and rock albums charts this week. "Sing-A-Longs and Lullabies for the Film 'Curious George'" — credited to Jack Johnson and Friends — sold 163,000 copies in its first week of national release, according to Nielsen SoundScan. This is Jack’s first-ever No. 1 CD.
Also, at the Brit awards yesterday in London, Jack won the award for “International Breakthrough Artist of the Year” and performed “Better Together” solo acoustic and live on national TV.
Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 639
Sendt: 25 Februar 2006 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
Hejsa
Så er skiven i hus og hørt igennem - og den er mega fed (godt at man bor lige ved siden af TP)
Man skal selvfølgelig huske at det er musik for børn (og deres forældre) og den er derfor er noget anderleders end hans tidligere udgivelser - der er ikke så meget protestsanger over den. Stilen er dog meget lig hvad man ellers har hørt fra den gode Hr Johnson.
Jeg giver den 5 af de store:
Hilsen LAST
PS: Brushfire Records donere en del af deres overskud til miljø undervisning i skoler Det er sku ikke for sjovt de laver musik - FEDT
Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 28
Sendt: 17 Marts 2006 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
Fandt lige denne tråd og bliver nødt til lige at give min stemme med. Dette er noget af det mest iørefaldende og cool music på scenen i øjeblikket. Kan kun anbefales. Især er "Brushfire Fairytales" og "On And On" anbefalelsesværdige!!!
Hvis der er nogen, der har set videoen Taylor, vil I huske Ben Stiller i sædvanlig tyk selvironisk stil. Top Dollar!!!
Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
Sendt: 21 April 2008 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
HOLBERG skrev:
Jeg sidder netop og lytter til Jack Johnson´s album "In Between Dreams". Jeg syntes det er et rigtig godt album, som gør at jeg har fået mod på noget mere.
Anbefales !!!
Er der andre albums med Jack Johnson som kunne være værd at lytte til ??
Jeps....
Selvfølgelig er noget af hans musik bedre end andet.
Men jeg vil faktisk mene, at alle hans fem album indeholder så tilpas meget godt materiale, at de alle er et lyt værd.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum