| Forfatter |
|
Batman Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
| Sendt: 26 April 2008 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
Batman skrev:
Mon ikke også der skulle optræde en pisk og et par fæle nazister i den kommende film? |
|
|
Er det "Flammen og citronen" vi snakker om?
|
|
|
Jeg så "Flammen og citronen" i går. Jo, nazister var der nok af - men ingen pisk. Så... nej .
|
| Til top |
|
| |
MaXer Forum Bruger

Bruger siden: 18 December 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 539
|
| Sendt: 27 April 2008 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pisk og Nazi'er? det må da være Indiana Jones!
__________________ Bio á la MaX
|
| Til top |
|
| |
Batman Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
| Sendt: 28 April 2008 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
MaXer skrev:
| Pisk og Nazi'er? det må da være Indiana Jones! |
|
|
Det må det da ( - og det sidste korstog. Scenen hvor Indy hænger uden på siden af en tysk tank, medens der køres gennem en smal passage.) Det er nazi-generalen der ønsker stakkels Indy klemt mellem tank' en og muren.
|
| Til top |
|
| |
MaXer Forum Bruger

|
| Sendt: 29 April 2008 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wuhu! Så må det være mig. "You may throw my hat if you'd like." ... "Now go and get it."
__________________ Bio á la MaX
|
| Til top |
|
| |
NillerViborg Lukket konto

Sound2Vision/LC Audio. Efter eget ønske!
Bruger siden: 17 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 320
|
| Sendt: 29 April 2008 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
- I hvilken film bliver hovedrollen beskyldt for at være "halfbreed" mellem "rigtige mennesker" og nogen "mennesker af-arter" som har opdaget de Worm Holes (Quasarer) der er - og hvad hedder "menneske-af-arterne" i filmen???
Der er selvfølgelig tale om en B-Kult-Film - hvor i nok alle sammen på en anden måde har stiftet bekendtskab med "universet" filmen foregår i...
- Og i Hvilken anden film skifter en gruppe mennesker kaldenavn fra "Razcheck's Roughnecks" til "Rico's Roughneck's" - Hint!! Hovedrollen spiller indendørs Rugby - eller hvad nu det hedder, og kommer fra en by der omtalet BA' - ikke Big Apple??
Lars / Viborg
|
| Til top |
|
| |
MaXer Forum Bruger

|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
NillerViborg skrev:
- I hvilken film bliver hovedrollen beskyldt for at være "halfbreed" mellem "rigtige mennesker" og nogen "mennesker af-arter" som har opdaget de Worm Holes (Quasarer) der er - og hvad hedder "menneske-af-arterne" i filmen???
Der er selvfølgelig tale om en B-Kult-Film - hvor i nok alle sammen på en anden måde har stiftet bekendtskab med "universet" filmen foregår i...
- Og i Hvilken anden film skifter en gruppe mennesker kaldenavn fra "Razcheck's Roughnecks" til "Rico's Roughneck's" - Hint!! Hovedrollen spiller indendørs Rugby - eller hvad nu det hedder, og kommer fra en by der omtalet BA' - ikke Big Apple??
Lars / Viborg |
|
|
Altså, normalt skal man lige svare på det eksisterende spørgsmål først....!  Men film nr. 2 er i hvert fald Starship Troopers. Film 1 skal jeg lige tænke over __________________ Bio á la MaX
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 30 April 2008 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
MaXer skrev:
NillerViborg skrev:
|
Lars / Viborg
|
|
|
Altså, normalt skal man lige svare på det eksisterende spørgsmål først....!  Men film nr. 2 er i hvert fald Starship Troopers. Film 1 skal jeg lige tænke over
|
|
|
- Nemli'Ja til 2'eren... Etteren er lisså meget B-film...!!
Og jeg ku' jo ikke svaret på den med at hente hatten, såeh... - Og du glemte et nyt spørgsmål...
Lars / Viborg
|
| Til top |
|
| |
MaXer Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Maj 2008 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
NillerViborg skrev:
... Og du glemte et nyt spørgsmål...
|
|
|
Jeg har jo allerede et spørgsmål kørende, så tror bare jeg fortsætter med den. Kan så til gengæld komme med et lille hint: På sagte tidspunkt befinder de sig på et skib. Originalt quote: "You may throw my hat if you'd like." ... "Now go and get it." __________________ Bio á la MaX
|
| Til top |
|
| |
bpep Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 507
|
| Sendt: 01 Maj 2008 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
MaXer skrev:
NillerViborg skrev:
|
|
|
|
Jeg har jo allerede et spørgsmål kørende, så tror bare jeg fortsætter med den. Kan så til gengæld komme med et lille hint:
På sagte tidspunkt befinder de sig på et skib.
Originalt quote: "You may throw my hat if you'd like." ... "Now go and get it."
|
|
|
det må være pirats of the cabrrian at worlds end __________________ brian pedersen
7,1 Onkyo, Tannoy, REL BIOstue med 42" plasma
Film skal se i BIO eller HjemmeBIO.
|
| Til top |
|
| |
bpep Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Maj 2008 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
NillerViborg skrev:
MaXer skrev:
NillerViborg skrev:
|
Lars / Viborg
|
|
|
Altså, normalt skal man lige svare på det eksisterende spørgsmål først....!  Men film nr. 2 er i hvert fald Starship Troopers. Film 1 skal jeg lige tænke over
|
|
|
- Nemli'Ja til 2'eren... Etteren er lisså meget B-film...!!
Og jeg ku' jo ikke svaret på den med at hente hatten, såeh... - Og du glemte et nyt spørgsmål...
Lars / Viborg
|
|
|
kan vi få et lille hint mere til film 1 ligger lige på tungen. __________________ brian pedersen
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Maj 2008 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
bpep skrev:
NillerViborg skrev:
|
Lars / Viborg
|
|
|
kan vi få et lille hint mere til film 1 ligger lige på tungen.
|
|
|
I modsætning til andre film, er der faktisk sket det, at filmen er lavet over et computerspil, hvor det normale er, at der bliver lavet et computerspil over en film... - Hjælper det???
Lars / Viborg
|
| Til top |
|
| |
MaXer Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Maj 2008 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
bpep skrev:
MaXer skrev:
NillerViborg skrev:
|
|
|
|
Jeg har jo allerede et spørgsmål kørende, så tror bare jeg fortsætter med den. Kan så til gengæld komme med et lille hint:
På sagte tidspunkt befinder de sig på et skib.
Originalt quote: "You may throw my hat if you'd like." ... "Now go and get it."
|
|
|
det må være pirats of the cabrrian at worlds end |
|
|
los præcisementos! __________________ Bio á la MaX
|
| Til top |
|
| |
bpep Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Maj 2008 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
NillerViborg skrev:
bpep skrev:
NillerViborg skrev:
|
Lars / Viborg
|
|
|
kan vi få et lille hint mere til film 1 ligger lige på tungen.
|
|
|
I modsætning til andre film, er der faktisk sket det, at filmen er lavet over et computerspil, hvor det normale er, at der bliver lavet et computerspil over en film... - Hjælper det???
Lars / Viborg
|
|
|
totalt lost 
__________________ brian pedersen
|
| Til top |
|
| |
HIFI-Hippo Forum Bruger

Bruger siden: 21 April 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 239
|
| Sendt: 03 Maj 2008 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
- I hvilken film bliver hovedrollen beskyldt for at være
"halfbreed" mellem "rigtige mennesker" og nogen "mennesker af-arter"
som har opdaget de Worm Holes (Quasarer) der er - og hvad hedder
"menneske-af-arterne" i filmen???
Lars / Viborg
Jeg prøver at gætte, er filmen Dune? Kan ikke svare på det andet spørgsmål, har ik set filmen, men "worm holes" lyder som noget derfra
__________________ One Happy Hi-FI Hippo
Surround: Yamaha RX-V3067, Oppo BDP-93, Denon DVD1920, Monitor Audio Radius HD, DLS Q-Sub 8
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Maj 2008 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
HIFI-Hippo skrev:
|
Lars / Viborg
Jeg prøver at gætte, er filmen Dune? Kan ikke svare på det andet spørgsmål, har ik set filmen, men "worm holes" lyder som noget derfra
|
|
|
Nope... - Dune var / er et godt bud, meeeen, der er tale om et meget mere klassisk spil... Kan vel med rimelighed kategoriseres som et arcade-spil, måske med nogen trade-tendenser - er sgu svært at beskrive, vi er jo tilbage i CBM64 og Amiga - dagene...!! Det er ikke så længe siden filmen er blevet vist på SBS Net en søndag aften ( SciFi - aftenen - Wuuuhuuuuuu!!! - Kanooooon...!!! )
Lars / Viborg
|
| Til top |
|
| |
MaXer Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Maj 2008 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
bpep Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Maj 2008 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
wing commander måske. er jo selv fra cbm64 og amiga tiden men det er jo længe siden nu. 
ellers må du give en hint for dummies.  __________________ brian pedersen
|
| Til top |
|
| |
bpep Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Maj 2008 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Maj 2008 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
bpep skrev:
|
wing commander måske. er jo selv fra cbm64 og amiga tiden men det er jo længe siden nu. 
|
|
|
Exactemundo!!!! - Feeed film i øvrigt, omend måske lidt B-agtig når man ser med "teknik / budgetøjne" - Jeg får sku' helt lyst til at hente DVD'en og se den igen nu med fuld drøn på hovedtelefonerne ( Fruen er jo gået i send, og *ER* ordnet - vi vil gerne ha en lille tyran mere... )
- Så mangler vi bare navnet på "den gamle Humanoid-fjende" - og skal vi lige ta navnet på den "nye / nuværende" fjende???
Lars / Viborg
Lars / Viborg
|
| Til top |
|
| |
bpep Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Maj 2008 kl. 08:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja der må jeg tyde til imbd da jeg ikke kan huske det. llllllllllæææææææænnnggeeee sidem jeg har set den film. .
__________________ brian pedersen
|
| Til top |
|
| |