Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 19:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Fed oplevelse hos Lydbutikken! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ørstrøm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 25 Februar 2004 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

Hej allesammen, jeg ville lige dele min entusiasme over den behandling jeg fik hos Lydbutikken på frederiksberg i går.

Jeg var dernede med en ven for at lytte til noget Exposure. Jeg overvejede at købe en Exposure XVII pre-amp brugt, men ville gerne lytte den igennem først.

Da vi kommer derned bliver vi mødt af en mand ved navn Pete der simpelthen smider alt hvad han har i hænderne for at hjælpe os. Han finder den model frem jeg overvejede at købe (selvom den ikke produceres mere tilmed) og matcher den med den tilhørende effektforstærker XVIII.

Derefter sætter han en Pro-Ject Rpm 4 til da han hører jeg har den, selvom det indebærer at han skal sætte en pickup på den og justere platformen først.

Da jeg så fortæller hvilke højttalere jeg har udbryder han straks at så skulle jeg da høre forstærkeren på nogle andre højttalere hvorefter han løber ud og lodder noget kabel så han kan sætte dem til. (det kabel vi brugte til de andre var for kort)

Uanset hvormeget jeg protesterer og fortæller ham at han ikke skal gøre sig så megen ulejlighed fejer han mig bare til side og insisterer på at gøre alt hvad han kan. 4-5 gange inde i seancen tilbyder han mig også at låne sættet med hjem.

Jeg får så lyttet på det hele og får løbende hjælp og råd fra Pete. Jeg prøver forstærkerne på forskellige kilder med forskellige højttalere, og det ender da også med at jeg forelsker mig i lyden.

Som i jo nok har gættet har jeg fortalt ham der ville sælge mig pre-ampen at jeg gerne ville købe den, så den kommer på fredag forhåbentlig

Og til dem der skal til at kritisere mig for at bruge en hifibutik til prøvelytning uden intentioner om at købe, skal det lige siges at jeg fra begyndelsen havde bestemt mig for at købe effektblokken hos lydbutikken hvis jeg besluttede mig for at købe pre-ampen. Desuden fortalte jeg Pete om mine planer, og det blev hans service ikke mindre af.

Som konklusion vil jeg sende en stor hilsen til Pete og Lydbutikken! Det er fanme fedt, mildest talt, at blive mødt med den service og humør når man er ude og lytte.

zaka
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 25 Februar 2004 kl. 23:27 | IP-adresse registreret  

Pete er en guttermand ;o)

Havde stort set den samme oplevelse da jeg købte min brugte Spacedeck.

Jeg havde læst meget godt om den og var egentlig indstillet på at købe, men for en sikkerhedsskyld gik jeg ned i Lydbutikken og snakkede med Pete. Jeg ville vide om der var nogle ting jeg specifikt skulle kigge efter på en brugt Spacedeck. Jeg tilbød at betale for den service, men nej det fik jeg ikke lov til og fik den information jeg havde brug for. Jeg kunne endda få lov at lytte på en af deres inden jeg besluttede mig .

mvh

Til top Vis zaka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaka Besøg zaka's Websted

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 26 Februar 2004 kl. 00:41 | IP-adresse registreret  

Det er der andre butikker der kunne lære af...

FLOT service, den butik er tilføjet listen over butikker der skal besøges.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 26 Februar 2004 kl. 06:06 | IP-adresse registreret  

Nice .

Men hvorfor ikke låne den hjem før du 100% køber ? .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Peter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 26 Februar 2004 kl. 06:43 | IP-adresse registreret  

-

Til top Vis Peter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter

xmas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2003
Sendt: 26 Februar 2004 kl. 07:54 | IP-adresse registreret  

købte min exposure cd i lydbutikken, og det er god service man får. lille men lækker butik
Til top Vis xmas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xmas

SES.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 26 Februar 2004 kl. 08:03 | IP-adresse registreret  

Tja - de har også kvalificeret sig til at bruge af mine sparepenge fremover. De ved hvad de har og hvad det gør og hvordan musikken kommer til sin ret - og så er der al den lyd og musikinspiration man kan ønske sig. Humoren og kaffen er også fornøjelig. 
Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.

Cyber-Frog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 26 Februar 2004 kl. 08:59 | IP-adresse registreret  

Den historie der kunne hifiklubben godt lære noget af, de har haft min dvd inde til rep i 5 uger og svare ikke på mails. Og da jeg ringede derind vidste ham der tog den ikke noget om den.

Til top Vis Cyber-Frog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cyber-Frog

haldor
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 December 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 26 Februar 2004 kl. 09:39 | IP-adresse registreret  

Jeg har også kun godt at sige om Lydbutikken.

Har været inde og købe nogle signalkabler og luftede tanken om en ny cdafspiller.(har for tiden kun en Denver dvd)Cry

Vi kom frem til jeg skulle låne en exposure cd og en parasound forforstærker her i weekenden.

Glæder mig !!!Tongue

MVH.

Til top Vis haldor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af haldor

Ørstrøm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 26 Februar 2004 kl. 10:12 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Nice .

Men hvorfor ikke låne den hjem før du 100% køber ? .

Det er simpelthen fordi jeg ikke synes jeg kan tillade mig det.

Jeg vidste godt at jeg under alle omstændigheder enten ville købe XVII'eren privat, eller slet ikke. Og samtidig at der ville gå et stykke tid før jeg fik råd til de 12.000 eff.forstærkeren koster, så til den tid kan det være jeg gør det men ikke før.

Jeg vil heller ikke trække for store veksler på hans gode service.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes