Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 14:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hvad laver I til dagligt? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 28
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mirovich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 00:48 | IP-adresse registreret  

Bare vendt og se en smække lille åben sag i metallic blå skal nok få de små lamseben til at falde pladask.
Med scorebemærkninger såsom "vil du hjem og side i fars højttaler" kan de ikke være andet end solgt.

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 00:50 | IP-adresse registreret  

ja bliv du bare i drømmen 
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

flex195
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 00:51 | IP-adresse registreret  

Har ingen uddannelse, har arbejdet det samme sted siden jeg blev 18år, som specialarbejder (processoperatør lyder bedre på www.danogips.dk  hvor vi laver gipsplader, er under afdelingen der hedder www.danoline.dk hvor vi hovedsageligt laver lofter til industri og domercil bygninger, samt væg plader, Danogips har blandt andet leveret til City syd i skalborg (Aalborg storcenter) og en hel del til Fields centeret... vil dog gerne ind og arbejde med hifi, men synes ikke der er penge i det, så jeg forsætter hvor jeg....

Infinity Intermezzo 5,2 setup
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top Vis flex195's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flex195

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 00:59 | IP-adresse registreret  

Igen penge i hifi - tja jeg ved ikke lige - den nye expert i silkeborg er da rigtig stor, og jeg formoder at det er dyre lokaler, så hvis det ikke kunne hænge sammen, så formoder jeg heller ikke man kunne betale huslejen - og tænker man på at der hurtigt kan forhandles -15-50% af prisen - så fortæller det jo nok at fortjenesten er der - men selvfølgelig hvis det er alm. butiksansat du tænker på - ja så ville jeg også blive hvor du er - for de får ikke det der hedder løn - de bliver udnyttet
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 01:18 | IP-adresse registreret  

Arbejder til dagligt som trykker hos Korsnäs Packaging i Nørresundby.

Og så er der selvfølgelig lige det med kæreste, hus og en datter på 9 måneder og alt det andet halløj der følger med.....

Heldigvis er der så også denne herlige side hvor der er en masse dejligt hobby-arbejde og nogle herlige mennesker....

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 02:44 | IP-adresse registreret  

Er studerende. Har læst filosofi i 2 år hvor jeg har afsluttet min BA. Derfor læser jeg nu sidefag i film og tv produktion på AaU.
Pengene kommer der ikke så mange af...derfor er det heller ikke det vilde det er blevet til, men interessen er der da
Også skal der shoppes nye HT i næste uge, så lidt sker der da.

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 03:39 | IP-adresse registreret  

Mirovich skrev:

Jeps masser af kulfiber og alcantera - membraner med fælgdesign - i chrom!
Hvis man betaler ekstra kan man få dem med connolly læder - som en lille treat kan man få et sæt måtter med
Hækspoiler og undervognssænkning er options.

Det er helt sikkert vejen frem......sæt et par "spinners" på basenhederne og så er den helt hjemme.

Pimp my (Hi)Fi!

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 08:29 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:

for tiden lagerarbejder i Harald Nyborg, men søger elevplads indenfor spedition, indkøb eller transport & logistik.. det er der bedre fremtidsudsigter i.

Hold dig væk fra speditionsbranchen min ven.....der bliver du udnyttet og fremtidsudsigterne er LANGT ude i fremtiden. Jeg taler af erfaring.

Har været speditør/disponent i 3 år hvorefter jeg blev sælger. Lige pludselig fandt jeg ud af at butikkerne faktisk også havde åbent i hverdagene

Som speditør skal du indstille dig på et liv uden fritid....der er altid lige nogen kunder der skal have hentet noget gods, nogen chauffører der skal have den næste adresse o.s.v.

Men jeg er sgu heller ikke for klog, er efter 2½ år ved TDC, kommet tilbage i speditionsbranchen dog som sælger.....så hvis der er nogen branchemedlemmer der skal have noget hjem....

Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer

JoeConsultant
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005
Lokalitet: København
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 09:02 | IP-adresse registreret  

Ja, og shippingbranchen ligeledes - brugte 2½ år i et stort dansk rederi før jeg slap afsted til et beskyttet værksted (handelshøjskolen) og fandt ud af at der var noget der hed fritid...

Blev færdig på HHK i Juli 05 og arbejder nu som strategi- og it-konsulent. Og har igen fundet ud af at fritid ikke er noget man har...

Mvh Jonas 

Til top Vis JoeConsultant's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JoeConsultant

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

Jeg er oprindeligt uddannet radiomekaniker, men har de sidste mange år kun solgt skidtet

Og jo, jeg kunne godt være oprettet som branchemedlem, men dengang jeg oprettede mig i systemet, vidste jeg sgu´ikke hvordan man gjorde det ( gør jeg faktisk stadig ikke ) desuden er hifi/surround absolut min store private hobby/passion og derfor er jeg her kun som privat person.

Desuden må jeg erkende, at jeg heller ikke "gider" ( har lyst til ) at forklare/begrunde/undskylde/berettige/diskuterer/kommenterer , hvad diverse kæder, butikker osv. som jeg har arbejdet/arbejder i / eller kender, gør af dispositioner/ har af politik osv. ( og som jeg alligevel ikke har nogen indflydelse på ), kun hvad min personlige private holdning er til diverse ting. 

Dette er så og sige mit "frirum" til at sige min personlige private mening, UDEN at skulle tage hensyn til hvad "arbejdet/branchen" mener/synes - giver det fornuft

Og nej, jeg tjener absolut ikke kassen - det er sgu´absolut lavlønsområde og l**te arbejdstider .........til gengæld laver/arbejder jeg med noget, som interesser mig meget og det er trods alt meget værd

Eeyore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 09:39 | IP-adresse registreret  

YES, jeg fik jobbet ved Grundfos, så fra 1. februar kan jeg kalde mig udviklingsingeniør. Så må vi se om der bliver fritid til at bygge den hjemmebio .
Til top Vis Eeyore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eeyore Besøg Eeyore's Websted

Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 09:42 | IP-adresse registreret  

Eeyore skrev:
YES, jeg fik jobbet ved Grundfos, så fra 1. februar kan jeg kalde mig udviklingsingeniør. Så må vi se om der bliver fritid til at bygge den hjemmebio .

Cool - tillykke med det. Du skulle vel ikke komme til at arbejde med en gut ved navn Peter Bachermann?

Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer

Eeyore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 09:48 | IP-adresse registreret  

Mange tak

Det tror jeg umiddelbart ikke. Jeg kender dog godt navnet fra tidligere ansættelse på Grundfos, jeg kan dog ikke lige sætte et ansigt på navnet.

Til top Vis Eeyore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eeyore Besøg Eeyore's Websted

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

Eeyore skrev:
Ja, tillykke med det

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 12:46 | IP-adresse registreret  

Jeg glæder mig til min kone bliver færdig uddannet som lærer og får sig et godt fast job, for så vil jeg sku gå på pension og lytte til fed musik hele dagen

Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
Til top Vis tub61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tub61

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

flex195 skrev:
Har ingen uddannelse, har arbejdet det samme sted siden jeg blev 18år, som specialarbejder (processoperatør lyder bedre på www.danogips.dk  hvor vi laver gipsplader, er under afdelingen der hedder www.danoline.dk hvor vi hovedsageligt laver lofter til industri og domercil bygninger, samt væg plader, Danogips har blandt andet leveret til City syd i skalborg (Aalborg storcenter) og en hel del til Fields centeret... vil dog gerne ind og arbejde med hifi, men synes ikke der er penge i det, så jeg forsætter hvor jeg....

Du er fra 83 så du kan da sagtens nå at få dig en uddannelse hvis det er det du vil

Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
Til top Vis tub61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tub61

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

tub61 skrev:
Jeg glæder mig til min kone bliver færdig uddannet som lærer og får sig et godt fast job, for så vil jeg sku gå på pension og lytte til fed musik hele dagen

Hehe, min kæreste har begynt at snakke om at hun vil blive skibsoffiser. Det vil sige det samme som at hun får masser af penger, og aldrig er hjemme. Da vil jeg også straks dra mig tilbage, og nyde mit otium

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

Luffe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 13:48 | IP-adresse registreret  

Er uddannet elektroniktekniker, og arbejder som tekniker hos Postdanmark. Pengene er gode nok, skal heller ikke dele med kone og børn. Er ved at opdatere hele hjemmebioen, billeder kommer snart, og har også nogle DIY-projektor der ligger og venter.
Til top Vis Luffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Luffe

Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 16:57 | IP-adresse registreret  

Eeyore skrev:

Tillykke med jobbet. Jeg har da også lidt HiFi relateret insider viden om Grundfos: Direktøren med ansvar for kvalitetskontrol har et fedt lille anlæg og skal have nye højtalere i denne weekend

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 17:25 | IP-adresse registreret  

Eeyore skrev:

Stort tillykke herfra

<< Forrige Side af 28 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes