| Forfatter |
|
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gonzo skrev:
|
Jeg arbejder som projektleder i et medicinalfirma, men konen er studerende, så lønnen går til institutionspladser, bleer, afdrag på bil og andre sure udgifter . Så nyt hifi er pt. sat på hold indtil fruen begynder at give overskud (hvis det nogensinde sker)
Gonzo
|
|
|
Nu er det ikke for at tage modet fra dig Gonzo, men når Fruen begynder at give overskud har hun med garanti også lært sig selv at bruge såvel det som en stor del af din indtægt Du kan lige så godt forgælde dig nu som senere.
Haugaard
|
| Til top |
|
| |
JMB Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er advokat.
|
| Til top |
|
| |
Gonzo Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 187
|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haugaard skrev:
Gonzo skrev:
|
Jeg arbejder som projektleder i et medicinalfirma, men konen er studerende, så lønnen går til institutionspladser, bleer, afdrag på bil og andre sure udgifter . Så nyt hifi er pt. sat på hold indtil fruen begynder at give overskud (hvis det nogensinde sker)
Gonzo
|
|
|
Nu er det ikke for at tage modet fra dig Gonzo, men når Fruen begynder at give overskud har hun med garanti også lært sig selv at bruge såvel det som en stor del af din indtægt Du kan lige så godt forgælde dig nu som senere.
Haugaard
|
|
|
Tak for tippet, du lyder som en mand der taler af erfaring - Nu står valget så bare mellem Accept Card eller Lotto .
God aften til jer alle sammen.
|
| Til top |
|
| |
kiro Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 459
|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sysler lidt med 3D konstruktion i SolidWorks og Cam i SolidCam ca. 37 timer + det løse om ugen.
kiro
|
| Til top |
|
| |
Batman Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gonzo skrev:
|
Gonzo
|
|
|
Medicinalbranchen er et godt valg. Der er penge i piller. (Dog sjældent deklareret )
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skæg tråd...
Jeg laver... eller... det ved i jo måske godt i forvejen...
Jeg vil hellere vende den rundt og sige, at hvis der er nogen der ikke laver noget de næste par uger, så kan jeg godt finde på noget!
Desværre er det ikke noget fast, der er en bunke højttalere der skal samles nu, og så går der nok 3 måneder før der er dele til en ny omgang, og de ryger nok ud i byen og bliver samlet, da der ikke er plads til så mange herude...
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
taz123456 Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Læser økonomi på handelshøjskolen i århus:-) Og er itsupporter ved Pwc ved siden af:-)
__________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved siden af mit højttalerbyg, er jeg IT-konsulent, med netværk/server som speciale.
Roder med tuning af biler (Peugeot), og er for tiden i gang med opbygning af en Peugeot 205 1,9 GTI fra 1989 - kommer til at se ud, og køre som en ny efter denne ombygning.
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen siden jeg sidst skrev her i tråden er der da også sket lidt med mit job.. jeg er langt om længe kommet væk fra ren aften arbejde ( 15.00 - 23.24 ) og har nu ren dagvagter, sikke en masse fritid man nu har til at nyde musikken osv.. kører truck ved postdk og er glad for jobbet, lønnen er ikke den højeste.. men klager ikke
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
| Sendt: 08 Maj 2007 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uhh jamen så vil jeg da også skrive mig på her... Jeg er selv ganske ufaglært, men har arbejdet som smed/svejser i godt 8 år og blevet selvlært hen af vejen, har lavet vindmøller, skorstene, containere, og det er fortrinsvis store emner jeg har arbejdet i med store travers kraner og trucks som hjælpemidler, det er ligeså heavy metal som min musik smag..  Ligenu er jeg ledig men skal til jobsamtale på onsdag..
__________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
Rockmoroe Branchemedlem

Tweaks & Hifi
Bruger siden: 13 April 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 341
|
| Sendt: 08 Maj 2007 kl. 01:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa virkellig en sjov tråd at læse. Jeg arbejder som Sygeplejerske på skadestuen i NordJylland, og bruger også en del dage i den lokale HiFiklubben i Aalborg, hvor jeg langer sager over disken, og hjælper folk med at finde et passende anlæg.
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
| Sendt: 08 Maj 2007 kl. 03:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit arbejde går med at se Discovery og hvad der ellers er på fælles antennen ( lige bortset på hverdags dagvagter hvor fjernsyn er bandlyst ) og det er ret hårdt da vi er 2 til at skændes om hvilke programmer vi skal se ( bortset fra hvis den ene af os er faldet i søvn ) - til en sulteløn på 35 kilo.
__________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
| Til top |
|
| |
Hejsa Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 142
|
| Sendt: 08 Maj 2007 kl. 03:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er medejer at noget forskelligt byggeri ellers laver jeg ikke en skid.
|
| Til top |
|
| |
McFrede Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 564
|
| Sendt: 08 Maj 2007 kl. 07:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Maskiningeniør, plastlinien...
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 08 Maj 2007 kl. 07:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Den Blå Fisk Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 629
|
| Sendt: 08 Maj 2007 kl. 08:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Palæontolog! 
Tre interesser ud over musik: motorcykler, motorcykler og motorcykler!
|
| Til top |
|
| |
Nicolai18 Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 908
|
| Sendt: 08 Maj 2007 kl. 08:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
peewee© Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 502
|
| Sendt: 08 Maj 2007 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
godt at se der er kommet liv i tråden igen. min hverdag har ikke ændret sig så meget. Jeg læser stadigvæk økonomi ved Århus universitet, men nu er jeg i gang med at skrive mit speciale...... SÅ nu gælder det snart arbejdsmarked __________________ Rotel RSP-1068
2 * eAR202, anden ICE
Avance Signature 8 MK. II
NO SolaWing/
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
| Sendt: 08 Maj 2007 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er som fagligt uddannet soldat og har arbejdet prof. med et par udsendelser, Balkan/Afghanistan. Som primært har sponsoreret mit gear, hehe
I dag arbejder jeg ufaglært som tømrer og har et bi-job som dørmand... ikke nogen herregård men jeg har da til dagen og vejen, hehe __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 08 Maj 2007 kl. 08:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den Blå Fisk skrev:
|
Palæontolog! 
Tre interesser ud over musik: motorcykler, motorcykler og motorcykler!
|
|
|
Kan kun sige godt godt godt.
Bruger også alt min tid på Motorcykler og hifi fortiden, men når solen er oppe så er det MC MC der trækker.
http://www.motorcykelgalleri.dk/uploads_large/111172.jpg?05- 05-2007 20:04:19 __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |