Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 20:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hvad laver I til dagligt? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 28
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Per N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Niko skrev:
Skriver speciale i Marine biologi - og er lige kommet hjem fra Galathea3-ekspeditionen. Jeg skulle hilse og sige at der ikke er ret meget musik ombord på Forsvarets skibe  - så det var godt at komme hjem til ht'erne igen...

Nikolaj

Har man droppet morgensangen??? Jeg mindes jævnligt at have stået med den der tørre fornemmelse i munden, efter at have spist en af de super lækre kiks fra feltrationen, og synge "I østen stiger solen op.....". Se det er livet!!

Man plejer da ellers ikke og være bleg for en lille sømandsvise også en halv flaske rom, i det glade værn.

Er selv offentlig ansat, derinde hvor vi har vinger på....

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 11:51 | IP-adresse registreret  

Per N skrev:
Hurtig skrev:
Niko skrev:
Skriver speciale i Marine biologi - og er lige kommet hjem fra Galathea3-ekspeditionen. Jeg skulle hilse og sige at der ikke er ret meget musik ombord på Forsvarets skibe  - så det var godt at komme hjem til ht'erne igen...

Nikolaj

Har man droppet morgensangen??? Jeg mindes jævnligt at have stået med den der tørre fornemmelse i munden, efter at have spist en af de super lækre kiks fra feltrationen, og synge "I østen stiger solen op.....". Se det er livet!!

Man plejer da ellers ikke og være bleg for en lille sømandsvise også en halv flaske rom, i det glade værn.

Vinger... Jamen jamen.... Min gamle uniform havde også vinger på. Er du på FSN Ålborg????

Den Blå Fisk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 12:18 | IP-adresse registreret  

Vinger??? Jeg synes I talte om, at I havde været soldat!
Til top Vis Den Blå Fisk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Den Blå Fisk

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005
Lokalitet: København
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

Den Blå Fisk skrev:

Hehe... præcis

Jeg har nu ofte til tider tænkt på at prøve de andre værn og håbe på at der måske var lidt anderledes forhold der.. Kender nogle fra Søværnet og de har været rigtig glade for det!

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 09 Maj 2007 kl. 14:48 | IP-adresse registreret  

Den Blå Fisk skrev:

Jeg har prøvet både FLV og HRN, og jeg er absolut ikke i tvivl om hvor man er mest professionelle. HRN kaldes ikke uden grund for "den danske skovbørnehave"!!

Jeg har i FLV bl.a. været tilknyttet Combat Support Wing, der som en af verdens første enheder er blavet NATO godkendt til udstationering som sikringsstyrke for andre landes enheder. Og det er rimelig skrappe krav der stilles, som HRN næppe kommer til at klare foreløbigt.
I forbindelse med Operation Enduring Freedom har behovet for personbeskyttere i øvrigt oversteget hvad hhv Jæger og Frømandskorpset kan stille med, grundet Deres ret begrænsede størrelse.
Derfor var man nødt til at benytte ikke specialstyrkesoldater til denne opgave, og her valgte man netop flyvevåbnets CSW til opgaven.

Kender udemærket alle fordommene om FLV, men de komemr typisk fra folk der aldrig selv har været der. Jeg har prøvet begge sider, og er ikke i tvivl.

Den Blå Fisk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Maj 2007 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

Rolig Hurtig! Jeg havde smidt en smiley i enden af det, jeg skrev! Og jeg gør det lige igen!
Til top Vis Den Blå Fisk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Den Blå Fisk

Per N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Per N skrev:
Hurtig skrev:
Niko skrev:

Nikolaj

Vinger... Jamen jamen.... Min gamle uniform havde også vinger på. Er du på FSN Ålborg????

Jep

Imbalance
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

Den Blå Fisk skrev:
Rolig Hurtig! Jeg havde smidt en smiley i enden af det, jeg skrev! Og jeg gør det lige igen!

Hehe ja du skal ikk tirre dem og se nu hvad der sker her, og han vel allerede en panserværnsgranat klar med dit navn på..

Jeg er lige hjemvendt fra jobsamtale, så jeg skal desværre igang fra på mandag igen, Siemens Windsystems blev det til, hvor jeg skal være montør...

Og som ufaglært får man stadig lidt mindre i løn nogen steder, men jeg håber at få noget faglig anerkendelse i løbet af en måned som skulle stille mig på ligefod med andre faglærte indenfor metal faget...

Til top Vis Imbalance's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Imbalance

Den Blå Fisk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Maj 2007 kl. 15:53 | IP-adresse registreret  

Imbanlance skrev:
Den Blå Fisk skrev:

Hehe ja du skal ikk tirre dem og se nu hvad der sker her, og han vel allerede en panserværnsgranat klar med dit navn på..

Jeg er lige hjemvendt fra jobsamtale, så jeg skal desværre igang fra på mandag igen, Siemens Windsystems blev det til, hvor jeg skal være montør...

Og som ufaglært får man stadig lidt mindre i løn nogen steder, men jeg håber at få noget faglig anerkendelse i løbet af en måned som skulle stille mig på ligefod med andre faglærte indenfor metal faget...

Jeg tror nu ikke Hurtig tager det fortrydeligt op. Vi har PBet en del, så han ved godt, jeg ikke gør det for at provokere.

Og nu tilbage til topic.........

Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

jkjaers skrev:

Frederik Carøe skrev:

Lepidus ad altum genus.

???

Si Hoc Legere Scis Nimium Eruditionis Habes
Til top Vis Clifton's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clifton

piobyte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 16:08 | IP-adresse registreret  

Clifton skrev:
jkjaers skrev:

Frederik Carøe skrev:

Lepidus ad altum genus.

???

Si Hoc Legere Scis Nimium Eruditionis Habes

, hvis jeg har forstået det hehe

Til top Vis piobyte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piobyte Besøg piobyte's Websted

Brian321
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2005
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

daniels skrev:

Roder med tuning af biler (Peugeot), og er for tiden i gang med opbygning af en Peugeot 205 1,9 GTI fra 1989 - kommer til at se ud, og køre som en ny efter denne ombygning.

Nææææææææh! Så er det dig jeg skal have til at pille ved min 106 GTI!

Selv har jeg arbejdet som programmør for en edb central for banker de sidste 10 år.

Til top Vis Brian321's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian321

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

Fiser stadig rundt i Københavns gader og omegn og prøver at støvsuge folk for deres sidste penge, hvis man ikke kører dem over, så man kan købe en masse nødvendige og unødvendige hifi dimser og gadgets.(men de er sq blevet karrige med pengene) Og trinkengeld, "Hva´ faen er det"?

Og det er heller ikke mere en "livsstil" at fræse taxi. Har udviklet sig mere i retning af arbejde

Og arbejde. Puhaaaaa Det er sq noget farligt noget

Det bøder så lidt på det at man kører rundt i Gansta pimp a ride drive by shooting amerikaner slæde

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Maj 2007 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Kender udemærket alle fordommene om FLV, men de komemr typisk fra folk der aldrig selv har været der. Jeg har prøvet begge sider, og er ikke i tvivl.

Ingen fordomme herfra Med mindre det er Livgarden

NriK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

Scatcat skrev:
Det bøder så lidt på det at man kører rundt i Gansta pimp a ride drive by shooting amerikaner slæde

Den nye Crysler 300?
Så har jeg set dig

Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Maj 2007 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

NriK skrev:

Scatcat skrev:

Den nye Crysler 300?
Så har jeg set dig

Yep. 300C modellen. Men det er Touring jeg kører i (Stc. car)

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 09 Maj 2007 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

@ Den Blå Fisk:
Bare rolig... Jeg tager det ikke så tungt.... Men jeg har et særligt forhold til FLV, med særdeleshed CSW.
Og så kan jeg efter at have prøvet HRN konstatere, at de steder jeg har været, har været noget af det mest uprofessionelle jeg har oplevet.
Jeg vil til hver en tid tage en tur sydpå med CSW, men INGEN får mig med HRN, om så det var på hyggetur til Harzen.
Jeg har i øvrigt været på vej på officersskole på CSW linjen, og ved hvordan optagelsen foregår. Flere af mine kollegaer der blevet vraget fra FLV officersskole, fik straks at vide at de sagtens kunne komme ind på HRN off skole . Jeg valgte dog at takke nej, da det private erhvervsliv bød på lidt mere fordelagtige ansættelsesforhold

@ Scatcat:
Jeg kan kun give dig ret mht KGL. Det er danmarks største turistattraktion . Dog vil jeg tilføje, at jeg har arbejdet meget sammen med folk fra HRN, og de mest professionelle soldater har været dem fra KGL. De har en ret grundig uddannelse. Men alt deres bjørneskinds-pjat er ren turisme!! Og så skal de lige lære at lægge deres overdrevne pudse-tendenser fra sig... Herefter går det ganske godt. Faktisk har jeg nydt meget at arbejde sammen med specielt en enkelt tidligere KGL'er i felten. Det kan man godt mærke at de har øvet en del i, og skulle jeg udsendes og som personbeskytter-buddy-par, ville jeg uden tvivl vælge min gamle buddy med KGL baggrund. No doubt!!

Eeyore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 11 Maj 2007 kl. 07:54 | IP-adresse registreret  

Når vi nu snakker turistattraktion, så må den største inden for værnene da være Grade til nar.. øhh, undskylde Gardehusar. Just kidding, jeg ved i kan tage det . Jeg har selv i tidernes morgen været i Prinsens Livregiment, ikke noget at råbe hurra for. Udpræget mangel på administration. Jeg meldte mig frivilligt fordi jeg ville være spejder, da jeg så ankommer, får man at vide, at der kun er spejdere hvert andet år og dette ikke var et af dem .
Til top Vis Eeyore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eeyore Besøg Eeyore's Websted

MC955
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 11 Maj 2007 kl. 08:30 | IP-adresse registreret  

Nu har vi set hvad mange af jer laver.

Men hvornår går i så igang med at lave noget og ikke sidde på jers flade heledagen :o).

Og husk lige når i skrive hvad i laver, det kunne være der var en, der en dag bliver sure på jer og tager kontakt til jers arbejdsplads, det vi jo set før. 

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955

Kristjan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 11 Maj 2007 kl. 09:00 | IP-adresse registreret  

Jeg er uddannet diploma ingeniør og er halvvejs med civil overbyggning på DTU indenfor stærkstrømsområdet.

<< Forrige Side af 28 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes