Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 04:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Depeche Mode "fans" (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
brutalis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 30 November 2006 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

For lige lyst til at komme med et indspark!!

Har altid hørt DM, men som sådan ikke været "rigtig" fan. Var til koncerten i Århus og har også købt Playing The Angel Tour på dvd. Syndtes da både Gahan og Gore gør det rigtig godt. Der er knald på drengen, og det er sådan jeg vil ha en koncert serveret.

Har rent faktisk lige set/lyttet dvden i dag. Den er rigtig godt filmet og hvad angår lydkvaliteten er jeg meget imponeret. Har komplet surrond på mit anlæg, og i DTS er det virkelig en dejlig lytteoplevelse

Til top Vis brutalis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brutalis

xtort
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006
Lokalitet: København
Sendt: 18 December 2006 kl. 08:01 | IP-adresse registreret  

så skal citronen ligge presses lidt mere - vil det ingen ende tage?

fra www.side-line.com:

Rumoured for some days now, Side-Line received the official word that iTunes indeed will release an exclusive Depeche Mode download pack. It will be the 4th time in the history of the downloadstore that such pack is made available. We also got some more details about this special pack that will be only available via iTunes. The pack will be consisting of no less than 640 tracks of which 59 will be exclusive and previously unreleased so EMI informed us. They could not tell us whether this would include demos or just rare remixes which were previously only available on vinyl or just never released. As far as the pricing, EMI says iTunes would more or less be putting an own price on the whole pack which makes a price of roughly 150 US dollar / euros more to be expected. Sure is however that the pack will reach the iTunes store by Tuesday December 19th. All of the tracks - including the rare ones - would also be available seperately although it is to be believed that the biggest gems will be 'album only'. Unlike what is being suggested here and there, this pack will be available outside the USA as well. More news as we get it.

film
Til top Vis xtort's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xtort

DIB_1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 18 December 2006 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

lol har lige siddet og kigget på den, inden på itunes... den koster 1449,-...

Der er da lidt interssant på den, men om den er de penge værd, er vel en smags sag.

Mode on og GOD JUL

Mine Film

Mit Anlæg
Til top Vis DIB_1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DIB_1

xtort
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Januar 2007 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

om det har interesse, så har jeg lige bestilt følgende hos cd-wow:

depeche mode ultra (remastered edition hybrid sacd+dvd) £9.99
depeche mode construction time again (remastered edition hybrid sacd+dvd) £9.99
depeche mode exciter (remastered edition hybrid sacd+dvd) £9.99
depeche mode black celebration (remastered edition hybrid sacd+dvd) £9.99

\ulrik

film

xtort
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Februar 2007 kl. 08:26 | IP-adresse registreret  

fra www.side-line.com:

Depeche Mode's "Violation" tour to be released on CD/DVD

That is at least what a few sources told us lately and since several of those correspondents provided us with correct info over the past years (including the DM back catalogue story, months before it was confirmed by the label), we decided to run the story today. In a nutshell, Mute/EMI would be considering to release a Depeche Mode packet holding at least a live recording of the famous "Violation" tour. We say 'at least a live recording' because there would be problems releasing a DVD of the tour due to the insufficient quality of the available footage. However this problem might be overcome by 'remixing' the complete video footage so that the final result would be worthwhile after all. At this point it is all very premature and everything would depend on whether Dave Gahan and Martin Lee Gore plan to release yet another solo record or not. More details as we get them in. For now, let it be a wet dream, but apparently one that could well happen. Right now there is still enough 'new' Depeche Mode material being released to spend some hard earned green ones on. Out by March 26 for instance will be the remastered editions of the cult albums "Black Celebration" and "Construction Time Again". Just like the previous albums they come in a CD/DVD version featuring a documentary and 5.1 surround mixes.

\ulrik

film

vnv nation
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003
Sendt: 30 Marts 2007 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

Forsøger også lige her, der er vel ikke nogen der har en Nine Inch Nails Billet til overs?

xtort
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Oktober 2007 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

så kom ultra og exciter endelig med posten...

\ulrik

film

xtort
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Januar 2008 kl. 12:13 | IP-adresse registreret  

så skulle der være nyt dM på vej...

The depeche-mode.com website has made a round up of all the Depeche Mode news bits they could lay their hands on and things look bright for the 'black swarm' herd. The band will hit the studio in March to work on a few pre-produced songs that songwriter Martin Gore has been working on together with Sie Medway-Smith (Erasure, Client, Depeche Mode ...) in Gore's home studio in Santa Barbara (USA). Add to that a possible inclusion of some Dave Gahan material.

A release date has also been projected so it seems since EMI Spain informed that Mute are hoping to have the album ready 'at the end of this fiscal year', in time for Christmas. A tentative date of 'late November' has been communicated to retailers and media in Spain via the IFPI owned operation Promusicae. A tour would be announced in the early fall of 2008, with pre-sales in September or October. The actual tour would not start until early 2009. Lots of news, but all unconfirmed although depeche-mode.com is known for having respected and trustworthy sources.

[kilde: http://www.side-line.com/]

\ulrik

film

kaspus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2006
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 31 Marts 2008 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

Min Depeche Mode samling tog for alvor fat da jeg i 1989 fik 101 i konfirmand gave, det var en gave fra min mors kollegaer, men det var den bedste gave jeg fik. Sad og hørte den på mine forældres anlæg med hovedtelefoner på flere timer efter festen. Kl. 03 kom min mor ind i stuen og sagde at nu var det vist sengetid.....

Siden er samlingen blevet udvidet med alle lp'er, masser af maxi'er (specielt er jeg "glad" for farvede)og lidt singler.

Min første koncert var i 1990 i Valby hallen, siden er det blevet til et par styks i Parken og Club Danmark hallen, har også set Dave på Roskilde.

Til top Vis kaspus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaspus

xtort
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Marts 2008 kl. 21:13 | IP-adresse registreret  

... og lidt mere nyt fra side-line:

According to www.depeche-mode.com , Depeche Mode will again work with Ben Hillier as producer on their forthcoming album. Hillier, who has worked with the likes of U2, Smashing Pumpkins and many more was also responsible for the production on the most recent studio output of Depeche Mode, "Playing The Angel". The website also names other involvements such as Sie Medway Smith, who worked as a programmer on Martin Gore’s demos, Christian Eigner, Andrew Phillpott and Kurt Uenala who worked with Dave Gahan on his solo compositions. The new Depeche Mode album should be ready by the end of this year with a scheduled Spring 2009 release. The band had a meeting in Santa Barbara (USA) just before Easter during which they made a rough time line and listened to demos. The first recording sessions are expected to kick off in early May.

jeg startede også med dM i forb. med min konfirmation. købte et anlæg hos expert, hvor man ved kontant betaling fik en lp - uha, da, da - og det var some great reward i 1985...

\ulrik

film

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 6
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes