Bruger siden: 10 December 2009 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 56
Sendt: 21 April 2013 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
Jeg har igennem nogen tid søgt efter en adapter til min B&O beocord 3300, det skal være 1Xhun-din 7pin stik og 2Xphono, men jeg kan ikke finde sådan et kabel, er der mon nogen der ved hvor jeg kan finde denne adapter?
Bruger siden: 31 December 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1532
Sendt: 21 April 2013 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
Et 5 pins hun DIN stik er fint nok, de 2 ekstra ben skal ikke bruges når du skal ud via RCA stik, og kan normalt skrues ud af hanstikket (se om der ikke er en kærv i de yderste ben).
__________________ "What this country needs is a good 5 watt amplifier!" (Paul Klipsch)
Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
Sendt: 21 April 2013 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
henninge skrev:
Hej, det passer altsammen hvad du siger, de 2 af pindene kan skrues ud, og tak for linket til en forhandler af dette stik..
Hvis du bruger det 5polede stik, skal du ikke skrue nogle ben ud (du kan iøvrigt heller ikke)
ermmmm.... Beocord ........ Beocord ......... den kan da optage, så du'r det viste kabel ikke, du skal have et kabel med 5pol DIN han i den ene ende, og 4 phonostik i den anden
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum