| Forfatter |
|
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 01 August 2005 kl. 01:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
KomNu Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 13 Juni 2009 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Poul-erik skrev:
Hej,
Undre mig også lidt over at man på QXL som sælger selv kan bestemme, at hvis han får stillet et lidt kritisk spørgsmål selv kan vælge om det
skal blive stående.
feks. han havde en NAD 3140 til salg og på 2*100w (har før skrevet det, det er utroligt så mange watt nogle forstærkere får når de skal
sælges), alder 5-år.
NAD 3140 blev solgt fra slutning 1980 til 1983 hvor afløseren NAD 3150 kom.
Jeg Stillede ham spørgsmålet om han nu var sikker på at det var sådan en og forklarede ham kort årg. og det, det stod der ca. 2-min. så var
det fjernet.
Poul-erik.
|
|
|
Altså jeg så lige dette her indlæg og kom i tanke om min annonce på DBA og din mail, som jeg modtog efterfølgende.
Jeg solgte den forstærker på Den Blå Avis, ikke QXL, det ER en 2x120 watt's forstærker, den er bare en 4 kanals-forstærker = 4x30 watt, og jeg
solgte den med 2 sæt JBL højtalere (4stk.). Og hvorfor skrev du, at du var interesseret? Det er da også ret vildledende? Derudover, tror du så
ikke at man kunne finde på noget andet end at ødelægge andres salg? Det er vel ikke et direkte problem for dig, at jeg tjener penge?
Hvis noget undreR dig, så smid lige et nutids-'r' ind - 4. klasse husker du nok.
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 14 Juni 2009 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Påstår du at 4*30 watt er det samme som 2*120watt ?
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 14 Juni 2009 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
4 år - det må vist være rekorden for genoplivning af tråd! 
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 14 Juni 2009 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
KomNu skrev:
Poul-erik skrev:
Hej,
Undre mig også lidt over at man på QXL som sælger selv kan bestemme, at hvis han får stillet et lidt kritisk spørgsmål selv kan vælge om det
skal blive stående.
feks. han havde en NAD 3140 til salg og på 2*100w (har før skrevet det, det er utroligt så mange watt nogle forstærkere får når de skal
sælges), alder 5-år.
NAD 3140 blev solgt fra slutning 1980 til 1983 hvor afløseren NAD 3150 kom.
Jeg Stillede ham spørgsmålet om han nu var sikker på at det var sådan en og forklarede ham kort årg. og det, det stod der ca. 2-min. så var
det fjernet.
Poul-erik.
|
|
|
Altså jeg så lige dette her indlæg og kom i tanke om min annonce på DBA og din mail, som jeg modtog efterfølgende.
Jeg solgte den forstærker på Den Blå Avis, ikke QXL, det ER en 2x120 watt's forstærker, den er bare en 4 kanals-forstærker = 4x30 watt, og jeg
solgte den med 2 sæt JBL højtalere (4stk.). Og hvorfor skrev du, at du var interesseret? Det er da også ret vildledende? Derudover, tror du så
ikke at man kunne finde på noget andet end at ødelægge andres salg? Det er vel ikke et direkte problem for dig, at jeg tjener penge?
Hvis noget undreR dig, så smid lige et nutids-'r' ind - 4. klasse husker du nok. |
|
|
Hold da op du må have været mavesur længe hva  Hehe god sjov når så gammel en tråd bliver vækket til live med sådan en kommentar.. __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Ghump Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juli 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 154
|
| Sendt: 14 Juni 2009 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja sålænge der ikke står hvordan det er målt så kan det da sagtens være sandt.
30 watt vedvarende i 8 ohm? Eller 120 watt spidseffekt i 2 ohm? (kender ikke den forstærker, bare eksempler). De fleste sælgere opgiver bare de højeste tal de kan finde i manualen, og i princippet har de jo ikke skrevet noget forkert. Og vi lever jo i en verden, hvor store tal sælger langt bedre end kvalitet 
Personligt undrer det mig nu mere at man genopliver en tråd der er 4 år gammel..... __________________ My hovercraft is full of eels...
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
| Sendt: 22 Juni 2009 kl. 02:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
Hold da op du må have været mavesur længe hva Hehe god sjov når så gammel en tråd bliver vækket til live med sådan en kommentar.. |
|
|
Tilmed som første og eneste post!
|
| Til top |
|
| |
Poul-erik Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 903
|
| Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hov, så lige dette gamle indslag da jeg sidder og roder lidt.
Nå ja så var der jo lige det med at NAD 3140 kun skulle være 5 år gammel, og skulle være en 4-kanals forstærker, ha ha, men pyt med det.
__________________ NAD 7600 2*150 watt, + Højtaler Cerwin Vega AL-1000.
|
| Til top |
|
| |
Niels_arl Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 446
|
| Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
KomNu skrev:
Derudover, tror du så ikke at man kunne finde på noget andet end at ødelægge andres salg? Det er vel ikke et direkte problem for dig, at jeg tjener penge?
Hvis noget undreR dig, så smid lige et nutids-'r' ind - 4. klasse husker du nok. |
|
|
Når du nedladende udtaler dig om andres manglende brug af nutids-'r' så husk, at der skal være komma foran "at man" (ved desværre ikke hvilken klasse). Du kan sikkert også finde fejl i mine indlæg, men lad os undgå at gøre det til en stave-/grammatikkonkurrence.
Oprindeligt gik kritikken på uærlige oplysninger i salgsannoncer - mener du dette er en fair måde at tjene penge på?
Forøvrigt kan det godt passe, at 4x30W kan blive til 2x120W. Men det forudsætter, at forstærkeren leverer dobbelt effekt ved den halve modstand, dette er ikke altid tilfældet. En uddybning ville nok betragtes som et ligegyldigt sidespring.
|
| Til top |
|
| |
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
| Sendt: 21 Oktober 2009 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan denne pludselige genoplivning af denne tråd ikke opfattes som nag ... hvilket er normalt kun forefindes hos kvinder
|
| Til top |
|
| |