| Sendt: 02 November 2007 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fidusen er her at det kan jeg ikke i sagens natur. Hvis jeg som forhandler skulle udvælge tre der er de nok bedste, vil en af dem være fra egen stald - og så kan det jo være jeg også stemmer med mit kasseapparat. Desuden er jeg, som andre her på tråden, bare en af dem med en mening og min er kun hårsbredder bedre kvalificeret end de andres  . Konklusionen er at der ikke findes en bedste. Alene udvalget her i Poll en siger noget om at nogle tror det bedste findes i de middelmådiges rækker. Det kan desværre ikke lade sig gøre at lave en verdens bedste af middelmådige enheder, og det uanset hvor dygtig man er til at hekse med delefiltre. En delkonklusion er nok at I her har fat i et par kandidater til prisen, men at ansøgerfeltet er på mindst 5 højttalere world wide. Det JEG synes ku være sjovt at undersøge er hvilke standerhøjttalere som er supergode, UDEN at stille sindssygt høje krav til en forstærker lige bag dem. Jeg er personligt træt af at mange highend HT ere til under 40K kræver en enorm forstærker for at virke.
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
|