| Forfatter |
|
StylaH Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 950
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes at have læst at der er en uskreven regel for max en ny indrykning cirka en gang om ugen...uden dog at kunne huske det helt præcis __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Læst en uskreven regel? 
Den har jeg godt nok ikke hørt om før...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
Læst en uskreven regel? 
Den har jeg godt nok ikke hørt om før... |
|
|
Ja okay....dårlig formulering  en anden bruger oprettede et indlæg hvor han efterspurgte en "genindrykningsknap" til sin salgsannonce, hvor en af administratorerne skrev, at han måtte slette og oprette en ny annonce for at "genindrykke". Brugeren spurgte da hvor tit han måtte gøre det, hvorefter at administratoren så skrev at en gang om ugen nok var meget passende __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
StylaH skrev:
Sætter det samme til salg stort set hver dag, og så sletter og opretter nyt, for at få sit indlæg i toppen konstant.Burde sådan noget ikke koste en advarsel eller ban af bruger? - Prøv at tænk hvis alle gjorde det? - Det ville ødelægge KSB helt!
|
|
|
Det har du kun ret i __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
Mastervol skrev:
|
Læst en uskreven regel? 
|
|
|
Ja okay....dårlig formulering en anden bruger oprettede et indlæg hvor han efterspurgte en "genindrykningsknap" til sin salgsannonce, hvor en af administratorerne skrev, at han måtte slette og oprette en ny annonce for at "genindrykke". Brugeren spurgte da hvor tit han måtte gøre det, hvorefter at administratoren så skrev at en gang om ugen nok var meget passende  |
|
|
Ahh okay, på den måde
Jeg mener at kunne huske noget om det du fortæller. Måske man skulle overveje at indskrive det i retningslinjerne? For det er et problem, der var fx en der meget gerne ville sælge en Wadia forleden og genindrykkede annoncen hver dag.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
Hattori Hanzo skrev:
Mastervol skrev:
Læst en uskreven regel? 
|
|
|
Ja okay....dårlig formulering en anden bruger oprettede et indlæg hvor han efterspurgte en "genindrykningsknap" til sin salgsannonce, hvor en af administratorerne skrev, at han måtte slette og oprette en ny annonce for at "genindrykke". Brugeren spurgte da hvor tit han måtte gøre det, hvorefter at administratoren så skrev at en gang om ugen nok var meget passende  |
|
|
Ahh okay, på den måde
Jeg mener at kunne huske noget om det du fortæller. Måske man skulle overveje at indskrive det i retningslinjerne? For det er et problem, der var fx en der meget gerne ville sælge en Wadia forleden og genindrykkede annoncen hver dag. |
|
|
Lyder som en god ide med at indskrive det i retningslinjerne  ....gerne før end siden.... __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne værre fordi at han sætte det til salg, daglig at han ikke kan sælge det, fordi at der ingen der tro på at han har virklig har det til salg (læs falsk salgs annonse).
Måske skulle han udlukkes fra KSB.
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man burde måske bare lave KSB sektionen om, således at der ikke er "sneak peak" på forsiden, hvis ikke top 10 produkter ligger der, så har man ikke interesse i at indrykke hele tiden.
Man burde simpelt bare lave det sådan, at KSB kun kan ses når man logger ind, og går ind på sektionen for sig. Så opnår man stort set ikke nogen gevinst ved at genindrykke ofte.
Håber i kan følge mig ?
Kort fortalt: Ingen ksb på forsiden, så man ikke har noget ud af at genindrykke annonce.
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
wamba skrev:
Man burde måske bare lave KSB sektionen om, således at der ikke er "sneak peak" på forsiden, hvis ikke top 10 produkter ligger der, så har man ikke interesse i at indrykke hele tiden.
Man burde simpelt bare lave det sådan, at KSB kun kan ses når man logger ind, og går ind på sektionen for sig. Så opnår man stort set ikke nogen gevinst ved at genindrykke ofte.
Håber i kan følge mig ?
Kort fortalt: Ingen ksb på forsiden, så man ikke har noget ud af at genindrykke annonce. |
|
|
Folk vil stadig genindrykke, for at være på side 1, selvom det ikke kan ses på forsiden. Desuden vil mange så bookmarke KSB, og bruge autologin. Så bliver det deres nye startside, i stedet for forsiden. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Davs i tråden  Hvis der er folk som genindrykker annoncer så falder det under retningslinjerne Jeg repeterer lige.. For Køb Salg Bytte gælder:
- annoncer i KØB SALG BYTTE må kun omfatte HIFI, AV eller surround udstyr.
- duplikation af samme annonce(r) er ikke tilladt - én annonce med samme produkt er nok!
- systematisk misbrug, og daglige genindrykninger af samme produkt betrages som spam, og er ikke tilladt.
- når produktet er solgt skal annoncen slettes.
- kommerciel annoncering er forbudt - der henvises til Tilbudsavisen
- det er forbudt at forsøge at anvende HTML eller andre programmeringskoder i annoncerne.
- annoncering af stjålne eller på anden måde ulovlige varer meldes omgående til politiet.
I praksis betyder det at hvis andre brugere ser at folk genindrykker og bruger rapport knappen, ja så tager vi hånd om problemet og snakker med brugeren der ikke kan finde ud af at bruge den gratis service på en ordentlig måde. Vores tommelfinger regl er at hvis man indrykker en gang om ugen, ja så er det svært at have ondt i røven over. Liggetiden for annoncer er ret lang (1 måned som jeg lige husker det) Jeg vender det lige med Witzel, men umiddelbart syntes jeg det er en fin ide lige at skrive det i reglerne at der max må genindrykkes ugentligt. Og husk nu at bruge rapport funktionen! det letter vores arbejde betydeligt
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis folk sætter prisen betragteligt ned, ved genindrykningen, betragter jeg det nu ikke som spam. Hvor meget prisen så skal sættes ned, før det ikke er en vittighed, er så en anden sag. Nogle syntes jo at de gør en god gerning, når de sætter prisen ned med kr. 200,- på et dyrt apparat.
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 02:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
wamba skrev:
Håber i kan følge mig ?
Kort fortalt: Ingen ksb på forsiden, så man ikke har noget ud af at genindrykke annonce. |
|
|
jeg kan godt forstå hvor du vil hen. Men jeg mener det er vigtigt (for os) at der er en appetizer på forsiden. At det så tilfældigt er de nyeste annoncer, kunne man så lege lidt med. fx at det blev en random funktion. Så ville der være en appetizer på forsiden, men det ville være ligegyldigt med indrykninger for at ligge øverst. - hvad forsiden angår. dernæst er der problemet med KSB forsiden, der ligger de 25? nyeste annoncer, den vil jeg nødig lave til en random funktion, da jeg selv er hyppig bruger af KSB og læser stort set kun 1 side af KSB. Og det tror jeg, at jeg deler med mange andre. Så reglerne er umiddelbart gode nok, men trænger måske til en finpudsning, så alle forstår det  Jeg tror iøvrigt vi har mange læsere af KSB der ikke er oprettet som brugere, så at lade det være til en login funktion, vil nok besværliggøre det for mange.
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 04:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja, måske gør vi det også til et større problem end det er :)
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg er også rigtig træt af det, det er flere der gør det næsten dagligt...
Sommetider ændrer de ikke noget i annoncen, og somme tider er navnet eller prisen rettet latterligt lidt...
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Igen vil jeg opfordre til at bruge rapport funktionen  - det ER spam at lave daglige genindrykninger og vi gør noget ved det når vi bliver gjort opmærksom på det.
|
| Til top |
|
| |
StylaH Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 950
|
| Sendt: 02 Juni 2007 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Igen vil jeg opfordre til at bruge rapport funktionen - det ER spam at lave daglige genindrykninger og vi gør noget ved det når vi bliver gjort opmærksom på det.
|
|
|
Hej, havde slet ikke lagt mærke til knappen. Det gør jeg fremover  __________________ Mit udstyr (NAD, Vega, Sanyo):
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28291&KW=St ylaH
|
| Til top |
|
| |
JRolLbs Forum Bruger

Bruger siden: 25 December 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 234
|
| Sendt: 03 Januar 2008 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 03 Januar 2008 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror ikke du er den eneste.. og så mangler manden lidt fornemmelse for at holde nallerne fra CapsLock  Der er sgu ikke noget mere irriterende at læse.. BÅT BÅÅÅT KNALLEBANG SE MIG HER BÅT PRUUUUT
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Januar 2008 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|