Sørme om postbudet ikke kom med en pakke til
Jeg er begyndt at synes godt om ham.
Gad vide hvad der er i pakken?

3 banditter var der i
med et mere eller mindre charmerende navn ..

Fri af kassen. Synes det virker af ok kvalitet prisen taget i betragtning.

Plastik ophæng??
Jeg bliver mere og mere skeptisk ..

Størrelsesforhold.
Jeg har monteret dem i ryglænet på sofaen som KCLasse rådede mig til. Forstærkeren er min Jamo. Den er stripset fast midlertidigt indtil den endelige montage er fastlagt.

Jeg valgte 3 shakere, da det passer med en shaker pr sektion.

2 x shakere og forstærkeren.

Indstillet på omkring 100Hz til at starte på.

Jeg fandt en stump Tara-Labs højtalerkabel fra fronterne.

Mere kabeltræk 
Så spiller de!!
Første "lytte" indtryk er "Hvorfor er det nu liiiige at jeg har købt 3?". Hele sofaen rystede som om Amin Jensen hoppede i den. Med lidt volumen justering og en lille tilpasning af frekvensen var effekten dog bedre.
1. Film: Master & Commander - Til verdens ende. Første skudscene hvor kanonerne brager og kugler & træsplinter visler om ørerne på en. Meget overbevisende effekt som virkelig kan føles i mellemgulvet og hele kroppen.
2. Film: Star Wars - The empire strikes back. Igen meget overbevisende med de store stjernekrydsere hvor man virkelig føler at det er et enormt rumskib som sejler forbi. eksplosioner og skud mv. virker også mere virkelige og overbevisende.
På forhånd ved jeg ikke hvad jeg havde forventet. Til 600 kan man jo heller ikke forvente alverden. Det er en meget speciel følelse som ikke kan erstatte en sub, men supplere den. Jeg synes det giver en ekstra dimension til biografoplevelsen. Det er svært at forklare - Det skal opleves. Til prisen burde alle biografejere unde sig den oplevelse.
Jeg tror dog aldrig at jeg ville kunne undvære subben - Det er bare ikke helt det samme som når en stor 12" kommer i arbejde til en god action film 
Alt-i-alt er jeg yderst tilfreds med købet!
3 x BassPump III i sofaen
+ diverse gode sager ..