Problemet var vist ikke at få brugere nok... Det var så vidt jeg husker redaktionen der af en eller anden grund ikke kom videre... Måske syntes de ikke det var en god ide?
Med fare for at lyde snobbet, hvilket slet ikke er meningen, så skal det vare et "spændende" anlæg der skal testes før folk gider læse om det, og før redaktionen gider bruge tid på det er jeg overbevist om...
Jeg har heller ikke selv vild high-end, men hvis nu vi ser helt realistisk på det, hvor interessant er det så at læse om en test af en sony receiver til 3500,- som spiller på et sæt højttalere i samme prisklasse...
Ovenstående var bare et eksempel, og det skal siges at jeg ikke har noget imod sony, og jeg har heller ikke noget imod budget-anlæg eller folk der køber det.
Men helt personligt, så skal det være noget "specielt" før jeg gider læse anmeldelsen... Dermed ikke sagt at det skal være hammer dyrt, det skal bare være noget man ikke støder på hver dag... Anlæg i alle prisklasser kan i princippet vække min interesse, hvis det er noget jeg f.eks. ikke har set/hørt før eller hvis det f.eks. er rigtig dyrt eller rigtig gammelt... you name it!
En anden ting jeg også godt kunne tænke mig at se en anmeldelse af, er 3 anlæg fra 3 forskellige prisklasser, testet imod hinanden... De kunne måske inddeles efter max. 10.000,-, max. 40.000,- og max. 100.000,-... Udelukkende for at få en saglig test af hvad man får for pengene i de forskellige klasser... Og hvorfor det dyre er billigere end det billige, og på hvilke punkter... Det synes jeg kunne være spændende læsning... Og så evt. smide de billigste kabler på det dyreste anlæg og omvendt, for at se om det rykker på balancen...
Ja man kunne bruge mange indgangsvinkler, men det var bare et par idéer...