| Forfatter |
|
Totoronto Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 436
|
| Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kunne ikke lige finde en forslagskasse her på siden, men en ting jeg savner på hifi4all.dk, er at kunne se en oversigt over de nyeste indlæg i forum. Der er selvfølgelig de 10 seneste indlæg på forsiden, og de 12 seneste indlæg nederst på forumforsiden, men det ville være rart med lidt mere overblik  . På recordere.dk, flatpanels.dk, fotostart.dk og andre sider er der netop den mulighed, og det bruger jeg flittigt, da man altid falder over interessante tråde, man ellers ville have overset, eller måske først opdager langt senere.
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Totoronto Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er aktive emner jo bare kategori opdelt, ellers er det præcis det samme? __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
Nu er aktive emner jo bare kategori opdelt, ellers er det præcis det samme? |
|
|
Det vil jeg også mene at det er. Jeg synes faktisk bedst om hifi4all's løsning, af de muligheder, der er vist indtil nu. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Totoronto Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved at vise de seneste 50-75 indlæg, bliver man jo inspireret på tværs af kategorierne. Der dukker altid tråde op, man ikke ville have opdaget, da den måske ligger i en kategori som man ikke plejer at besøge. Men det er jo smag og behag kan jeg forstå. Det var så også bare et forslag, da jeg synes det er rigtigt fedt at have den mulighed på de andre sider.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Totoronto skrev:
| Ved at vise de seneste 50-75 indlæg, bliver man jo inspireret på tværs af kategorierne. Der dukker altid tråde op, man ikke ville have opdaget, da den måske ligger i en kategori som man ikke plejer at besøge. |
|
|
Så må man jo gøre sig den ulejlighed, at læse navnene på de tråde, der er aktive, uanset kategori. Muligheden for at vælge tidsinterval er helt overlegen, i forhold til de andre fora, der bare har et fikseret antal indlæg, som ikke kan ændres. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
PFM20532 Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 61
|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 00:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor får man sin inbox fyldt med nye indlæg i en tråd man følger med i ?
Der er da kun behov for EN reminder indtil man har besøgt forum igen..sådan fungerer mange udenlandske forum..
|
| Til top |
|
| |