Sendt: 06 November 2011 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har længe tumlet med tanken om at købe en af de kommercielle pladevaskemaskiner, men har altid været afskrækket af prisen, på trods af den meget store gevinst der er ved disse. Igennem et stykke tid, har jeg samlet stumper som jeg mente kunne anvendes, og idag blev den så en realitet. Jovel, der skal fifles lidt med suget, for min Nilfisk suger lige rigeligt nok, og jeg skal finde en god blanding som rensevæske. Pladetallerkenen er fra en skrottet Sony, og lejet er et gammelt Gyrodec leje (godt slidt). Motoren er fundet i lidt elektronikskrot på arbejdet, og er både gearet, og anvender en tandrem. Så er der ellers brugt et par dimser fra Silvans VVS afdeling og en aflagt cykelpumpe. Strømforsyningen er den originale switchforsyning fra en Squeezebox Classic. Skal lige have testet et par idéer m.h.t. strips på armen, og have sat et stop på armen, så den ikke trækkes udaf. V.h.a. en 2-polet on-off-on switch, kan tallerkenen rotere begge veje.   
__________________ http://www.martinloganowners.com/~tdacquis/forum/showthread. php?t=9048
|