| Forfatter |
|
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 02 November 2006 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jethro Tull 27/11 i Amagerbio. YES
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 02 November 2006 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Procol Harum 10. November Amager Bio
Glenn Hughes 15. November Amager Bio
Uriah Heep Acoustic 21. November Amager Bio
Maggie Reilly 22. November Amager Bio
Jethro Tull Acoustic 27. November Amager Bio
Moody Blues 4. December Amager Bio
Pretty Maids 14. December Amager Bio
Pink Floyd Project 16. December Amager Bio
Frede Fup + Ama'r Kix DeLuxe 27. December Amager Bio
Vibe for Philo 2007 3-5 January Dublin, Irland. __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
xo Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1010
|
| Sendt: 02 November 2006 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
xo skrev:
| ... Steven Seagal Thunderbox i Sønderborg |
|
|
Det er faktisk pudsigt med ham Steven Seagal. Han er på en måde hæmmet af sit image som følge af de mange tvivlsomme roller som actionhelt og er nærmest "brændemærket" af denne til tider overdrevne karakterrolle. Men fra flere steder hører jeg, at han spiller en habil blues-guitar og koncerten i Pumpehuset er jo udsolgt - ikke nok med det: De har arrangeret en ekstra-koncert! Enten er det "filmrolleeffekten" eller også er han faktisk god. hvad siger du xo, er der noget at komme efter?
|
|
|
Jeg ved det faktisk ikke. Jeg kan godt li nogle af hans film, men jo, han har også været med i mange film de godt ku ha ladet være med at lave for min skyld. Han har en fed kampstil. Det er lidt spændende at opleve sådan en kendt skuespiller optræde med blues. Men derudover har jeg ingen ide om det holder. Jeg syntes bare de ku være sjovt at opleve. Jeg tror helt klart at han er hjulpet en del på vej af "filmrolleeffekten", men helt ringe er han vel ikke. 
|
| Til top |
|
| |
Erik D Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 786
|
| Sendt: 02 November 2006 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Magtens korridorer på Arkaden (Odense) i morgen aften kl 20:59....
...det er vist noget med at arrangementet ramler sammen med noget juleøl, eller noget...
|
| Til top |
|
| |
DIB_1 Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 202
|
| Sendt: 02 November 2006 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
8 Dec. MESH, Rostock (Tyskland) - Glæder mig helt vildt til at se dem live, da jeg er helt vild med deres musik.. __________________ Denon
Dali
Tara Labs
Mine Film
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Klaus Kokholm Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 297
|
| Sendt: 02 November 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Erik D skrev:
...det er vist noget med at arrangementet ramler sammen med noget juleøl, eller noget... |
|
|
Arkaden, Juleøl. uha, det minder mig om dengang jeg selv boede i Odense.
Fy for den lede. det ender i druk det der!!!!
mvh Klaus
__________________ -Wer sich am kommerziellen Geschmack orientiert, dient der Reaktion!!
|
| Til top |
|
| |
thomashansen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 46
|
| Sendt: 02 November 2006 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
tag ind og hør vital information på krødttønden, kbh ø, her den 15. november eler deromkring, i vil ikke blive skuffede(vild jazz fusion)
|
| Til top |
|
| |
Erik D Forum Bruger

|
| Sendt: 03 November 2006 kl. 08:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Klaus Kokholm skrev:
Erik D skrev:
|
...det er vist noget med at arrangementet ramler sammen med noget juleøl, eller noget...
|
|
|
Arkaden, Juleøl. uha, det minder mig om dengang jeg selv boede i Odense. Fy for den lede. det ender i druk det der!!!!
mvh Klaus
|
|
|
Ja, en lettere forhøjet promille kan man jo nok ikke helt undsige sig, at ende med  Magtens Korridorer er også perfekt til sådan noget; der er lidt "hovedet under armen, og bundgas" over dem  Desuden kommer Danmarks erotik sanger no. 1 også...
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 03 November 2006 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Erik D skrev:
Klaus Kokholm skrev:
Erik D skrev:
|
|
|
|
Arkaden, Juleøl. uha, det minder mig om dengang jeg selv boede i Odense. Fy for den lede. det ender i druk det der!!!!
mvh Klaus
|
|
|
Ja, en lettere forhøjet promille kan man jo nok ikke helt undsige sig, at ende med  Magtens Korridorer er også perfekt til sådan noget; der er lidt "hovedet under armen, og bundgas" over dem  Desuden kommer Danmarks erotik sanger no. 1 også...
|
|
|
Amin Jensen?
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 03 November 2006 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så for den da ... endnu én må føjes til, nemlig Selveste Chuck Berry i Amager Bio den 27/1. Eneste gang jeg har hørt ham var en søndag aften på Exalon i København for ... 30 år siden. Han var på gennemrejse til en koncert i Paris og jeg så pludselig at han sad ved et bord for selv. Lidt senere lød det fra scenen (Klaus & Servants!) at de havde en "special guest" i aften ... jeg kunne næsten ikke tro det, men op på scenen slentrede Mr. Rock´n roll - vekslede et par ord med bandet og så 2, 3, 4 ... fik vi et par timers opvisning - vi var vel kun 50 tilskuere, selv stod jeg ½ meter fra geniet, fik autograf bagefter på medlemskortet, javist den unge hrmand fik sig en på opleveren for livet, for koncerten står stadig lysende klart.
Forfaderen til alle de gode sange, som vores ungdoms helte (Beatles m.fl.) lånte fra - jo ham SKAL jeg bare se igen.
__________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

|
| Sendt: 03 November 2006 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fedt  Mr brown eyed handsome man himself, det er da et must   Er biletterne sat til salg?
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
|
| Sendt: 03 November 2006 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forsalg fra mandag ... 475 dask ... av!
__________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

|
| Sendt: 03 November 2006 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak så hemsk mykket
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 November 2006 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
Så for den da ... endnu én må føjes til, nemlig Selveste Chuck Berry i Amager Bio den 27/1. Eneste gang jeg har hørt ham var en søndag aften på Exalon i København for ... 30 år siden. Han var på gennemrejse til en koncert i Paris og jeg så pludselig at han sad ved et bord for selv. Lidt senere lød det fra scenen (Klaus & Servants!) at de havde en "special guest" i aften ... jeg kunne næsten ikke tro det, men op på scenen slentrede Mr. Rock´n roll - vekslede et par ord med bandet og så 2, 3, 4 ... fik vi et par timers opvisning - vi var vel kun 50 tilskuere, selv stod jeg ½ meter fra geniet, fik autograf bagefter på medlemskortet, javist den unge hrmand fik sig en på opleveren for livet, for koncerten står stadig lysende klart.
Forfaderen til alle de gode sange, som vores ungdoms helte (Beatles m.fl.) lånte fra - jo ham SKAL jeg bare se igen.
|
|
|
Ja, det er godt nok nogle heftige gamle navne de har på spisesedlen i Amager Bio i øjeblikket. Chuck Berry må opleves, hvem ved det er måske sidste gang man får chancen. __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
|
| Sendt: 04 November 2006 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg kan se du har fået fast bopæl derude  . Det er virklig fin stil af den hæderkronede bio, at hive SÅ meget klasse hjem til os hungrende stakler, der kun kan slå opgivende ud med armene, når man hører og ser udbudet for nutidens unge ... for det meste.
__________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 November 2006 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
Ja, jeg kan se du har fået fast bopæl derude . Det er virklig fin stil af den hæderkronede bio, at hive SÅ meget klasse hjem til os hungrende stakler, der kun kan slå opgivende ud med armene, når man hører og ser udbudet for nutidens unge ... for det meste. |
|
|
Ja, det er lige før jeg skal ha' min seng flyttet derned!  __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
Erik D Forum Bruger

|
| Sendt: 06 November 2006 kl. 08:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
Erik D skrev:
Klaus Kokholm skrev:
Erik D skrev:
|
|
|
|
mvh Klaus
|
|
|
|
|
|
Amin Jensen?
Nosferatu
|
|
|
Nope....

To ganske underholdende koncerter, og øllet var også i top 
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 06 November 2006 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er superglad! Har lige fået to billetter til Nine Inch Nails i store vega den 6-4!
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
Tylle Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 06 November 2006 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Udover Iron Maiden fredag, har jeg lige bestilt 2 billetter til Chuck Berry den 27. jaunar næste år  Det er mest den gamle der vil se ham, men jeg synes nu også det kunne være meget sjovt hehe. __________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|
| Til top |
|
| |
Azo^ Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 502
|
| Sendt: 06 November 2006 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah, lad mig se ..
Johnson + Bumsestilen på Tobakken (Esbjerg) på lørdag og så Kaizer's Orchestra - også på Tobakken d. 19 November
|
| Til top |
|
| |