Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 21:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: tv tuner til PC? Hjælp søges (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bitnissen2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juli 2010
Lokalitet: Sverige
Status: Offline
Sendt: 25 Juli 2010 kl. 08:55 | IP-adresse registreret  

Hej Folkens

jeg har indkøbt mig en tv tuner af mærket AGK model 10314, det er en tv tuner med hardware baseret MPEG4 tuner, så ens pc ikke bliver belastet så meget.

Jeg har dog et problem som jeg finder underligt, og ved ikke rigtigt HVOR jeg skal søge om hjælp. Jeg ved at herinde findes alle de rigtige nørder  så derfor dette indlæg.

her er mit setup.

1 pc med win 7 64 bit og en bærbar med win 7 32 bit. begge i ultimate udgave. og mediacenter eller BLAZE Tv til fremvisning.

og så før omtalte tv tuner.

husstand med parabol på taget, og fuld kanal pakke. dog INGEN HD kanaler

et gl. 32"  "analog" tv MED ekstern digital boks. og et 32" "analog" tv UDEN boks

problemet er:

jeg har monteret det således, at på digital boksens coax kabel sidder det et T stik, den ene går til tv, den anden til pc/bærbar.

og den anden løsning, direkte fra væg stik til pc.

MEN på mit tv kan jeg se ALLE kanaler kodet, og ikke kodet. men på min pc kan jeg kun se de frie kanaler???? hvorfor.? de får jo samme signal? er det et windows problem.? jeg har brugt mediacenter og også BLAZE tv som fulgte med kortet.  jeg kan se eurosport på mit alm. tv men ikke på min pc.? på min pc kan jeg se sveriges kanal 6 som er en gratis kanal, men den kan jeg ikke se på mit tv?? det er da underligt.

har i nogle idéer?? jeg finder det meget underligt, at man kan se det ene, men ikke det andet.?

Med venlig hilsen

Henning

Til top Vis bitnissen2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bitnissen2

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes