Forfatter |
|
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6373
|
Sendt: 24 Februar 2014 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
jacobtc skrev:
Jep, der kommer nu en brummen fra subben, når jeg har skruet lidt op... Må kigge lidt på min receiver så :D Pyh det er godt det ikke er subben som det er galt med, sådan en kan vidst være dyr i rep :) |
|
|
Det kan receiveren nu også, men slå nu koldt vand i blodet. Rysz fra HifiKlubben kigger sommetider med, det ku´ jo være, at det var en alm. kendt fejl på pågældende Denon, og at den kan afhjælpes forholdsvis nemt. Til lykke med, at det ikke var sub´en. __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 24 Februar 2014 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
"""Øøøh, håber godt nok det var ironisk ment, personen hjalp mig da gevaldigt, uanset om hans første gæt var forkert, så hjalp han mig da til at finde problemet? """
Det var det nok ikke, men der er nogle i udkantsdanmark, der har det lidt svært for tiden. __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
jacobtc Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 173
|
Sendt: 24 Februar 2014 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
jacobtc skrev:
Jep, der kommer nu en brummen fra subben, når jeg har skruet lidt op... Må kigge lidt på
min receiver så :D Pyh det er godt det ikke er subben som det er galt med, sådan en kan vidst være dyr i rep :) |
|
|
Det
kan receiveren nu også, men slå nu koldt vand i blodet. Rysz fra HifiKlubben kigger sommetider med, det ku´ jo være, at det
var en alm. kendt fejl på pågældende Denon, og at den kan afhjælpes forholdsvis nemt. Til lykke med, at det ikke var sub´en.
 |
|
|
Købte receiveren brugt for 900 kr, så en dyr investering var det ikke
|
Til top |
|
|
LM3886lover Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 14 Februar 2014 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 32
|
Sendt: 24 Februar 2014 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
HenrikSte........ sorry, Chipamplover |
|
|
Desværre, du gættede forkert igen
Boydk skrev:
Så fik du lukket en tråd, og fortsætter så hér i stedet.
|
|
|
Den tråd du kom med rigtig gode indlæg i, er det den du mener ?
Mht personhetzen så stopper jeg lige i det øjeblik du kan holde dig til emnet og ikke nedgøre andre med dit gætte, gætte, gætte
og titusinde smileyer osv
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 24 Februar 2014 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har set på nettet, at nogle har problemer som dit med 1611 (ikke 1311). Ved ikk´ hvor meget de er i familie, men det var noget med at rejse cutoff frekvensen på dine højttalere fra 50-80 Hz og sætte sub´en til 120 Hz. Ellers lave en total reset af DSP´en (findes i manualen. Prøver lige, om jeg kan finde det link. Edit..... http://www.avsforum.com/t/1331010/denon-avr-1611-no-bass-out putMåske det hjælper  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 24 Februar 2014 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
LM3886lover skrev:
Mht personhetzen så stopper jeg lige i det øjeblik du kan holde dig til emnet og ikke nedgøre andre med dit gætte, gætte, gætte og titusinde smileyer osv |
|
|
Bli´r alligevel lige nødt til at spørge: Hvem har gjort dig til dommer over, hvornår vi andre ikke holder os til emnet, og med hensynet til antallet af smiley´s........ hvad er din kvote, siden det nu lige pludselig er dig, der bestemmer herinde????? __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
|
Til top |
|
|
Tonni Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
Sendt: 24 Februar 2014 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Endnu en gang overvejer jeg om dette forum er værd at blive på! Stop nu for den da også det MUDDERKAST!!!
__________________ Bare det GLØDER...
|
Til top |
|
|
LM3886lover Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 14 Februar 2014 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 32
|
Sendt: 24 Februar 2014 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Bli´r alligevel lige nødt til at spørge: Hvem har gjort dig til dommer over, hvornår vi andre ikke holder os
til emnet, og med hensynet til antallet af smiley´s........ hvad er din kvote, siden det nu lige pludselig er dig, der bestemmer
herinde????? |
|
|
Se det som en hjælp for du kan åben bart ikke selv se at du ikke holder dig til emnet (Som f.eks i den lukkede tråd) eller ej
Mht Smileyer så bestemmer du helt selv du er bare den eneste der bruger mellem 5 og 20 i hvert eneste indlæg og det
minder om teenagerskriverier.
Du kunne starte med at hjælpe folk istedet for lige først at skulle fortælle dem at de gætter og gætter og gætter og gætter
og gætter og det så viser sig at du selv gætter og oveni købet forkert.
Meget træls at se på, det ser rigtig meget ud som: Jeg ved det hele og i gætter bare
End from me
|
Til top |
|
|
jacobtc Forum Bruger

|
Sendt: 24 Februar 2014 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Har set på nettet, at nogle har problemer som dit med 1611 (ikke 1311). Ved ikk´ hvor meget de er i familie,
men det var noget med at rejse cutoff frekvensen på dine højttalere fra 50-80 Hz og sætte sub´en til 120 Hz. Ellers lave en
total reset af DSP´en (findes i manualen. Prøver lige, om jeg kan finde det link. Edit.....
http://www.avsforum.com/t/1331010/denon-avr-
1611-no-bass-out putMåske det hjælper |
|
|
Intet held fra det link, prøvede også at resette den, men intet.
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 24 Februar 2014 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
jacobtc skrev:
Boydk skrev:
Har set på nettet, at nogle har problemer som dit med 1611 (ikke 1311). Ved ikk´ hvor meget de er i familie,
men det var noget med at rejse cutoff frekvensen på dine højttalere fra 50-80 Hz og sætte sub´en til 120 Hz. Ellers lave en
total reset af DSP´en (findes i manualen. Prøver lige, om jeg kan finde det link. Edit.....
http://www.avsforum.com/t/1331010/denon-avr-
|
|
Intet held fra det link, prøvede også at resette den, men intet. |
|
|
Sorry Jacob, vi fandt da ud af, at din sub ikke fejler noget. Hvis der ikke kommer andre på banen med erfaringer for den fejl du har, er det nok en tur i HifiKlubben med den. Som du siger, har du "kun" givet 900 for den, så det er selvfølgelig dit eget valg, om en rep kan betale sig, eller om du skal se dig om efter noget andet __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
|
Til top |
|
|
jacobtc Forum Bruger

|
Sendt: 24 Februar 2014 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
jacobtc skrev:
Boydk skrev:
Har set på nettet, at nogle har problemer som dit med 1611 (ikke
1311). Ved ikk´ hvor meget de er i familie,
http://www.avsforum.com/t/1331010/denon-
avr-
|
|
Intet held fra det link, prøvede også at resette den, men intet. |
|
|
Sorry Jacob, vi fandt da ud af, at din sub ikke fejler noget. Hvis der ikke kommer andre på banen med erfaringer for den fejl
du har, er det nok en tur i HifiKlubben med den. Som du siger, har du "kun" givet 900 for den, så det er selvfølgelig dit eget
valg, om en rep kan betale sig, eller om du skal se dig om efter noget andet  |
|
|
Vil helt klart lige smutte ned og låne en receiver med hjem, så jeg kan være sikker på fejlen ikke ligger et andet sted :)
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 24 Februar 2014 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ellers send mig en PB. Man må ikke handle i forum, men jeg har en NAD 752 på vej i en byttehandel __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
|
Til top |
|
|
FLarsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 285
|
Sendt: 24 Februar 2014 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad står der omskifteren under high output er til?
|
Til top |
|
|
jacobtc Forum Bruger

|
Sendt: 24 Februar 2014 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
FLarsen skrev:
Hvad står der omskifteren under high output er til? |
|
|
Forstår ikke dit spørgsmål
|
Til top |
|
|
jacobtc Forum Bruger

|
Sendt: 24 Februar 2014 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Ellers send mig en PB. Man må ikke handle i forum, men jeg har en NAD 752 på vej i en byttehandel
|
|
|
Kan se at den NAD ikke har HDMI, så tror ikke den er noget for mig :)
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 25 Februar 2014 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for at du gjorde mig opmærksom på det  , den havde jeg overset, nu skal jeg så nok heller ikke ha´ den. Thanks!!! __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
|
Til top |
|
|
jacobtc Forum Bruger

|
Sendt: 25 Februar 2014 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
VAr lige ned i Hifiklubben i dag, for at spørge om det var muligt at låne en receiver, men de låner dem åbenbart kun ud i
weekenderne nu :(
|
Til top |
|
|