| Sendt: 10 Juni 2010 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde en pladespiller (thorens Td 290 med ortofon pickup, en om 30) til salg, inden køber kørte, fik han lov til at købe min gamle pop,rock plader (incl singler) ca 40 stk og lige inde han gik sagde jeg at jeg havde da lige en pladespiller hylde som han da god måtte købe.
Ialt 800kr for pladespiller,plader og pladespiller hylde, til en der gav udtryk for han kunne bruge det til noget fornuftig.. som jeg ikke mere kan.
Jeg kunne godt bruge en passiv eller aktiv subwoofer til mit sony HTP-718DW surround anlæg som er bedre en den passive subwoofer jeg har (fast delfrekvcens på 150hz)
Har en Panasonic 42" G20 som jeg godt kunne tænke mig en blueray afspiller til under 1000 kr både computercity og elgiganten kan sælge en til under 1000kr (kan det betale sig med en blueray afspiller samlignet med en alm god dvdafspiller ? )
Jeg kunne også godt tænke mig Windows 7 home premium 64 bit , til 800kr må de så blive en oem version
Hvad vil i anbefale mig at købe ? Noget andet ? Hr før fået noget penge for noget elektronik jeg har solgt og det har der været tendens til at jeg ikke har brugt hele beløbet jeg har fået,til at købe en fysisk ting og der vil bare gerne have noget for de 800kr som jeg også har i næste månede (ikke bare bruge pengene på mad,tøj med mere)
|