Sendt: 17 Januar 2014 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg har et setup bestående af 3 x A40 som center og fronthøjtalere. Som baghøjttalere bruger jeg MA Bronze BXFX højttalere. Dette supplerer jeg med en MA silver w12 subwoofer. Jeg har en Denon 2312 receiver til at trække det hele. Mit lytterum er ca. 30 kvm. og det kan det Dette setup ret let spille op til en ret anstændig lydstyrke (læs meget højt) Højttalerne er jo 8ohm med 90 db følsomhed så du funder ikke meget på markedet der er nemmere at trække. Jeg synes at højtalerne spiller utroligt detaljeret og er faktisk overbevist om at det ville spille endnu bedre hvis jeg havde bedre elektronik. Det er også det de fleste skriver på diverse fora på nettet. Tjeck evt. whathifi, hvor der er en meget meget lang tråd om netop MA Apex. Ingen tvivl om at man får endnu mere dynamik hvis man vælger et setup med større højttalere, men for os med krav til udseendet og plads et det i toppen.
Overvejede selv et setup med Dali mentor vokal i starten, men højtallerne er større og er sværere og drive.
Alternativt, hvis man vil have et billigere setup kan man kigge på noget som Q Acoustics 2020 serien hvor man får meget for pengene.
Kan godt være jeg ikke har dækket det hele, så skriv hvis du hr mere specifikke spørgsmål.
|