Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 15:53   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Tilslutning af PV60 til HTPC (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
dr_schlemer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 180
Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 00:07 | IP-adresse registreret  

Jeg vil gerne vide, hvordan en HTPC bedst tilsluttes til et Panasonic 37" PV60.

1) VGA, 1024x720 vha. powerstrip (opdateringshastighed?)

2) DVI, 1024x720 vha. powerstrip

3) VGA => Component?


__________________
"Enhver mener, at hans kobber er guld."
Til top Vis dr_schlemer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dr_schlemer
 
Madman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 374
Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 08:16 | IP-adresse registreret  

Jeg bruger 720P alså 1280 * 720 med DVI, det giver overscan, men det er det jeg syntes ser bedst ud.
Til top Vis Madman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madman
 
dr_schlemer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 180
Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

Ok. Er du startet direkte med DVI-kabel eller har du forsøgt med et VGA?

__________________
"Enhver mener, at hans kobber er guld."
Til top Vis dr_schlemer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dr_schlemer
 
Madman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 374
Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 11:22 | IP-adresse registreret  

Jeg startet med HDMI, så fik jeg at vide Vga var bedre, så prøvet jeg me3n det var synlige dårliger, så jeg er tilbage til HDMI.
Til top Vis Madman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madman
 
dr_schlemer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 180
Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

hvorfor kører du ikke med 1024x720? Det er jo bedst at køre med skærmens native opløsning...

__________________
"Enhver mener, at hans kobber er guld."
Til top Vis dr_schlemer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dr_schlemer
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes