Emne: Hifi4all-nye retningslinier ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Novicen Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Status: Offline Indlæg: 115
|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ghump skrev:
|
At skrive sobert og konstruktivt er ikke svært. Det kræver bare viljen til at gøre det...
|
|
|
Er konsekvensen af det synspunkt ikke, et der slet ikke behøver at være nogle regler, og at det bare kan overlades til moderatorerne at styre udfra humør og temperament? - Som jeg ser det er de nye regler bl.a. et tiltag for netop at komme væk fra den situation (som man efterhånden havde rodet sig ud i). __________________ Novicen
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novicen skrev:
Sjoenne skrev:
Nå men så må jeg jo selv formulere det, som jeg også er sikker på at Ilcommamdante mente: "Brug forum og se om det hele er så forfærdeligt med nye skrevne/uskrevne/forvirrende/mindf**king'ende regler"  |
|
|
Sådan tror jeg nu også jeg forstod det. Det jeg synes er et problem er, at jeg kan blive smidt ud for at gøre det, som situationen er formuleret nu. Her taler jeg ikke om "brokkerøve", der er way out of line, men f.eks. om udsmidningen af ulrikmm, tror jeg han hed; det var beskæmmende og i øvrigt i strid med forummets regler. Andre er smidt ud for at insistere på at diskutere moderationen, når den forekommer allermest vilkårlig. Som jeg ser det, bidrager du og ligesindede til at få cementeret et princip om total vilkårlighed - ikke at jeg tror det er hensigten, men det vil være konsekvensen. |
|
|
Jeg tror du kan være sikker på at du ikke bliver smidt ud hvis du bruger forum som et medie til at diskutere hifi og hvad der rører sig derom.
At ulrikmm røg ud ved jeg intet om, vi kender jo ikke noget til dialogen og henstillingerne bagom.
Ofte diskuteres modereringer i tråde hvor det netop ikke er topic. Derfor forstår jeg udemærket at moderator opfordrer til få emnet tilbage på sporet, og tage diskussionen i PB f.eks. Tit fortsætter diskussionerne dog alligevel, og man ser hurtigt moderator som "politimand", istedet for "linjevogter".
Jeg tror at du kan ånde lettet op, og slappe af mht. de vilkårlige kendelser fra moderator - har man lavet et indlæg som moderator gør opmærksom på er "over stregen", kan man med garanti få en dialog(uden om forum) om det pågældende.
Måske man kunne håbe at se frem til et forum hvor der ikke skal diskuteres moderering og "hvem har mest ret", men hifi.
Det ville være befriende, hvis de der er på kant med retningslinjerne, kunne holde sig til en diskussion med moderator via PB/mail i stedet for at skulle gøre opmærksom på sig selv offentligt.
|
| Til top |
|
| |
Novicen Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rainbow skrev:
|
Novicen skrev
"Spot on! Foreløbig er de jo ikke engang enige med hinanden. Det stiller os i en vanskelig situation - f.eks. er min sociale intelligens noget anderledes end din (det er ikke noget, du er facitliste på), vil jeg tro. Det er derfor man har regler."
Jeg håber da også at forummet får glæde af dig fremover og at der kommer regler du kan forholde dig til. Måske skulle du hjælpe moderatorerne med forslag. Du virker meget engageret.
Mvh.
|
|
|
Fornemmer jeg en vis ironi - og er det i overensstemmelse med dine begreber om pli?
Jeg har opgivet at få moderatorerne i tale - jeg har i skrivende stund ubesvarede spørsmål hængende til Gige, Mastervol og floe (som dog har lovet at vende tilbage).
Og glæde af mig...nok ikke - det ved jeg for lidt til, og jeg har det ikke med at sovse i hvad jeg har "hørt" og hvad jeg "tror" og for at se mig selv på skrift vil jeg i denne tråd hellere snakke om... Men jeg har tidligere haft stor glæde af at søge svar på problemer og en gang imellem at spørge mig for. Det synes helt passé; mange af dem der ku' svare er jo smidt ud. Prøv at læse nyere tråde her med kritiske briller. Hvor mange får egentlig den hjælp, de beder om, og hvor mange får flere siders irrelevant smalltalk. Jeg synes det er trist.
Mvh. __________________ Novicen
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novicen skrev:
| .............Men jeg har tidligere haft stor glæde af at søge svar på problemer og en gang imellem at spørge mig for. Det synes helt passé; mange af dem der ku' svare er jo smidt ud.... |
|
|
"Dem der ku' svare", kunne samtidig ikke begå sig efter simple spilleregler - og jeg er sikker på at man ikke var nødt til at bryde reglerne for at kunne komme med konstruktive svar her.
Kan du forklare hvorfor det netop var de der brød reglerne, der kunne give de rigtig gode svar?
|
| Til top |
|
| |
Novicen Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Måske man kunne håbe at se frem til et forum hvor der ikke skal diskuteres moderering.
|
|
|
Det vil formentlig holde op, i det øjeblik folk kender reglerne - taler vi forbi hinanden?
Sjoenne skrev:
|
Det ville være befriende, hvis de der er på kant med retningslinjerne...
|
|
|
Første forudsætning er vel at man kender dem - ja, det er jeg bange, for vi gør. 
Mvh __________________ Novicen
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novicen skrev:
Sjoenne skrev:
Måske man kunne håbe at se frem til et forum hvor der ikke skal diskuteres moderering.
|
|
|
Det vil formentlig holde op, i det øjeblik folk kender reglerne - taler vi forbi hinanden?
Sjoenne skrev:
|
|
|
Første forudsætning er vel at man kender dem - ja, det er jeg bange, for vi gør. 
Mvh |
|
|
Vi kunne blive ved en hel helligdag hehe
Vent og se om du ikke får en komplet udredning og forklaring - så kan du sove trygt om natten... og måske diskutere hifi med os andre en dag hehe Held og lykke herfra
|
| Til top |
|
| |
Novicen Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
|
"Dem der ku' svare", kunne samtidig ikke begå sig efter simple spilleregler - og jeg er sikker på at man ikke var nødt til at bryde reglerne for at kunne komme med konstruktive svar her.
Kan du forklare hvorfor det netop var de der brød reglerne, der kunne give de rigtig gode svar? |
|
|
...efter vilkårlige spilleregler. Det var da noget af en generalisering, i øvrigt.
Nej, selvsagt ikke, men jeg kunne godt komme med et kvalificeret gæt. Dog er hvad jeg tror ligeså usagligt som, hvad du tror.
Mvh. __________________ Novicen
|
| Til top |
|
| |
Skorpio Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 470
|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror Mikkel Gige har fået det debatniveau han kan overskue....
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
Pierre skrev:
Mastervol skrev:
Pierre skrev:
|
Lige et spørgsmål. Hvad med de brugere som er blevet udelukket fra forummet, vil deres konto blive genåbnet, nu når i har droppet det med advarelserne???
|
|
|
Nej, en udelukkelse er en udelukkelse. Advarselssystemet var en slags nedtælling, og de ville nok have været udelukket alligevel. |
|
|
Hvad betyder dette så?????
Vi vil ikke længere tildele advarsler til brugere for overtrædelser af retningslinjerne, men i stedet sætte kontoen på standby i en vis periode, hvis brugeren absolut ikke vil rette sig efter henstillinger.
Jeg forstår det som om at i ikke vil udelukke brugere mere og så burde gamle lukkede kontoere da også åbnes eller skal de bare selv lave en ny profil (som så ikke vil blive lukket) eller har jeg helt misforstået hvad jeres hensigter var/ er 
|
|
|
Læs retningslinjerne. 
En udelukkelse kan være permanent eller midlertidig.
|
|
|
Jamen hvordan skælner man så mellem de gamle udelukket brugere som jo ifølge de gamle retningslinjer var permanente og de nye retningslinjer som jo kan være både permanent og midlertidligt. Så som jeg ser det, så bør man jo åbne deres konto og give dem en ny chance for at kunne begå sig herinde igen. For der er jo kommet "nye boller på suppen", eller hva 
Hvad med advarelser bør de ikke også slettes for det er jo et "levn" fra de gamle regler som jo ikke er i kræft mere?????
Eller har jeg bare misforstået det hele og er det stadigvæk samme "diktatoriske" fremgangsmåde og de nye regler er bare et PR. stunt 
EDIT:
Jeg er som sådan enig i at visse personer ikke vil eller kan ændre sig, men jeg syntes alligevel at man burde lade dem tvivlen komme tilgode. Der er også mange andre udelukket brugere som godt kan begå sig herinde, men har bare været "uheldig" 3 gange og derved blevet udelukket og de vil helt sikkert kunne bidrage til noget herinde igen. Hvad med de branchemedlemmer som er blevet udelukket fordi at de har snakket "pænt" omkring deres produkter og derved blevet udelukket. De bør vel have muligheden for at begå sig herinde nu, hvor der er kommet nyt branchemedlems forum???????? __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pusling skrev:
jubiiii
Nye retningslinier med det ædle formål "Ideen med de nye retningslinjer har været at simplificere de gamle, og skabe et nyt sæt med det bedste fra de gamle, for på den måde at skabe et sæt retningslinjer som er nemt at forstå, og skaber mere plads til alle brugere."
HOLD DA KÆFT har i røget hash??? I kan ikke engang selv udtrykke dem så i er enige eller har samklang omkring betydningen....
OMMER OMMER OMMER men en en opmuntring for forsøget, ideen er god..... |
|
|
Hvis jeg forstår dig ret, så er det sætningen: "Blandt de nye retningslinjer følger flere
ændringer. Nogle vil fremgå af retningslinjerne, andre vil ikke være
tydelige for den almindelige bruger", du ikke har det "godt" med". Formuleringen er særdeles uheldig - ingen tvivl om det. Det, den betyder er, at vi internt har lavet nogle spilleregler(et kodeks, om man vil) for moderatorer, således at vi går forrest som det gode eksempel! Det betyder blandt andet, at en moderator IKKE moderere tråde vedkommende selv deltager i. Håber det er svar nok, ellers henvend dig gerne. /Jeppe __________________ We say "Lowther for Life". We mean that once Lowther Loudspeakers are used, audio and hi-fi perfectionists stay with them for life, and those that stray come back.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novicen skrev:
Sjoenne skrev:
|
|
|
Sjoenne skrev:
|
|
|
|
Mvh |
|
|
De retningslinier der gør sig gældende (og absolut ikke flere end dem), er dem du kan finde i debatforummet. Se evt. min post til Pusling. /Jeppe __________________ We say "Lowther for Life". We mean that once Lowther Loudspeakers are used, audio and hi-fi perfectionists stay with them for life, and those that stray come back.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
John Jul skrev:
Må indrømme jeg synes reglerne er mere uklare end nogensinde. Hvornår er berettiget kritik brok? F.eks. trådene om hvad en given enhed indeholder. Nogen synes den forsåvidt måtte indeholde en bæ og koste en formue, bare den spiller godt. Andre mener at pris og indhold skal følges ad, men bliver cutted af og tråden lukket. Hvis de ny regler skal forstås sådan, at så længe debatten foregår i en ordentlig tone holder man fingrene fra moderatorknappen, er jeg helt med. Er det stadig sådan at tråde skal lukkes efter moderatorers forgodtbefindende og preferencer, er jeg den der er skredet (og jeg er nok ikke den eneste). Jeg ser frem til et forum hvor man kan skrive uden hele tiden at skulle kigge sig over skulderen for at konstatere om ens indlæg er "godkendt"
Mvh John
|
|
|
Kritik er altid velkomment, såfremt man gør det sagligt. Du skal være mere end velkommen til at skrive, at en enhed indeholder liiige lovlig meget tom luft, bare du husker at argumentere ordentligt/sagligt. /Jeppe __________________ We say "Lowther for Life". We mean that once Lowther Loudspeakers are used, audio and hi-fi perfectionists stay with them for life, and those that stray come back.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novicen skrev:
Sjoenne skrev:
Og Ilcommamdante siger det jo ret godt: "Var det ikke en ide at vente med kritikken til man ser hvordan de nye retningslinier virker."  |
|
|
Foreløbig er vi jo ikke nået meget længere end til at spørge, hvad de nye regler er. Det kan man vel ikke kalde kritik.
Mvh. |
|
|
Kom meget gerne med konkrete spørgsmål, hvis der hersker tvivl! /Jeppe __________________ We say "Lowther for Life". We mean that once Lowther Loudspeakers are used, audio and hi-fi perfectionists stay with them for life, and those that stray come back.
|
| Til top |
|
| |
Slåttvik Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 94
|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan vel ikke være så svært?? Hold tonen i et nogenlunde sobert niveau. Tal til andre, som du ønsker at blive talt til - Længere er den vel ikke! __________________ Advance Acoustic MCD-203II, Cayin 265Ai, Vienna Acoustic Beethoven
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novicen skrev:
Sjoenne skrev:
Nå men så må jeg jo selv formulere det, som jeg også er sikker på at Ilcommamdante mente:
"Brug forum og se om det hele er så forfærdeligt med nye skrevne/uskrevne/forvirrende/mindf**king'ende regler"
|
|
|
Sådan tror jeg nu også jeg forstod det. Det jeg synes er et problem er, at jeg kan blive smidt ud for at gøre det, som situationen er formuleret nu. Her taler jeg ikke om "brokkerøve", der er way out of line, men f.eks. om udsmidningen af ulrikmm, tror jeg han hed; det var beskæmmende og i øvrigt i strid med forummets regler. Andre er smidt ud for at insistere på at diskutere moderationen, når den forekommer allermest vilkårlig. Som jeg ser det, bidrager du og ligesindede til at få cementeret et princip om total vilkårlighed - ikke at jeg tror det er hensigten, men det vil være konsekvensen. |
|
|
Kan du uddybe sætningen jeg har markeret med fed? De nye retningslinier er bestemt et tiltag i forhold til "ensartet" moderation. Vilkårlig moderation, holder ingen steder, enig! /Jeppe __________________ We say "Lowther for Life". We mean that once Lowther Loudspeakers are used, audio and hi-fi perfectionists stay with them for life, and those that stray come back.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novicen skrev:
Ghump skrev:
|
At skrive sobert og konstruktivt er ikke svært. Det kræver bare viljen til at gøre det...
|
|
|
Er konsekvensen af det synspunkt ikke, et der slet ikke behøver at være nogle regler, og at det bare kan overlades til moderatorerne at styre udfra humør og temperament? - Som jeg ser det er de nye regler bl.a. et tiltag for netop at komme væk fra den situation (som man efterhånden havde rodet sig ud i). |
|
|
Regler er nødvendige. Med de nye regler ligger vi op til, at brugerne i højere grad selv ved hvornår grænsen er nået. Moderation sker IKKE på baggrund af humør og temperament, idet der altid er flere moderatorer til at bedømme/vurdere en sag. /Jeppe __________________ We say "Lowther for Life". We mean that once Lowther Loudspeakers are used, audio and hi-fi perfectionists stay with them for life, and those that stray come back.
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novicen skrev:
| ....Fornemmer jeg en vis ironi - og er det i overensstemmelse med dine begreber om pli?
snippper lidt igen
.........Prøv at læse nyere tråde her med kritiske briller. Hvor mange får egentlig den hjælp, de beder om, og hvor mange får flere siders irrelevant smalltalk. Jeg synes det er trist.
|
|
|
Et debatforum uden ironi er da nok et meget kedeligt og tamt sted, men jeg forstår nu ikke helt sammenhængen mellem ironi og pli ~ man kan sagtens opføre sig ordentligt og benytte ironi uden at komme i konflikt med sig selv (og muligtvis andre)
mht at læse nyere tråde med kritiske briller på : hvis man skal debattere indholdet og eventuelle svar, udfra et ønske om at tilpasse retningslinierne for brug af forummet, bliver det vist lidt af en balancegang, da man jo ikke på forhånd ved hvilke spørgsmål (om nogen) folk starter en tråd med. Et eller andet sted står der jo man bør benytte søgefunktionen, for at se om spørgsmålet/emnet har været vendt før - javel ja, det er ikke mit indtryk at der gøres meget der.
Rent personligt kunne jeg da godt ønske alle de der "HJÆLP!!!" indlæg hen hvor pebberet gror, men ærligt talt er det jo fordi folk sidder med et problem af den ene eller den anden slags, som de gerne vil have hjælp til - og jeg tror nu nok der kommer et svar på de fleste spørgsmål - at der så , når svarmulighederne er blevet udtømt ofte opstår spinoff's og andre former for smalltalk - det sker sgisme alle steder , og er bestemt ikke noget der er forbeholdt H4A -
Det er måske trist for nogen , at tråde dør, når smalltalken er overstået - men selv om det måske ikke er rart at høre/læse , så er der jo ikke læsetvang, så "man" kan jo skippe videre til den næste tråd, hvis man ikke gider læse smalltalk.
Moderatorene har næppe hverken tid eller lyst til at følge hver enkelt tråd og sidde og vurdere hvornår en tråd er slutdebatteret, og skal lukkes - kedelige tråde dør selv ud, det behøver de ikke hjælp til.
Jeg synes ikke at kunne erindre tråde hvor en spørger er gået igen med uforettet sagt - og set i lyset at vi jo ikke alle sammen kan være orakler, er det da meget godt gået
men ok, jeg læser bestemt ikke alle emnegrupperne
man kan sagtens have et fromt ønske (ironi!) om hvad der debatteres herinde, men lave en slags indholdsdeklaration er vist umuligt uden et lodret diktatur - der skal vi vel heller ikke hen ?
Fortsat god Pinse !
__________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Mastervol skrev:
Pierre skrev:
Mastervol skrev:
Pierre skrev:
|
Lige et spørgsmål. Hvad med de brugere som er blevet udelukket fra forummet, vil deres konto blive genåbnet, nu når i har droppet det med advarelserne???
|
|
|
Nej, en udelukkelse er en udelukkelse. Advarselssystemet var en slags nedtælling, og de ville nok have været udelukket alligevel. |
|
|
Vi vil ikke længere tildele advarsler til brugere for overtrædelser af retningslinjerne, men i stedet sætte kontoen på standby i en vis periode, hvis brugeren absolut ikke vil rette sig efter henstillinger.
Jeg forstår det som om at i ikke vil udelukke brugere mere og så burde gamle lukkede kontoere da også åbnes eller skal de bare selv lave en ny profil (som så ikke vil blive lukket) eller har jeg helt misforstået hvad jeres hensigter var/ er 
|
|
|
Læs retningslinjerne. 
|
|
|
Jamen hvordan skælner man så mellem de gamle udelukket brugere som jo ifølge de gamle retningslinjer var permanente og de nye retningslinjer som jo kan være både permanent og midlertidligt. Så som jeg ser det, så bør man jo åbne deres konto og give dem en ny chance for at kunne begå sig herinde igen. For der er jo kommet "nye boller på suppen", eller hva 
Hvad med advarelser bør de ikke også slettes for det er jo et "levn" fra de gamle regler som jo ikke er i kræft mere?????
Eller har jeg bare misforstået det hele og er det stadigvæk samme "diktatoriske" fremgangsmåde og de nye regler er bare et PR. stunt 
EDIT:
Jeg er som sådan enig i at visse personer ikke vil eller kan ændre sig, men jeg syntes alligevel at man burde lade dem tvivlen komme tilgode. Der er også mange andre udelukket brugere som godt kan begå sig herinde, men har bare været "uheldig" 3 gange og derved blevet udelukket og de vil helt sikkert kunne bidrage til noget herinde igen. Hvad med de branchemedlemmer som er blevet udelukket fordi at de har snakket "pænt" omkring deres produkter og derved blevet udelukket. De bør vel have muligheden for at begå sig herinde nu, hvor der er kommet nyt branchemedlems forum???????? |
|
|
Det er faktisk et rigtig godt spørgsmål. Der vil i det næste stykke tid blive lukket enkelte ind, som tidligere har været udelukket. Dette beror på, at vi mener de er i stand til at gebærde sig på forum. Er der tvivlstilfælde, lader vi tvivlen komme dem til gode! Nogle brugere har været udelukket i så mange år, at vi enten ikke længere kender grundlaget for udelukkelsen, eller at brugeren har forstået budskabet. Vi har slettet langt de fleste advarsler. Hvis der er nogen "derude", hvis advarsel ikke er blevet slettet, kontakt da en moderator. Vi ønsker bestemt at fjerne os fra den stil vi kørte tidligere. Og nej, dette er ikke et pr-stunt! Udelukkede branchemedlemmer er i lige så høj grad velkomne til at sende os en mail og få en snak om, om de er klar til at gebærde sig her på forum. Håber det var svar nok! /Jeppe __________________ We say "Lowther for Life". We mean that once Lowther Loudspeakers are used, audio and hi-fi perfectionists stay with them for life, and those that stray come back.
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
virious skrev:
Pierre skrev:
Mastervol skrev:
Pierre skrev:
Mastervol skrev:
Pierre skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Læs retningslinjerne. 
|
|
|
EDIT:
Jeg er som sådan enig i at visse personer ikke vil eller kan ændre sig, men jeg syntes alligevel at man burde lade dem tvivlen komme tilgode. Der er også mange andre udelukket brugere som godt kan begå sig herinde, men har bare været "uheldig" 3 gange og derved blevet udelukket og de vil helt sikkert kunne bidrage til noget herinde igen. Hvad med de branchemedlemmer som er blevet udelukket fordi at de har snakket "pænt" omkring deres produkter og derved blevet udelukket. De bør vel have muligheden for at begå sig herinde nu, hvor der er kommet nyt branchemedlems forum????????
|
|
|
Det er faktisk et rigtig godt spørgsmål. Der vil i det næste stykke tid blive lukket enkelte ind, som tidligere har været udelukket. Dette beror på, at vi mener de er i stand til at gebærde sig på forum. Er der tvivlstilfælde, lader vi tvivlen komme dem til gode! Nogle brugere har været udelukket i så mange år, at vi enten ikke længere kender grundlaget for udelukkelsen, eller at brugeren har forstået budskabet.
Vi har slettet langt de fleste advarsler. Hvis der er nogen "derude", hvis advarsel ikke er blevet slettet, kontakt da en moderator. Vi ønsker bestemt at fjerne os fra den stil vi kørte tidligere. Og nej, dette er ikke et pr-stunt!
Udelukkede branchemedlemmer er i lige så høj grad velkomne til at sende os en mail og få en snak om, om de er klar til at gebærde sig her på forum.
Håber det var svar nok!
/Jeppe
|
|
|
Ser i det var en kommentar man kunne bruge til noget, istedet for den der læs retningslinjerne.
Tak for det  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 23 Maj 2010 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg gider ikke en gang komme på et sagligt indlæg her i tråden, selvom det kribler efter at gøre det.
Syntes godt nok der er kommet mange der virker til at brokke sig kun fordi de kan(tjek side 2 i tråden, og brugeren med 12
indlæg der spørger om moderatorerne har røget hash). I mine øjne er det grunden til at forum er blevet så stille de sidste par
år.
Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|