| Forfatter |
|
indomitus Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 324
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjovt der ingen som er interesseret i hvad der bliver ændret i køb og salg sektionen.
Kan vi få at vide hvad i har i tankerne?
|
| Til top |
|
| |
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
indomitus skrev:
Sjovt der ingen som er interesseret i hvad der bliver ændret i køb og salg sektionen.
Kan vi få at vide hvad i har i tankerne?
|
|
|
Der sker ingen ændringer i KSB, udover at retningslinierne er skrevet påny. __________________ We say "Lowther for Life". We mean that once Lowther Loudspeakers are used, audio and hi-fi perfectionists stay with them for life, and those that stray come back.
|
| Til top |
|
| |
indomitus Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 324
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okey der står bare:
der indført nye retningslinjer for vores brugere af forum- og KSB-delen af Hifi4all.dk.
Jeg læser det som om der kommer nye retningslinjer i KSB sektionen, men det gør der så ikke.
|
| Til top |
|
| |
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
indomitus skrev:
Okey der står bare:
der indført nye retningslinjer for vores brugere af forum- og KSB-delen af Hifi4all.dk.
Jeg læser det som om der kommer nye retningslinjer i KSB sektionen, men det gør der så ikke. |
|
|
Der kommer ikke nye retningslinier for KSB - de ER kommet. De tilsvarer de gamle, blot i revideret form. __________________ We say "Lowther for Life". We mean that once Lowther Loudspeakers are used, audio and hi-fi perfectionists stay with them for life, and those that stray come back.
|
| Til top |
|
| |
Mik112 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
indomitus skrev:
|
Okey der står bare:
Jeg læser det som om der kommer nye retningslinjer i KSB sektionen, men det gør der så ikke.
|
|
|
De nye betingelser har sjovt nok været on and off og vice versa. Går vist generelt ud på at der skal gå mindst 7 dage før du må genindrykke din annonce.... Fair nok, bortset fra, at hvis du ikke ser denne info under indrykning kan du ryge ud i hampen og din konto kan lukkes.
Vi befinder os ot. nu... 
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 25 Maj 2010 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
AV Precision skrev:
| Jeg er såmænd bare interesseret i om jeg skal fortolke de nye retningslinier og udmeldinger sådan at Giges tidligere udmeldinger omkring dette nu er overrulet og forældede, eller om det er den samme pointe pakket ind i en ny formulering. |
|
|
De nye retningslinjer skal tolkes som jeg har skrevet ovenfor. Hvis man har noget objektivt at byde ind med angående et produkts konstruktion, teknisk som lydmæssigt, positivt som negativt, så er det naturligvis velkomment. Selvfølgelig er det muligt at komme med kritik af et produkts tekniske konstruktion, også selv om man ikke har hørt det. Som alle andre debatter bør det dog foregå i en ordentlig tone. Usaglige nedladende kommentarer er ikke iorden. Præcis som skrev man til en anden person på forum.
|
|
|
Hvis alle ytringer skal være strengt objektive (og gerne dokumenteret med målinger etc.) og der ikke er plads til til subjektive "meninger" - ja, så er hifi4all allerede så godt som stendød.
Hvorfor ikke lave hifi4all om til et rent organ for forhandlere og importører hvor de kan lovprise deres produkter? Brugerne skal naturligvis ikke have mulighed for at poste indlæg. Alle forum-emner kan nedlægges. Naturligvis med undtagelse af forhandlernes, som f.eks kunne kaldes "Branchemonologen".
Og så skal det naturligvis koste penge at få lov til læse "Brancemonologen". Kr. 100 for en måneds adgang til hifi4all kunne være passende. Det kunne nemt give hifi4all en månedlig indtægt på kr. 500. Den sidste idiot er, rent objektivt, ikke født endnu.
Niels
|
| Til top |
|
| |
mcs_5 Branchemedlem

Dantimax
Bruger siden: 09 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1605
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er lige noget jeg ikke helt forstår: - Branchemedlemmer kan oprette en tråd
omhandlende eget anlæg i forummet Billeder af branchens private hifi.
Bemærk: Der skal være om grej eller anlæg, som er opstillet i egen
stue/rum, ikke butiksdemorum mv. Indlæg i tråden skal følge øvrige
retningslinjer gældende for branchemedlemmer.
Der giver fin mening - udover lige sidste sætning. Et andet sted står nemlig følgende:
- Branchemedlemmer må ikke tale rosende eller
reklamerende for produkter denne selv måtte have produceret, have
forhandling- og/eller distribution af eller kommerciel tilknytning til.
Mon ikke mange branchemedlemmer har valgt at distribuere/forhandle/producere noget de selv godt kan lide, og derfor bruger i deres egne anlæg? "Her ser i min forlængerledning fra Brugsen. Resten af anlægget må jeg ikke omtale"  Venlig hilsen Mikkel C. Simonsen
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 26 Maj 2010 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
floe skrev:
AV Precision skrev:
| Jeg er såmænd bare interesseret i om jeg skal fortolke de nye retningslinier og udmeldinger sådan at Giges tidligere udmeldinger omkring dette nu er overrulet og forældede, eller om det er den samme pointe pakket ind i en ny formulering. |
|
|
De nye retningslinjer skal tolkes som jeg har skrevet ovenfor. Hvis man har noget objektivt at byde ind med angående et produkts konstruktion, teknisk som lydmæssigt, positivt som negativt, så er det naturligvis velkomment. Selvfølgelig er det muligt at komme med kritik af et produkts tekniske konstruktion, også selv om man ikke har hørt det. Som alle andre debatter bør det dog foregå i en ordentlig tone. Usaglige nedladende kommentarer er ikke iorden. Præcis som skrev man til en anden person på forum.
|
|
|
Hvis alle ytringer skal være strengt objektive (og gerne dokumenteret med målinger etc.) og der ikke er plads til til subjektive "meninger" - ja, så er hifi4all allerede så godt som stendød.
Hvorfor ikke lave hifi4all om til et rent organ for forhandlere og importører hvor de kan lovprise deres produkter? Brugerne skal naturligvis ikke have mulighed for at poste indlæg. Alle forum-emner kan nedlægges. Naturligvis med undtagelse af forhandlernes, som f.eks kunne kaldes "Branchemonologen".
Og så skal det naturligvis koste penge at få lov til læse "Brancemonologen". Kr. 100 for en mådeds adgang til hifi4all kunne være passende. Det kunne nemt give hifi4all en månedlig indtægt på kr. 500. Den sidste idiot er, rent objektivt, ikke født endnu.
Niels |
|
|
Du læser mit indlæg som fanden læser bibelen, og vender og drejer hvert et ord, således du kan underbygge din argumentation. Jeg tror godt at du ved hvad jeg mener. SELVFØLGELIG er det tilladt at have en holdning, selvfølgelig er det tilladt at forholde sig subjektivt til hifi på hifi4all, det er essensen af af have en mening. Men skal man kommentere et produkt som man hverken har hørt eller set i virkeligheden, så bliver man nødt til at forholde sig objektivt til de facts der nu engang er tilgægelige for een omkring produktet - det er ikke muligt at danne sig en subjektiv mening om hvordan produktet reelt lyder, men man kan have en FORMODNING herom på baggrund af objektiv viden omkring eksempelvis en forstærker. Har man hørt et produkt, jamen så luft endelig din holdning - i en god tone, som altid. Pointen er at vi ikke ønsker at folk driver hetz mod produkter de reelt ikke har hørt eller haft mellem hænderne (eller hetz mod produkter generelt for den sags skyld, ligesom de fleste også kan være enige om at man ikke hetzer imod personer herinde). Ikke at hifi4all er et sted uden meninger og holdninger. Så selvfølgelig er det tilladt at kritisere et produkt man ikke har hørt, hvis man gør det objektivt og uden at lufte sit had til den ene eller anden konstrukør i flamboyante vendinger. Hold en god tone - længere er den faktisk ikke, overhovedet, men der er åbenbart nogen der godt kan lide at konspirere over dette og så meget andet for tiden. Hvis du har lyst til at diskutere mere semantik, så må du meget gerne sende mig en PB. __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
Tweaker Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
| Sendt: 27 Maj 2010 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er jeg den eneste der stadigvæk ikke forstår hvad forskellen skulle være på direkte kommentarer til nyheden, og en til formålet
oprettet tråd?
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 27 Maj 2010 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tweaker skrev:
Er jeg den eneste der stadigvæk ikke forstår hvad forskellen skulle være på direkte kommentarer til nyheden, og en til formålet
oprettet tråd?  |
|
|
Nej, det er du ikke! ;-) Mvh. Niels
|
| Til top |
|
| |
Tweaker Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
| Sendt: 28 Maj 2010 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåh, nu er den til formålet oprettede tråd om "Sort Kone" flyttet op under "Kommentarer til nyheder".
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=83426&PN=1
Der er garanteret en dybere mening, som jeg ikke har fatteevne til at forstå
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 28 Maj 2010 kl. 00:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du er ikke alene!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Mik112 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 28 Maj 2010 kl. 01:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan, og må man søge "sort kone" under "kommentarer til nyheder" ? Søger man grej under 15 år går det galt, og er det brugt eller bare testet går det grueligt galt anyway
|
| Til top |
|
| |