Forfatter |
|
Iron Man Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
Sendt: 28 September 2007 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|

Offcourse_dk26 skrev:
Hold da fest en fed stue. Kanon. Husk at købe blomster til konen
Mange hilsner herfra - og også selv vild med B&W.. blot i det langt mere ordinære prisleje. (læs billigt!) |
|
|
Hjemme os (mig) betyder WAF ikke så meget. Min kæreste skal ikke blande sig i, at hvad jeg køber af anlæg BASTA. Men derfor faldt der alligevel lidt blomster af 
urte skrev:
WOW, og jeg troede min center var stor!!
Jeg elsker deres design, men det gør konen ikke. Hvis du er træt af at lyden ikke kan køre HDMI kan du jo sælge pre og købe en pre der understøtter. Eller gøre som mig sælge begge dele købe en reciever og have mange penge i overskud  |
|
|
Jeg har faktisk overvejet, at købe en receiver og bruge den som pre-amp. Jeg har også hørt en Denon 4308 køre, og der var slet ikke nok saft og kraft i forhold til min Master. Mit effekttrin bliver i hvert fald ikke udskiftet 
Webmonkey skrev:
Iron Man - hvad laver du til hverdag siden at du råd til disse B&W sager?  |
|
|
Jeg er revisor, så deeeet.......
|
Til top |
|
|
urte Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 859
|
Sendt: 28 September 2007 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg synes du skal tage en lytter på 905, jeg er sgu imponeret. Du kender selv helicon lyder, er du i KBH er du velkommen til en lytter __________________ Onkyo TX-SR706, Sony 46W4500,.Jamo S606 HCS3
Min bio
|
Til top |
|
|
Plenty Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2007 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 194
|
Sendt: 28 September 2007 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nice setup du har !!!
Roser herfra.... Jeg er personlig selv mere til dali lyd en b&w, men hver mand sin smag. Men din masters series *savle savle* en M55 ville da fuldende det flotte billede af din rack  __________________ Min NAD + DALI "Stealth Bio"
|
Til top |
|
|
deejaysteff Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 26
|
Sendt: 29 September 2007 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
ser sku godt ud...  __________________ www.spinnmusic.com
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 29 September 2007 kl. 00:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ak ja...havde farven på dine højttalere blot været sort  meeeen lyden fejler skam ikke noget af den årsag __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|
Mr. Anderson Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
Sendt: 29 September 2007 kl. 06:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Saa kom den ind af doren var Iron Man, nice.. spiller den godt op i stuen?
Er du flyttet? stuen ser storre ud paa de nye billeder..
Er der kommet flere film til samlingen ud over de 3 paa billede.. __________________ Min Bio
|
Til top |
|
|
Iron Man Forum Bruger

|
Sendt: 29 September 2007 kl. 08:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. Anderson skrev:
Saa kom den ind af doren var Andy, nice.. spiller den godt op i stuen? Er du flyttet? stuen ser storre ud paa de nye billeder.. Er der kommet flere film til samlingen ud over de 3 paa billede.. |
|
|
Hallo Mr. Anderson!
Du kan tro, at centeren spiller op. Det er første gang, at jeg nogensinde har ejet en center højttaler som laver vibrationer i gulvet, når den spiller bund 
Vi er ikke flyttet, men anlægget er bare blevet flyttet til den modsatte væg, det er også derfor, at der lidt kabelrod, jeg er ikke færdig endnu.
Jeg har ikke rigtig modtaget andet end dem på billedet, men jeg skal helt sikkert have Starship Troopers når den kommer her den 2.
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
Sendt: 29 September 2007 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da K... et fedt setup du har dig der!!! det må være en sand fornøjelse at nyde en live DVD på det anlæg der!! hvordan spiller den HTM2?? meget nær 803??
MVH
Don
|
Til top |
|
|
Dief Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1214
|
Sendt: 29 September 2007 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja der har du godt nok fået skravet et lækkert setup sammen. Det spiller sikkert lige så godt som det ser ud...... Kan godt lide de 803D'er, smukke højttalere.
Dief __________________ Bio
Mit DIY
hj.side
|
Til top |
|
|
Iron Man Forum Bruger

|
Sendt: 29 September 2007 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
Hold da K... et fedt setup du har dig der!!! det må være en sand fornøjelse at nyde en live DVD på det anlæg der!! hvordan spiller den HTM2?? meget nær 803?? MVH Don |
|
|
Hej Don!
Jeg fik den torsdag aften, og jeg har faktisk ikke rigtig været hjemme siden, så det er ufatteligt begrænset, hvad jeg har nået at lytte. Jeg har set Ghost Rider og der gjorde den det rigtig godt. Umiddelbart virker fronten som maksimalt sammenhængende rent klangmæssigt.
|
Til top |
|
|
Munken Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 209
|
Sendt: 29 September 2007 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad dælen!!!
-Så kom den hjem   
- Er lyden blevet bedre efter du har vendt stuen om?
Dit sæt ser p***e godt ud nu hvor det er fuldendt, glæder mig til at høre din nye center i aktion
Kan se du har din blu-ray til salg. Hvad skal du have i stedet for? __________________ www.headgear.dk
Et rent høretelefon-site
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 Oktober 2007 kl. 02:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Iron Man skrev:
Mr. Anderson skrev:
Saa kom den ind af doren var Iron Man, nice.. spiller den godt op i stuen? Er du flyttet? stuen ser storre ud paa de nye billeder.. Er der kommet flere film til samlingen ud over de 3 paa billede.. |
|
|
Hallo Mr. Anderson!
Du kan tro, at centeren spiller op. Det er første gang, at jeg nogensinde har ejet en center højttaler som laver vibrationer i gulvet, når den spiller bund 
Vi er ikke flyttet, men anlægget er bare blevet flyttet til den modsatte væg, det er også derfor, at der lidt kabelrod, jeg er ikke færdig endnu.
Jeg har ikke rigtig modtaget andet end dem på billedet, men jeg skal helt sikkert have Starship Troopers når den kommer her den 2.
|
|
|
Hva fanden så har jeg stadigvæk flere film end dig? inkl. starship troopers hehe... Og jeg er i Australien... __________________ Min Bio
|
Til top |
|
|
Offcourse_dk26 Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1752
|
Sendt: 01 Oktober 2007 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejlligt at høre det spiller. Ja- ofte er det jo tiden til at fordybe sig i lyd og billed der mangler.  Det er nok det lod de flete af os har - der skal jobbes noget før nyanskaffelser.. og så vil man jo godt liige have X og måske Y, og så kører møllen ellers derudaf. jeg kender ihverfald inden der ikke liiige kunne tænke sig et eler andet nyt, hvis der var "tid" til det  God vind med at få plantet dig i bioen og nydt det hele. Det spiller formodentligt MAX hele vejen rundt nu.. Kan ikke lige se hvad der skulle gøre det bedre, uden at det bliver "rigtigt" dyrt  Måske lge 10 m ny HDMI-slange.. måske noget WyreWizard eller Surpra? Mvh Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|
Til top |
|
|
Iron Man Forum Bruger

|
Sendt: 06 Oktober 2007 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Munken skrev:
Hvad dælen!!!
-Så kom den hjem   
- Er lyden blevet bedre efter du har vendt stuen om?
Dit sæt ser p***e godt ud nu hvor det er fuldendt, glæder mig til at høre din nye center i aktion
Kan se du har din blu-ray til salg. Hvad skal du have i stedet for? |
|
|
Hej Munken!!
Det har ikke givet den store forskel, at stuen er blevet vendt. Hvis jeg kunne, ville jeg gerne fremtrylle en meter mere bag mine fronter, det er bare lidt svært .
Det spiller også rigtig godt med centeren. Jeg har lige fået Starship Troopers på Blu-ray, jeg siger dig den har godt billede, den står bare perfekt. Den skal du virkelig se, det er vildt. Jeg får også Fantastic Four: Rise of the Silver surfer i næste uge.
Jeg vil have en BD-P1400 i stedet for. Så får jeg True-HD og 24fps.
Hilsen
Andy
Mr. Anderson skrev:
Hva fanden så har jeg stadigvæk flere film end dig? inkl. starship troopers hehe... Og jeg er i Australien... |
|
|
Hehe... Det har du. Jeg har lige fået Starship Troopers, og jeg må nok sige, at på mit udstyr er det noget af det mest suveræne jeg nogensinde har set. Jeg observerede kun 2 meget kortvarige "weak-spots" ellers er det alt for sygt.
< =text/>_popupControl();
|
Til top |
|
|
Iron Man Forum Bruger

|
Sendt: 06 Oktober 2007 kl. 10:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Offcourse_dk26 skrev:
Måske lge 10 m ny HDMI-slange.. måske noget WyreWizard eller Surpra?
Mvh Offcourse
|
|
|
Supra er bestilt 
|
Til top |
|
|
-KP- Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
Sendt: 06 Oktober 2007 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Iron Man skrev:
Hjemme os (mig) betyder WAF ikke så meget. Min kæreste skal ikke blande sig i, at hvad jeg køber af anlæg BASTA. Men derfor faldt der alligevel lidt blomster af 
|
|
|
Se det kan jeg lide at høre 
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 06 Oktober 2007 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. Anderson skrev:
Hva fanden så har jeg stadigvæk flere film end dig? inkl. starship troopers hehe... Og jeg er i Australien...
|
|
|
Hehe... Det har du. Jeg har lige fået Starship Troopers, og jeg må nok sige, at på mit udstyr er det noget af det mest suveræne jeg nogensinde har set. Jeg observerede kun 2 meget kortvarige "week-spots" ellers er det alt for sygt.
[/QUOTE]
Skal lige siges jeg er blevet fristet mange gange til at købe en stak bluray film hernede.. de har samme region som hjemme og på mere end halvdelen af filmene er der dk tekster. Der er altid et tilbud som køb 2 og få en gratis eller køb 2 for 50 dollars som er gange 4,6 = 230 kroner.
F.eks. sony første bd afspiller eller ps3 med 2 joypad og 2 nye spil koster 900-1000 dollars.. ikke dårligt ;o) måske man bare skulle blive og finde job hehe.. __________________ Min Bio
|
Til top |
|
|
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 517
|
Sendt: 06 Oktober 2007 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der varsles om store prisændringer på Blu-ray snart ;) så vi begynder at se dem tættere på DVD prisen snart ;)
__________________ 109 Blu-ray film and counting!
Ejer af Mowee I/S & Mowee ApS.
Håndtering af mediafremvisning.
|
Til top |
|
|
Iron Man Forum Bruger

|
Sendt: 06 Oktober 2007 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
steffenman skrev:
Der varsles om store prisændringer på Blu-ray snart ;) så vi begynder at se dem tættere på DVD prisen snart ;) |
|
|
Det lyder da rigtig godt.. Det er også fedt, at Blockbuster begynder med udlejning.
|
Til top |
|
|
Offcourse_dk26 Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1752
|
Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der kommet blu-ray i Blockbuster--- hvor?Hovrnår.. halse halse......   Forresten - er der kommet noget supra-slange hjem endnu? - og kan du se forskel? Mvh Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|
Til top |
|
|