| Forfatter |
|
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja hvad er din oplevelse af Metallica koncerten + support (Mnemic og Volbeat) i Århus 13. Juli 2007...
Der er jo meget blandede anmeldelser fra især JP og Ekstra Bladet hvilke jeg personligt ikke er enig i...
Hvad synes i?
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kom gerne med kommentarer til jeres stemme
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
God, fordi det var lækkert musik fra både Volbeat og Metallica, lyden var acceptabel og jeg var i godt humør på trods af et eller andet fjols foran mig der nikkede skaller efter folk og generalt bare skulle have et par på hovedet, lad os håbe han fik det i byen senere... 
Det eneste jeg synes var latterligt var at DSB ikke havde gjort en skid for at få fragtet folk til Århus og derfra igen, jeg var vågen 24 timer før jeg var hjemme igen, for dårligt synes jeg.
|
| Til top |
|
| |
Chewbacca Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 255
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super koncert! super lyd der hvor jeg stod, fed performance og en super setliste! Det var den første Metallica koncert jeg var til og kommer nok til den der kommer næste år!
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super fedt!!
Danmark er bare lamme!!! den samme tourne har verden over høstet MEGET ros!! men lige i denmark er der er par narrøve til skribneter der syntes det modsatte!!
Den fedeste koncert nogensinde og jeg har været til en del!!!
MVH
Don
|
| Til top |
|
| |
Chewbacca Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 255
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
skulle måske lige tilføje: Fantastisk stemning alle numre igennem! og ja jeg kan overhovedet ikke genkende noget af det fra anmeldelserne.
|
| Til top |
|
| |
sivertsmed Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alt i alt en rigtig fed oplevelse..
Kan, som Jer, heller ikke forstå anmeldelserne.... Nogen må have sovet den aften..
Ville også gerne have sat lidt stemnings-billeder ind fra første række, men kan ikke lige få det til at makke ret......
__________________ Udstyr: H/K AVR 7000 H/K DVD 25 Front: M&K LCR 750THX Center: M&K LCR 750THX Sur: M&K K4-Tripole Sub: M&K MX350 SFX-THX ULTRA TV:Pana. TXP42GA11 Blueray: Pana DMP-80EG
|
| Til top |
|
| |
sheep Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 328
|
| Sendt: 18 Juli 2007 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Havde en rigtig fed oplevelse... vi flyttede os lidt under den lidt uheldige pause i starten - og der hvor vi kom til at stå var udsynet godt og lyden rigtig fed... det var som om der blev skruet mere og mere op i løbet af koncerten - fedt at mærke bas/tromme i bryst kassen Og så var det jo en drøm af en set liste.... alt det fede mudik fra black album og før 
Volbeat gjorde det os godt - mener dog de er bedre tjent med et mindre spillested såsom Vega hvor jeg oplevede dem i april og skal se dem igen i december.. Der rykker de virkelig!!!! __________________ BeoLab 12-2
B&O playmaker
PANASONIC TXP50-VT20E
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juli 2007 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der forresten nogen af jer der har købt koncerten live fra http://www.livemetallica.com?
Jeg har forudbestilt den i FLAC format, købte også deres koncert fra parken i 2004 som jeg også var til...
Den koster 9.95 $ for MP3 og 12.95 $ for FLAC...
Desuden er mange sangene uploaded på http://www.youtube.com som videoklip... Bare søg på "Århus", "Vestereng" eller "Metallica Denmark"... 
|
| Til top |
|
| |