Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 03:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Dårlige tilbud i "Tilbudsavisen" (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 03 Maj 2008 kl. 12:06 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:

Var dette Link så bare for at provokere lidt? Jeg vil sgu hellere have den til førprisen!

jensen skrev:

Også bliver der skrevet førpris på 0kr det forstår jeg ikke.

jensen skrev:

Jeg har besluttet jeg ikke vil bruge den mere, jeg laver en på min egen side.

Godt set, men jeg synes lige at der manglede et citat.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 03 Maj 2008 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:
Sjoenne skrev:

Var dette Link så bare for at provokere lidt? Jeg vil sgu hellere have den til førprisen!

jensen skrev:

jensen skrev:

Ja for det er sgu sjovt som det kan få folk op at stolen og når solen skinner

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 03 Maj 2008 kl. 12:36 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Stanley skrev:
Sjoenne skrev:

jensen skrev:

jensen skrev:

Hehe du er en bandit!
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 03 Maj 2008 kl. 12:45 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:
jensen skrev:
Stanley skrev:
Sjoenne skrev:

jensen skrev:

jensen skrev:

Hehe du er en bandit!

Nej men det er lige så meget for at ryste lidt op i det med udsalgs priser for hvordan er de lavet og på hvad grundlæg.

Ps

Der er ingen der bliver snydt her.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

Det er nu næsten en måned siden jeg oprettede denne tråd. På trods af åbenlys utilfredshed hos både flere brugerne og forhandlere, så er der ikke sket så meget mere. Jeg har endda tilbudt HIFI4ALL min hjælp såfremt det var ønsket, men her har jeg desværre heller ikke fået en tilbagemelding.

Skal vi blot finde os i fupannoncer som denne (falsk førpris), og det for en forhandler der mildt sagt fylder Tilbudsavisen med sine spam annoncer (prøv at tæl antallet)

Nu er denne forhandler desværre langfra ene om at poste annoncer der er fyldt med fejl, så hvorfor kommer der ikke en reaktion fra HIFI4ALL

Per N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 11:42 | IP-adresse registreret  

Chr. R. skrev:

Det er nu næsten en måned siden jeg oprettede denne tråd. På trods af åbenlys utilfredshed hos både flere brugerne og forhandlere, så er der ikke sket så meget mere. Jeg har endda tilbudt HIFI4ALL min hjælp såfremt det var ønsket, men her har jeg desværre heller ikke fået en tilbagemelding.

Skal vi blot finde os i fupannoncer som denne (falsk førpris), og det for en forhandler der mildt sagt fylder Tilbudsavisen med sine spam annoncer (prøv at tæl antallet)

Nu er denne forhandler desværre langfra ene om at poste annoncer der er fyldt med fejl, så hvorfor kommer der ikke en reaktion fra HIFI4ALL

Det er vel heldigvis bare et spørgsmål om tid før folk bliver træt af ham og han lukker og går i glemsel, påtrods af det gode grin man fik i hans forklaring om vincent og deres oprindelse.

Artsound
Branchemedlem
Branchemedlem

ArtSound

Bruger siden: 20 November 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 11:54 | IP-adresse registreret  

Chr. R. skrev:

Du er ikke alene om at undres. Det gør nogle af os som betaler for at bruge den også. Og som mærker at værdien af den er blevet mindre

Til top Vis Artsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Artsound Besøg Artsound's Websted

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 18:33 | IP-adresse registreret  

Det er klart at det er et problem, når unavngivne annoncører ikke overholder spillereglerne for brug af en service der kommer læsere og site til gavn.

Der bliver naturligvis taget hånd om dette hurtigst muligt - omend det med "kunstigt" høje før-priser er fantastisk svært for os at se (u)rigtigheden af. Vi har naturligvis ikke indsigt i indkøbspriser og har ganske enkelt ikke resourcerne til slavisk at gennemgå hvert enkelt postet "Tilbud" og sammenligne med "markedsprisen".

Tak for input!

(Bemærk Hr. Levesen - uden D )
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 22 Maj 2008 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

Må jeg forslå at der kommer en maks. grænse på antallet af annoncer fra samme forhandler (f.eks. 5 stk.), og således undgår man mange af de nuværende problemer? Annoncerne er da så få, at en forhandler burde kunne overskue indholdet, og alligevel er der jo plads der meget i en annonce (f.eks. en liste over de mærker man forhandler).

I KSB sektionen har vi som brugere mulighed for at "anmelde" en annonce, og hvis den funktion også blev overført til Tilbudsavisen, så kan vi som brugere også hjælpe med at få rettet op på de fejl der evt. fortsat måtte findes. 

M.Guldager
Branchemedlem
Branchemedlem

Bruger siden: 24 August 2007
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 22 Maj 2008 kl. 23:00 | IP-adresse registreret  

vi er også lidt i tvivl, og har derfor afholdt fra os poste andet end brugttilbud. Men vi syntes vores massive prissænkninger på Focal sagtens kan kaldes tilbud i forhold til den tidligere danske distributørs priser! Men det er jo samtidig vores fremtidig faste priser, så vi har været i tvivl om vi må poste dem! Men de tilbud fra vores kolleger er jo også mere eller mindre faste priser, forskellen er jo bare at nogle gange har de slet ikke været til salg til førprisen! Og mange gange er tilbudsprisen den pris der er gældende fremover. Ligesom vores priser på Focal!

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 03 Juni 2008 kl. 15:06 | IP-adresse registreret  

Jeg har bemærket at den særdeles aktive annoncør, nu har formået at bringe sit antal betragteligt ned. Men der er stadigvæk 500+ annoncer, og jeg har ikke fantasi til at nogen læser dem alle fra en ende af. Desværre er det de samme "dumme" annoncer der postes særdeles hyppigt, og der er stadigvæk alt for mange fejl i annoncerne.

Igen er dette skrevet i håbet om en opstramning for brug af Tilbudsavisen, og det til glæde for både annoncørerne og brugerne.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes