Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 13:39   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Nyheder på H4A...... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 24 August 2008 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Jeg har i længere tid undret mig over hvordan H4A "sortere" blandt importører som gerne vil have deres nye produkter ind her på H4A, for der er da en klar tendens til at det er hvad jeg vil kalde "FONA" varer  som dominere på nyheds siden og de store tunge og mere spendende produlter er der meget få af. Nu ved jeg at der er  importører som har sendt materiale til H4A som nyheder, men har ikke fået det lagt ind og det var netop nogle spændende produkter  Jeg vil IKKE informere hvem jeg taler om, men kun sige at det er en mindre forretning her i landet hvor jeg kender ejeren privat.

Er jeg den eneste som er ved at være træt af at blive informeret om nye clockradioer og "porsche" mp3 afspillere osv, og egenligt meget hellere vil have nyheder om nye cdafspillere, surroundprocessoere, rør og trans. forstærkere og alle fra middelklassen og op efter og ikke alle de der BILKA produkter

Tager man så et kig på anmelder siden, ja så er billede noget helt andet og det kan sku ikke andet end få mig til at tænke.................  Skal importører betale for at få deres nye produkter ind som nyheder her på siden?????????????

Det kan også være at H4A mener at det er deres brugere som de hendvender sig til med sådanne produkter på nyheds siden, men så igen forstår jeg ikke at de anmelder produkter i en helt anden prisklasse 

Syntes at det er et fedt forum, men mangler noget mere inspiration på nyhedssiden fra H4A, det er lidt lige som at købe et HiFi blad, lidt for de forskellige artikler, men også for at se hvad der er af fede nyheds reklamer  Så HiFi4ALL kom lige ind i kampen        

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 24 August 2008 kl. 16:36 | IP-adresse registreret  

Nok også mere os der skal mere ud.

Men høre fra flere og flere de gider ikke for der er ikke andet end bla bla bla fra folk.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

lexus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 24 August 2008 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

synes tilstrømningen af nyheder er passende.

Gider ikke høre hver gang der kommer en ny DVD

eller fladskærm....men sådan er vi forskellige...

Til top Vis lexus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lexus

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 August 2008 kl. 16:50 | IP-adresse registreret  

Der er vel intet til hinder for at brugerne selv poster omtale af nyheder, selvsagt efter accept med producent eller distributør 

Men branchemedlemmer skal nok som hidtil, lige sende deres indlæg vis redaktionen.

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 24 August 2008 kl. 17:23 | IP-adresse registreret  

Pierre, tak for et godt indlæg!

Som M.W. også er inde på, så er resourcerne på redaktionen pt. ikke til at lave "opsøgende" nyhedsarbejde. De nyhedsomtaler der bliver bragt, er DANSK-tekst og billeder tilsendt fra producenter, impotører, forhandlere etc. - ganske kvit og frit! Det er klart, at jo bedre teksten er gennemarbejdet, sprogligt og rent indholdsmæssigt, jo hurtige kan omtalen lægges op.

Vi er generelt aftager af relevant nyhedsstof omkring hifi, lyd og billede. Der er dog undtagelser som "nyheder" omkring at den og den forhandler nu som den 8. i rækken har overtaget distributionen af mærke X.

Jeg er således meget undrende over for din udlægning af sammenhængen med din bekendte og hans forretning. Uden at kende til sagen, er denne måske noget mere nuanceret end som som så, Pierre? Kunne en teknisk detalje som at mailen aldrig er nået frem til redaktionen være en mulighed?

Det er da bestemt en sørgelig fremlagt tendens, såfremt indsendere af nyhedsmateriale, underlader at indsende på baggrund af, at de ikke orker den evt. efterfølgende debat. Jeg kan dog kun på det kraftigste opfordre enhver der måtte sidde inde med relavant nyhedsstof om at komme på banen med dette til gavn for alle brugerne af sitet. Undertegnede kan kontaktes via www.hifi4all.dk/kontakt.asp

Tak!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

finlytteren
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 19 September 2008 kl. 13:39 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Jeg har i længere tid undret mig over hvordan H4A "sortere" blandt importører som gerne vil have deres nye produkter ind her på H4A, for der er da en klar tendens til at det er hvad jeg vil kalde "FONA" varer  som dominere på nyheds siden og de store tunge og mere spendende produlter er der meget få af.....

De sidste 3 nyhedsartikler jeg har læst er:

RIAA fra Audia

XP forforstærkere fra Pass Labs

Acuostic Force

Jeg synes disse 3 artikler omhandler det niveau af Hifi, jeg er interesseret i. Alt i alt synes jeg der er noget for enhver smag og pengepung - og det er vel også sådan det skal være...

Til top Vis finlytteren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finlytteren

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes