| Forfatter |
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
tror ikke wadia har ændret deres måde at spille på volsomt meget over de sidste 10 år, så måske denne test kan give et hit. Har dog hørt at de skulle være ret bekostelige at skifte drev/laser på. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
john pedersen skrev:
|
du er tidlig oppe dan ... jo jo har spekuleret på det du linkede... vil lige se om jeg kan finde et sted hvor de har linn i nærheden....
ja du har nævnt du har fortrudt du gik af med den.....
|
|
|
ahhh, lidt kaffe og morgenmad samt lidt H4A inden jeg skal på kursus, det er vel ikke den værste måde at starte dagen på. |
|
|
uha skal selv starte på kursus på mandag... indtil jeg skal videre uddanne mig... så det er ren tidsfordriv/spild 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay dan har de tendens til at smutte i svinget de laser... for så gider jeg dem ikke... skal bare være noget der virker uden alt for meget bøvl
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
den får da umærket anmeldelse dan... men det er nok ikke lige en til 40k jeg skal høre her senere...  ... det eneste " MEN " er de skriver den godt kan lyde lidt glansbilled agtig... det er ikke lige mig... men nu må jeg se.... et er ord... andet er jo at lytte....
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Laser: mit indtryk er at de er lavet solidt, men intet holder evigt, så når den skal rep./renoveres så er det vist en bekostelig ting.
Pris: 300 serien er wadia's mindste serie, så de 40K er for deres mindste model. Den nuværende entry model heder 381 og koster 60K (liste pris, det skulle ikke undre mig om jensen sælger dem til en noget laver pris)
Kursus: Det er skam ikke tidfordriv, jeg har valge at forsøge at få et truck certifikat, det er jo ikke det værste at ha i baglommen når man arbejder på en byggeplads , så er det forøvrigt også meget sjovt at ræse rundt på dem og prøve at løse de opgaver vi får stillet. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
er også spændt på om jeg bliver væltet ned af stolen.... men nu må jeg se.... har nu mere fidus til linn men kan jo blive overrasket.....
det var nu mit kursus som jeg skal på... på mandag det er tidsfordriv..... truck certifikat er ikke tidsfordriv det er mega godt af have....
selvfølgelig kan du komme igennem det... det er sgu ikke svært... teorien var den eneste jeg tænkte på for de øvelser man skal lave til prøven er lige ud af landevejen....
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej dan
er også spændt på om jeg bliver væltet ned af stolen.... men nu må jeg se.... har nu mere fidus til linn men kan jo blive overrasket.....
det var nu mit kursus som jeg skal på... på mandag det er tidsfordriv..... truck certifikat er ikke tidsfordriv det er mega godt af have....
selvfølgelig kan du komme igennem det... det er sgu ikke svært... teorien var den eneste jeg tænkte på for de øvelser man skal lave til prøven er lige ud af landevejen.... |
|
|
tror nu også det går, men intet er jo sikker før teori og praktisk prøve er overstået. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er rigtig dan men det er lette opgaver man skal lave til køreprøven.... hvis det da ikke er lavet om..... det eneste jeg synes er åndsvagt er at det kun er computer teori... der er nogen der ikke for så meget ud af det..... kan huske der var mange der havde problemer da jeg tog kørekort til lastbil...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
der var desværre ikke noget.... den lød sgu godt nok super.. men den så godt nok misserabel ud... fuld af ridser på toppen og på fronten i den ene side..... men kunne godt lide lyden hos ham men kunne ikke rigtig bedømme om den ville spille her.... kan godt være der ville komme for mange detaljer... både mine højtaler og så den vadia er jo en haj til detaljer.... så måske bliver det for meget her så....... men så er der lyttet til den  ...så nu skal jeg finde noget linn et eller andet sted.... det må være planen pt....
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
ja det er rigtig men lidt en skuffelse men så var det derfor den var til menneske penge.... ja så er det linn der skal prøves... næste gang tror jeg at jeg skal se om jeg ikke kan lave en aftale om at prøve den her.... må jo bare betale mig fra det hvis det er det kan lade sig gøre....
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej dan
ja det er rigtig men lidt en skuffelse men så var det derfor den var til menneske penge.... ja så er det linn der skal prøves... næste gang tror jeg at jeg skal se om jeg ikke kan lave en aftale om at prøve den her.... må jo bare betale mig fra det hvis det er det kan lade sig gøre.... |
|
|
Vil nu påstå at du sagtens kan sælge den igen for de samme penge, jeg solgte min for 7,5K for 2 år siden og brugt prisen har ikke ændret sig siden.De er bygget som en tank med linn's silver disc engine fra den legendariske sondek cd12 __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 07:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay dan lidt utrolig at prisen ikke er faldet... selvfølgelig er nyprisen steget lidt siden dengang du havde en.. det er nok lidt derfor brugt prisen er den samme som du skriver....
men der er ikke andet for jeg må ud og lytte.... hmm hvem sælger linn i jylland eller fyn....
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 07:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det gør scala i Århus, men ikemi'en bliver ikke lavet mere, den der kommer nærmest i den nuværende serie er nok linn unidisc sc, den har bare ikke den lækre alu cd skuffe
(tidlig oppe igen ) __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 07:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er vist kun tre forhandlere i dk
|
|
SCALA HIFI (AARHUS)
> >
M P Bruunsgade 36 Aarhus Denmark
Tel: 0045 8612 1494 Fax: 0045 86185453 E-mail: aarhus@scalahifi.dk
|
STREAMTECH APS
> >
Sorovej 47 Stenmagle 4295 Stenlille Denmark
Tel: 0045 578 40020 Fax: 0045 578 40250 E-mail: lae@streamtech.dk
|
|
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 07:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
john pedersen skrev:
|
hej dan
ja det er rigtig men lidt en skuffelse men så var det derfor den var til menneske penge.... ja så er det linn der skal prøves... næste gang tror jeg at jeg skal se om jeg ikke kan lave en aftale om at prøve den her.... må jo bare betale mig fra det hvis det er det kan lade sig gøre.... |
|
|
Vil nu påstå at du sagtens kan sælge den igen for de samme penge, jeg solgte min for 7,5K for 2 år siden og brugt prisen har ikke ændret sig siden.De er bygget som en tank med linn's silver disc engine fra den legendariske sondek cd12 |
|
|
Jeg solgte nok min lige lidt for billig, da jeg havde en anden cd-afspiller på hånden 2nd-hand som jeg gerne ville købe. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 07:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
du er igen tidlig oppe dan hehe... jeg er sgu kun oppe fordi konen skulle på job her kl 7 ....
ja så sælger man mange gange for billigt.. det kender jeg godt....
jeg tror jeg smutter til vejle og køber et VDH netkabel... sådan et som du havde med herned... håber selvfølgelig de vil låne mig et først... jeg får aldrig lavet et selv som jeg har snakket om... og du har jo snakket varmt for det VDH netkabel... og det er til at betale.....mener det er 1300 kr
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
du er igen tidlig oppe dan hehe... jeg er sgu kun oppe fordi konen skulle på job her kl 7 ....
ja så sælger man mange gange for billigt.. det kender jeg godt....
jeg tror jeg smutter til vejle og køber et VDH netkabel... sådan et som du havde med herned... håber selvfølgelig de vil låne mig et først... jeg får aldrig lavet et selv som jeg har snakket om... og du har jo snakket varmt for det VDH netkabel... og det er til at betale.....mener det er 1300 kr |
|
|
Jeg er lige på vippen til at bestille ps audio perfectwave ac-3 til min cd-afspiller, det kan bestemt nogle ting, faktiske så har jeg tænkt mig at købe ps audio quintet net filter, perfectwave ac-5 fra væg til filter og fra filter til forstærker, perfectwave ac-3 på cd-afspilleren, riaa'en må nøjes med det vdh der på pt. Jensen har lige hævet priserne på ac-3 og ac-5, så regner med at købe hos artsound, da jeg kan spare ca. 1000kr ved at købe der. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
det ps er det ikke det pierre har fået eller venter på at få.... skulle det være bedre end det stive du har... det lød dælme godt hernede da du havde det med.... pser da også i en helt anden prisklasse ikk....
DHK låner de egentlig ting ud så man kan prøve det inden køb....
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej dan
det ps er det ikke det pierre har fået eller venter på at få.... skulle det være bedre end det stive du har... det lød dælme godt hernede da du havde det med.... pser da også i en helt anden prisklasse ikk....
DHK låner de egentlig ting ud så man kan prøve det inden køb....
mvh |
|
|
nogle ting kan man godt låne. Det var det blå furutech kabel jeg havde med ned til dig, det får lydbilledet til at voks volsomt i breden, men dybten mangler lidt, Oyaide tunnami er et pcocc baseret kabel lige som ps audio perfectwave ac-10 og 12, oyaide spiller ikke volsom bredt, men til gengæld er der 3d så det basker, ac-3 og 5 er ofc baseret lige som furutech, håber lidt at ramme noget der har lidt af de ting som begge kabler gør godt, ud fra det ac-3 pierre havde med her, så tror jeg det vil lykkes meget godt. Der mindre ps audio kabler er til at betale, 1,5m ac-3 koster 875 kr og 1,5m ac-5 koster 1750 kr, det er først når man vælger de pcocc baseret kabler at prisen ren af sted. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |