| Forfatter |
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej dan
det ps er det ikke det pierre har fået eller venter på at få.... skulle det være bedre end det stive du har... det lød dælme godt hernede da du havde det med.... pser da også i en helt anden prisklasse ikk....
DHK låner de egentlig ting ud så man kan prøve det inden køb....
mvh
|
|
|
Jeps AC3 og AC10
Går dog stadigvæk og vendter på at får et 3m AC10 og juicebar II strømskinne.
Du skal seriøst lægge øre til AC3. Der får man sku noget for pengene  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
john pedersen skrev:
|
hej dan
det ps er det ikke det pierre har fået eller venter på at få.... skulle det være bedre end det stive du har... det lød dælme godt hernede da du havde det med.... pser da også i en helt anden prisklasse ikk....
mvh
|
|
|
nogle ting kan man godt låne. Det var det blå furutech kabel jeg havde med ned til dig, det får lydbilledet til at voks volsomt i breden, men dybten mangler lidt, Oyaide tunnami er et pcocc baseret kabel lige som ps audio perfectwave ac-10 og 12, oyaide spiller ikke volsom bredt, men til gengæld er der 3d så det basker, ac-3 og 5 er ofc baseret lige som furutech, håber lidt at ramme noget der har lidt af de ting som begge kabler gør godt, ud fra det ac-3 pierre havde med her, så tror jeg det vil lykkes meget godt. Der mindre ps audio kabler er til at betale, 1,5m ac-3 koster 875 kr og 1,5m ac-5 koster 1750 kr, det er først når man vælger de pcocc baseret kabler at prisen ren af sted. |
|
|
okay 875 kr det er da billigere ka være jeg skulle prøve det eller hva pris man nu kan få det til... er nemlig klar til at prøve noget helt nyt.... vi testede jo ikke det VDH her vi satte det jo bare til sammen med den stålstang af et kabel du også havde med.... så ps er et lige så godt bud som VDH ikk.....
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
john pedersen skrev:
|
hej dan
mvh
|
|
|
Jeps AC3 og AC10
Du skal seriøst lægge øre til AC3. Der får man sku noget for pengene 
|
|
|
hej pierre
kunne forstå på dan det hellere ikke var dyrer det AC3 i forhold til f.eks VDH som dan har og havde tænkt på....
er det hos vasago du har fået det fra oder was
mvh john
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
dan a. skrev:
john pedersen skrev:
|
hej dan
mvh
|
|
|
nogle ting kan man godt låne. Det var det blå furutech kabel jeg havde med ned til dig, det får lydbilledet til at voks volsomt i breden, men dybten mangler lidt, Oyaide tunnami er et pcocc baseret kabel lige som ps audio perfectwave ac-10 og 12, oyaide spiller ikke volsom bredt, men til gengæld er der 3d så det basker, ac-3 og 5 er ofc baseret lige som furutech, håber lidt at ramme noget der har lidt af de ting som begge kabler gør godt, ud fra det ac-3 pierre havde med her, så tror jeg det vil lykkes meget godt. Der mindre ps audio kabler er til at betale, 1,5m ac-3 koster 875 kr og 1,5m ac-5 koster 1750 kr, det er først når man vælger de pcocc baseret kabler at prisen ren af sted. |
|
|
okay 875 kr det er da billigere ka være jeg skulle prøve det eller hva pris man nu kan få det til... er nemlig klar til at prøve noget helt nyt.... vi testede jo ikke det VDH her vi satte det jo bare til sammen med den stålstang af et kabel du også havde med.... så ps er et lige så godt bud som VDH ikk..... |
|
|
Jo til cd-afspiller, hvis du vil forsyne resten (filter og amp) så gå efter ps audio perfectwave ac-5  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
Pierre skrev:
john pedersen skrev:
|
hej dan
mvh
|
|
|
Jeps AC3 og AC10
Du skal seriøst lægge øre til AC3. Der får man sku noget for pengene 
|
|
|
hej pierre
kunne forstå på dan det hellere ikke var dyrer det AC3 i forhold til f.eks VDH som dan har og havde tænkt på....
er det hos vasago du har fået det fra oder was
mvh john |
|
|
Wassago og artsond, pt billigst hos sidstnævnte __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
john pedersen skrev:
dan a. skrev:
john pedersen skrev:
|
hej dan
mvh
|
|
|
|
|
okay 875 kr det er da billigere ka være jeg skulle prøve det eller hva pris man nu kan få det til... er nemlig klar til at prøve noget helt nyt.... vi testede jo ikke det VDH her vi satte det jo bare til sammen med den stålstang af et kabel du også havde med.... så ps er et lige så godt bud som VDH ikk.....
|
|
|
Jo til cd-afspiller, hvis du vil forsyne resten (filter og amp) så gå efter ps audio perfectwave ac-5 |
|
|
okay dan det vil jeg sgu prøve istedet for VDH.... vil prøve at gå ind på de 2's hjemmesider og tjekke det ud....
nu er det vel ikke mega stift så det er svært at ha med at gøre... for den stålstang som du havde med ville jeg hurtig blive træt af... mener min kone.... hun havde lagt mærke til det da du var her...." det kan man sgu da slet ikke gemme " var hendes kommentar efter du var kørt ... de ser alligevel lidt selv om næsten ikke var inde i stuen
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selv stikket der går i net brønden fylder lidt, men selve kablet kan da bøjes forholds vist nemt, du kan jo høre pierre hvor mang cm de optager bag på apperaterne.
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay personlig er jeg lige glad og hvis jeg har købt det og konen ikke synes om det er det jo forsent ... ej hun er nu rigtig meget flexsibel når det drejer sig om mit anlæg..... hvis hun kan accepter at højtalerne står midt ude på gulvet så genere et par kabler hende nok ikke på den lange bane 
men tak for tippet dan det er super
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 April 2010 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej allesammen
jeg er lige blevet tilbudt en mingda med kt 88 rør i en speciel nordic edition med top komponenter.... det er en 60 w forstærker med nye rør.... men kender ikke det mingda så vil lige høre om det vil være de 4000 kr værd at skifte til den fra min xindak v15.... personlig tvivler jeg... men som sagt kender ikke mingda mærket....
mvh john pedersen
|
| Til top |
|
| |
seba Udelukket fra forum

Bruger siden: 23 Februar 2010 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 327
|
| Sendt: 12 April 2010 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har tilbudt dig både at lytte her samt at demonstrere på dit eget gear...alligevel roder du rundt i cdafspillere,strømdåser,kabler,højtalere og nu også flere kinesiske rørslæder!!
Held og lykke
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 April 2010 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej seba
du mener hva.... højtaler har jeg fundet.... så det leder jeg ikke efter mere... det er helt rigtig du har tilbudt det du skriver og sætter pris på det.. men har dårlig haft tid det sidste stykke tid... men forstår ikke lige dit leverhug du fyrer af....
mange tak seba held har man altid brug for 
|
| Til top |
|
| |
seba Udelukket fra forum

Bruger siden: 23 Februar 2010 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 327
|
| Sendt: 12 April 2010 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener du selv tilkendegav at være interesseret,men alligevel hører jeg intet!
Tid er en underlig størrelse vi alle prioriterer forskelligt.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 April 2010 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er rigtigt seba og det er jeg da stadig... men konen og jeg har haft pænt travlt det sidste stykke tid med famillien som jeg ikke skal kede dig med... 
fuldstændig rigtigt... og jeg prioriterer familien højst.... det håber da alle kan og gør.....
mvh john
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her du taget beslutning om hvad det er du vil satse på at opgradere ?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm næ og så måske alligevel.... tror jeg vinde mest med en ny cd... evt en linn
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan også sagtens være, har du så været ude at lytte lidt eller er det bare blevet ved tanken ?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
desværre ikke linn endnu... køre måske til odense i weekenden hvis der ikke dukker noget uventet op.... havde en af de dyrer harman hjemme... den lyttede jeg til i halvanden time så røg den tilbage igen... f**k den lød mega dårlig... mener den kostede 10 k men ikke halt sikker.. men det er også fuldstændig ligemeget for sikker da noget l**t
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du overvejet en DAC, så er du jo også klar til at hoppe med på en af de nymodens streamingsløsninger ?
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
desværre ikke linn endnu... køre måske til odense i weekenden hvis der ikke dukker noget uventet op.... havde en af de dyrer harman hjemme... den lyttede jeg til i halvanden time så røg den tilbage igen... f**k den lød mega dårlig... mener den kostede 10 k men ikke halt sikker.. men det er også fuldstændig ligemeget for sikker da noget l**t  |
|
|
Køb du nu bare sådan en Densen   __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm nej ikke rigtig dan... havde jo engang en xindak dac 5 hjemme men det vandt jeg ikke noget ved....
|
| Til top |
|
| |