| Forfatter |
|
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej thue
hmm densens har jeg ikke lige haft i tankerne... hørte den jo oppe ved dig jo...
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
du har jo hørt sådan en http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=151915, men ved ikke om den er over dit buget, copland kunne også være noget, den har også en yderst behalig lyd uden at blive kedelig. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 14 April 2010 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
hej thue
hmm densens har jeg ikke lige haft i tankerne... hørte den jo oppe ved dig jo... |
|
|
Det er jo også rigtigt   (Jeg ved godt du stadig er vild med den i smug) __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 April 2010 kl. 07:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
jo den er sgu lækker og lyder godt.... mit budget siger ca 10k lige pt... men kan jo vente lidt og få det sidste med... utrolig lækker suk....
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 April 2010 kl. 07:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej thue
hmm kender du mig så godt da... ... men jo hvis jeg skal være helt ærlig så har jeg tænkt lidt på densen... men skal først prøve og låne en for ved ikke rigtig om den bliver for lys til mine focal... skal siges kender næsten kun densen oppe fra dig af.... men en lækker maskine synes jeg... kan godt lide den måde de bygger dem op på.. tænker her på strømforsyningen som vi også snakkede om oppe ved dig...
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 15 April 2010 kl. 09:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 April 2010 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
den du linker til ser lækker ud.. lige den model har jeg lyttet lidt til hos en kammerat og den lyder rigtig godt... meeen den er i sort og det den passer ikke til det andet jeg har.. og det skal det siger konen....
har lige hørt at den lokale hifi pusher skulle få noget audio analog hjem... det tror jeg at jeg vil ligge øre til... det har jo fået en del ros herinde...
ellers tror jeg kone og jeg tager til odense i weekenden... har nemlig fri weekend så vi laver en hyggetur derover konen og jeg.... har en masse jeg lige skal "vise" hende i nogle forretninger så måske jeg er heldig..... så må jeg se om jeg kan finde kt radio denne gang 
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 18 April 2010 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej John, fik du købt et PS Audio perfectwave AC-3 ?
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 April 2010 kl. 08:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
prøvede at ringe lørdag formiddag men fik ikke fat i nogen der.. så vil lige prøve igen idag ellers vil jeg sende dem en mail....
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 April 2010 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej allesammen
havde lige en primar cd hjemme i weekenden samt en focal sub bare lige at prøve den.... primar er ikke lige mig lydmæssigt... den koster 3x mere end jeg gav for min xindak cd men den er også 3x dårlige end xindak'en... skuffende...
ang. focal subben så lære jeg aldrig at forlig mig med sådan en... synes simpelhen ikke jeg kan få sådan en sub intergreret i lydbilled... men hold da maul den går dybt i bassen... helt vildt... det raslede og klirede helt vildt i stuen ... må være fedt når man ser film men til hifi er det no go i mine øjn... men meget sjovt at prøve sådan en " high end " sub...
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 19 April 2010 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 April 2010 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg og kone var lige ude og kigge i lørdags... og så sagde han sælgeren hvis jeg skulle ha noget som lyder rigtig GODT så skulle jeg prøve primar.... så det gjorde jeg... men det spiller IKKE godt her.... synes det lød af h...... til her... meget lyst.... løs bas... simpelhen alt det jeg ikke kan lide... men så er jeg da blevet det klogere.....
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
håber da det spiller bedre end det ser ud for på det billed du linker til er meget lidt kønt synes jeg ...... jeg troede det havde normalt brede men de ser ud som om det er i midi størrelse....
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej dan
håber da det spiller bedre end det ser ud for på det billed du linker til er meget lidt kønt synes jeg ...... jeg troede det havde normalt brede men de ser ud som om det er i midi størrelse....
mvh
|
|
|
de kan jo stille side by side, så danner de jo normal størrelse, ellers er det jo 20K for denne skønhed, den skulle være bedere en min AA

__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
har lige skrevet til henrik om han vil med derover det er trodsalt hyggeligere når man er 2 afsted.. så må jeg kigge på det når vi finder en dag vi begge kan...
skal man egentlig bestille tid over ved ham ????
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej dan
har lige skrevet til henrik om han vil med derover det er trodsalt hyggeligere når man er 2 afsted.. så må jeg kigge på det når vi finder en dag vi begge kan...
skal man egentlig bestille tid over ved ham ????
mvh |
|
|
pt. er der kun åben om lørdagen, hvis der er noget bestemt man vil høre eller låne med hjem, så bør du ringe først, for der står ikkr så meget i butiken. Jensen er ikke den typiske sælger type, han kalder en spade for en spade og siger sine meninger lige ud, lige ledes skal du nok regne med at i selv skal hendvende jer når i kommer ind i butikken. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay så er han lige min type " sælger " hader dem der snakker en efter mund og hvis man er uenig i det han siger så laver han om på sin egen mening de sælger hader jeg og går med det samme, så dan han er lige en mand efter mit hoved ... jamen så må vi jo bare råbe ham op jo ... så han kan komme hen til os jo
lørdage er nu også den dag der passer mig bedst, tror også det er den bedste dag for henrik... han arbejder jo en del.... glæder mig sgu til at prøve det netkabel... han har jo nok også en ide ang. højtaler kabel... kan jo altid spørge ham
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 21 April 2010 kl. 07:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan kender ikke det kabel.. gør du... men altid spændende.... men tror nu nok jeg vil prøve et sæt xindak i den dyrer ende... kender jo lyden fra xindak og den lyd kan jeg nu rigtig godt lide... men selvfølgelig hvis der lige pludselig dumper i andet super kabel ned er jeg da super interesseret....
mvh
|
| Til top |
|
| |