| Forfatter |
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 18 Juli 2010 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det helt sikkert i skal bytte, eller er det sådan at han kommer med dem for at du kan prøve dem i dit rum, og han kan lytte på dine, hvorefter i beslutter jer
__________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 18 Juli 2010 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
han kommer her dan jeg ikke kan ha dem i mazdarati'en.. men vi bytter det er aftalen... også har jeg en masse at lege med igen som konen siger.... og hun er er glad for hun kan ikke lide standerhøjtaler...!!!! kender ikke mange kvinder der har det sådan men for mig er det jo godt nok
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 18 Juli 2010 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
Er det helt sikkert i skal bytte, eller er det sådan at han kommer med dem for at du kan prøve dem i dit rum, og han kan lytte på dine, hvorefter i beslutter jer |
|
|
Ja det lyder som en voldsom satsning __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 18 Juli 2010 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hun fik en kat og du fik monster højtaler, hvad skal hun så ha hvis du også skal ha ny amp  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juli 2010 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
thuekay skrev:
Er det helt sikkert i skal bytte, eller er det sådan at han kommer med dem for at du kan prøve dem i dit rum, og han kan lytte på dine, hvorefter i beslutter jer |
|
|
Ja det lyder som en voldsom satsning |
|
|
Ja! Men det er fandme også i orden. Hvis der SKAL ske noget nyt, så LAD der ske noget nyt ! Nice indstilling  __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Juli 2010 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja ja hvor intet vover intet vinder man er det ikke sådan den lyder  ... ej er nu ikke nervøs.... men har fået et vide de skulle lyde vildt vildt godt men en singelendedtriode forstærker... men de er vist dyre... men måske... er holdt op med at ryge så hifi budget vokser lidt
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Juli 2010 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja ikk det drejer sig jo kun om penge ikk dem kan vi jo altid skaffe igen... så ser ingen problemer
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Juli 2010 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Hun fik en kat og du fik monster højtaler, hvad skal hun så ha hvis du også skal ha ny amp  |
|
|
hun har så ikke fundet den rigtige alligevel men bare rolig det kommer... til de priser sådan et kræ koster skal hun også være sikker ... er det dobbelmoral eller hva,,,,,,
jamen så må hun ha et nyt krasebræt... har du set priserne på sådan et træ
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 Juli 2010 kl. 01:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
nå lige en opdate mere.... det blev til et NLE rca kabel... kan ikke lige huske nummert på det.... har lige lyttet en halv time f**k der er luft omkring stemmerne det banker umiddelbart både nordost og via blue kablet jeg har...
også har det en meget behagelig måde at spille på.... så dan denne gang er jeg ikke enig med dig ... du ved du skrev det ikke var godt... dybt uenig.....
men skal jo lige lytte noget mere men er umiddelbart meget positiv 
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juli 2010 kl. 06:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
nå lige en opdate mere.... det blev til et NLE rca kabel... kan ikke lige huske nummert på det.... har lige lyttet en halv time f**k der er luft omkring stemmerne det banker umiddelbart både nordost og via blue kablet jeg har...
også har det en meget behagelig måde at spille på.... så dan denne gang er jeg ikke enig med dig ... du ved du skrev det ikke var godt... dybt uenig.....
men skal jo lige lytte noget mere men er umiddelbart meget positiv  |
|
|
Hvis det er mig du henvender dig til, så var det Bertram entry level kabler jeg ikke var glad for og har hørt lidt førskellige udtagelser omkring NLE, både gode og dårlige. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 Juli 2010 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
jamen det skam dig jeg henvendte mig til min ven,,, okay det er ret sjovt det ligner ikke noget men spille musik det kan det sgu.... fatter ikke det koster mener det var 3600 kr jeg så... ligner noget til 300 men der er sgu som sagt meget musik i det...
nu er familien stået op ( VI HAR ALLE FERIE ) så skal der lige høres lidt musik 
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juli 2010 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så må du jo lige se at få skudt et billede af de nye højttalere
__________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 Juli 2010 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej thue
de skulle først komme i uge 30 da han og familien skulle på camping... så i uge 30 hvis han ikke fortryder men det tror jeg nu ikke for konen har sagt god for mine focal..... men der er lang tid til uge 30 
men imellem tiden kan jeg nyde mit nyde super vellydende rca kabel
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 Juli 2010 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|

hvorfor har man ikke lige pt 27000 på hifi budgettet... mangler lige lidt så må tålmodig vente 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 Juli 2010 kl. 00:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
|
Er det dem her John ?

|
|
|
lige præcis dan... det skal nok blive godt
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 Juli 2010 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
john pedersen skrev:
|
|
|
|
Hvis det er mig du henvender dig til, så var det Bertram entry level kabler jeg ikke var glad for og har hørt lidt førskellige udtagelser omkring NLE, både gode og dårlige. |
|
|
tror de hedder NLE 60 eller sådan noget med specielle stik synes jeg men det virker dælme godt.... hold da helt fast 
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juli 2010 kl. 00:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
dan a. skrev:
john pedersen skrev:
|
|
|
|
Hvis det er mig du henvender dig til, så var det Bertram entry level kabler jeg ikke var glad for og har hørt lidt førskellige udtagelser omkring NLE, både gode og dårlige. |
|
|
tror de hedder NLE 60 eller sådan noget med specielle stik synes jeg men det virker dælme godt.... hold da helt fast 
|
|
|
Super, så var det jo et godt byt  , har nu tilgode at høre sådan nogle NLE kabler. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juli 2010 kl. 00:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|

hvorfor har man ikke lige pt 27000 på hifi budgettet... mangler lige lidt så må tålmodig vente  |
|
|
Man kan jo altid maile et bud på den. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 20 Juli 2010 kl. 00:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
john pedersen skrev:
|

hvorfor har man ikke lige pt 27000 på hifi budgettet... mangler lige lidt så må tålmodig vente 
|
|
|
Man kan jo altid maile et bud på den. |
|
|
Nogen siger at den spiller så rent at det er på grænsen til det kliniske. Har dog aldrig selv hørt den __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 Juli 2010 kl. 00:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
john pedersen skrev:
dan a. skrev:
john pedersen skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Super, så var det jo et godt byt , har nu tilgode at høre sådan nogle NLE kabler. |
|
|
ja det synes jeg det er dan... det er vildt tyndt flettet sølv helt uden sølv lyd... ihvertfald ligesom nordost, det kan man godt jo godt høre på det kabel....men de har nogle lidt anderledes stik, sådan nogle blå nogen i plastik, kan sgu ikke lige huske hva de hedder... lidt sjovt når man er ellers kun har metal stik
|
| Til top |
|
| |