| Forfatter |
|
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 31 Juli 2010 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
er 3 uger nok ???? de har måske fået lidt ab fabrik...
skulle du ikke ha verity som nogen mente ....efter hva man kan læse findes jo næsten ikke bedre højtaler...
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 31 Juli 2010 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
er 3 uger nok ???? de har måske fået lidt ab fabrik...
skulle du ikke ha verity som nogen mente ....efter hva man kan læse findes jo næsten ikke bedre højtaler...
|
|
|
Der er 3 uger til at de kommer og så skal de masseres med nogen bøllebank .
 Nej aldrig i livet efter at Dan & pierre har hørt dem
Sjov læsning. Så fat det dog Verity laver klart verdens bedste højttalere! __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 31 Juli 2010 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
skal nok da.....
ja kunne læse at de ikke var hmmm helt så overbevist som andre herinde ...
nååå du for dem først om 3 uger sorry ...så skal de vel ha 200-300 timer bagefter....
men lidt sjovt man lytter så forskelligt ang. de verity ht'er ikk.... for der er åbenbart stor stor forskel på hvilke øre der bliver toturret var 
mvh
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 31 Juli 2010 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
skal nok da.....
ja kunne læse at de ikke var hmmm helt så overbevist som andre herinde ...
nååå du for dem først om 3 uger sorry ...så skal de vel ha 200-300 timer bagefter....
men lidt sjovt man lytter så forskelligt ang. de verity ht'er ikk.... for der er åbenbart stor stor forskel på hvilke øre der bliver toturret var 
mvh
|
|
|
Som jeg siger brug dine egne øre. Lyt ikke på naboen
Men måske at de Verity lige skulle have været vinklet 5 cm mere eller lidt mere til bagvæggen eller udstyret whar ever. Så havde de siddet lige i skabet
Fatter ikke at en højttaler kan være så følsom hvis det er rigtigt . Har aldrig hørt dem så kan selvfølgelig ikke udtale mig.
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 31 Juli 2010 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
lige præcis....
nej det vil jeg gi dig ret i.... gå fra brugbart til fås ikke bedre på 5 cm lyder vildt....det kan være vi andre her skal ha pustet øre ud ... men de kunne nu være meget sjovt at lægge øre til dem...
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 31 Juli 2010 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg skal ha fundet nogle dæmpe fødder som kan klare op til 90 kg men synes ikke lige jeg har fundet nogle endnu... men det kommer 
http://www.av-connection.dk/?PNo=FE-CBU3B __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 31 Juli 2010 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
de ser fine ud om end lidt dyre synes jeg ... nå men det er vel bare noget man skal gøre uden at tænke på prisen ....
hvis alt går vel kommer der en forbi næste weekend med noget singelend rørforstærker.... det glæder jeg mig helt vildt til.... mine højtaler skulle jo være lavet til sådan en forstærker....så det bliver fedt at høre men måske også dyrt ....
men ellers har jeg nogle andre forstærker sæt jeg måske vil prøve....
sad og hørte musik i eftermiddag lidt over 6 timer uden jeg blev det mindste lyttetræt... det har jeg aldrig prøvet...ikke så lang tid... så det tager jeg enormt positivt...
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2010 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej dan
de ser fine ud om end lidt dyre synes jeg ... nå men det er vel bare noget man skal gøre uden at tænke på prisen ....
hvis alt går vel kommer der en forbi næste weekend med noget singelend rørforstærker.... det glæder jeg mig helt vildt til.... mine højtaler skulle jo være lavet til sådan en forstærker....så det bliver fedt at høre men måske også dyrt ....
sad og hørte musik i eftermiddag lidt over 6 timer uden jeg blev det mindste lyttetræt... det har jeg aldrig prøvet...ikke så lang tid... så det tager jeg enormt positivt...
mvh
|
|
|
De fleste der har prøvet ceraball har haft en posiktiv oplevelse med dem
Hvid dit anlæg kan binde dig til sofaen i 6 timer, så tyder det på at du er inde på noget af det rigtige for dig  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 31 Juli 2010 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
john pedersen skrev:
|
hej dan
mvh
|
|
|
Hvid dit anlæg kan binde dig til sofaen i 6 timer, så tyder set på at du er inde på noget af det rigtige for dig 
|
|
|
ja ved de ceraball's skulle være rigtige gode...men synes stadig de er dyre ...
yep var lige alene hjemme i eftermiddags og havde leget lidt med opstilingen så der skulle jo lige høres en plade..det blev til en del...
det fede ved de højtaler her er at de ikke er så mega hysterisk med opstillingen... du ved hvor langt de står fra bag og side væg....men derimod skulle de være kræsen med hva du spænder efter dem.. men det ved jeg så ikke da jeg ikke har prøvet noget andet grej på dem endnu....men det skal jeg næste weekend .... det bliver spændende hvor stor forskel der er på mit kinøjser møg og noget ægte singelend rørgrej.... det bliver nok ikke nemt at leve med mit eget møg bagefter 
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2010 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
dan a. skrev:
john pedersen skrev:
|
hej dan
mvh
|
|
|
Hvid dit anlæg kan binde dig til sofaen i 6 timer, så tyder set på at du er inde på noget af det rigtige for dig 
|
|
|
ja ved de ceraball's skulle være rigtige gode...men synes stadig de er dyre ...
yep var lige alene hjemme i eftermiddags og havde leget lidt med opstilingen så der skulle jo lige høres en plade..det blev til en del...
det fede ved de højtaler her er at de ikke er så mega hysterisk med opstillingen... du ved hvor langt de står fra bag og side væg....men derimod skulle de være kræsen med hva du spænder efter dem.. men det ved jeg så ikke da jeg ikke har prøvet noget andet grej på dem endnu....men det skal jeg næste weekend .... det bliver spændende hvor stor forskel der er på mit kinøjser møg og noget ægte singelend rørgrej.... det bliver nok ikke nemt at leve med mit eget møg bagefter  |
|
|
Det er jo bare et spørgsmål om penge  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 31 Juli 2010 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja men det kan måske også gå hen og blive et stort og dyrt spørgsmål ... nå men det tager vi som det kommer.... hvis det går helt galt må jeg fedte lidt for konen ...
ej har lidt forskelligt i hoved jeg vil se om kan få prøvet... og nu skal jeg jo til at køre til odense fra på mandag... så kan jeg køre i forbi de gode forretninger der 
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2010 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
ja men det kan måske også gå hen og blive et stort og dyrt spørgsmål ... nå men det tager vi som det kommer.... hvis det går helt galt må jeg fedte lidt for konen ...
ej har lidt forskelligt i hoved jeg vil se om kan få prøvet... og nu skal jeg jo til at køre til odense fra på mandag... så kan jeg køre i forbi de gode forretninger der  |
|
|
Hun skal vel ha en kat mere  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 31 Juli 2010 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
hun leder med lys og lygte efter en... den hun var blevet lun på blev solgt for næsen af hende så det var træls.... også er det sgi den sidste hun får ..altså hvis jeg har lidt at sku ha sagt... ..
hun vil også ha kørekort nu... det bliver sgu dyrt.... har prøvet at snakke hende fra det.. uden held..
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 August 2010 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej allesammen
jeg må sige jeg svært glad og tilfreds med mine nye baby'er.... synes de spiller bedre og bedre...
det dramatik jeg godt kunne savne før får jeg i rigelig mængder nu... kan også spille mere end rigelig højt men kun 18 watt... men når er sagt STÅR min forstærker til udskiftning det ville være synd andet for det kan højtalerne sagtens klare, så jeg sondere markede for en afløser.. ..
det eneste jeg vil ekspermenter med er noget underlag til højtalerne... men ved ikke om det bare skal være et tilpas tykt tæppe eller/og nogle fødder af en eller anden slags for de står jo direkte på bar gulv og er ikke sikker på det er helt optimalt,,, har også tænkt på at stille dem på 2 trolltek plader, de skulle jo dæmpe godt.. evt med en eller anden fod under trolltek pladen....
så det er rigtig fedt jeg har noget at lege med igen....
men er super tilfreds med de hørning... de spiller med en dejlig selvfølgelighed som jeg ikke er vand til.. super afslappet lyd som kan eksplodere hvis musikken beder om det... og med en stemme forståelighed som mine andre ikke havde... ikke i forhold til dem her
nå men kunne bliver ved i timevis men i har nok forstået min begejstning... 
mvh
|
| Til top |
|
| |
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 04 August 2010 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pladekisten i Århus har sd fødder. Rigtig gode hvis du har trægulv. Aner ikke hvordan de er på hårdt gulv.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 August 2010 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
sigma6 skrev:
| Pladekisten i Århus har sd fødder. Rigtig gode hvis du har trægulv. Aner ikke hvordan de er på hårdt gulv. |
|
|
hej
dem vil jeg lige tjekke ud, jeg har trægulv med beton under træet... men tak for det, det vil jeg lige kigge på
mvh
|
| Til top |
|
| |
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 732
|
| Sendt: 04 August 2010 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
sigma6 skrev:
Pladekisten i Århus har sd fødder. Rigtig gode hvis du har trægulv. Aner ikke
hvordan de er på hårdt gulv. |
|
|
hej
dem vil jeg lige tjekke ud, jeg har trægulv med beton under træet... men tak for det, det vil jeg lige kigge på
mvh |
|
|
SD feets hjælper ret ofte. kun 1 sæt hjalp det ikke, ud 6-7 sæt højttaler jeg har haft.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 August 2010 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mads57 skrev:
john pedersen skrev:
sigma6 skrev:
Pladekisten i Århus har sd fødder. Rigtig gode hvis du har trægulv. Aner ikke hvordan de er på hårdt gulv. |
|
|
hej
mvh
|
|
|
SD feets hjælper ret ofte. kun 1 sæt hjalp det ikke, ud 6-7 sæt højttaler jeg har haft. |
|
|
har tænkt på SD men er ikke helt klar over om de kan klar en 90 kg højtaler... synes ikke jeg har set at de kan klare det
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 04 August 2010 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du vælger sd feet, så husk at få dem som passer til vægten af dine højtaler.
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 August 2010 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
det er jeg klar over og som jeg skrev i et andet svar så ved jeg ikke om man kan få dem op til den vægt jeg har brug for
|
| Til top |
|
| |