| Sendt: 17 September 2006 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa!
Allerførst så håber jeg det er det rigtige sted jeg poster mit spørgsmål, ellers må i lige bære over med mig.
Jeg påtænker at købe mig et Fujitsu Siemens Myrica VQ40-1. Den har ikke DVI indgang, men HDMI. Da jeg også skal bruge tv'et en del til PC brug, er mit spørgsmål så, hvordan jeg bedst tilslutter mit graffikkort/PC'en til tv'et? Jeg har et graffikkort hvor der er s-vhs, dvi og alm. monitor udgang på. PC'en/graffikkortet skal kører i klon tilstand, dvs. jeg skal både ha' min monitor og tv sluttet til på samme tid.
Findes der evt. graffikkort med HDMI udgang på (og hvis ja, hvilket?), som ville kunne bruges som tilslutning til tv'et? For så ville det måske være det optimale? Det giver vel et væsentligt bedre billede end s-vhs? Findes der ellers andre muligheder udover s-vhs/hdmi?
__________________ John Jørgensen
Min DVD samling
|