Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 22:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Køb på nettet - demo hos de lokale (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 8
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sd2100
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 14 April 2010 kl. 15:10 | IP-adresse registreret  

Man kunne også forestille sig, at butikkerne tog entré. Eller, at det kostede penge at få demonstreret grej. Eks. 200 kr./t. for at få en eksklusiv demonstration af et sæt højttaler i Hifiklubben (eller anden butik) inkl. en ekspedient til rådighed. Pengene bliver så fratrukket slutseddel ved handel. Er folk ikke villig til at betale det, er det ikke rigtige eller seriøse kunder men ligegyldige tidsrøvere.

Hvis man skal ud og investere eksempelvis 30.000 kr. i et sæt nye højttalere, er 3x200 (hvis man har været i fire butikker eller 4x200, hvis man handler på nettet) fløjtende ligegyldigt og de butikker (der gik glip af salget), har fået en lille kompensation.

Men, hvorfor skulle man egentlig prøve at tænke anderledes eller prøve noget nyt? Nej, det er og bliver kunderne, der ikke opfører sig moralsk eller anstændig .

Ney_
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 14 April 2010 kl. 16:14 | IP-adresse registreret  

sd2100 skrev:

Man kunne også forestille sig, at butikkerne tog entré. Eller, at det kostede penge at få demonstreret grej. Eks. 200 kr./t. for at få en eksklusiv demonstration af et sæt højttaler i Hifiklubben (eller anden butik) inkl. en ekspedient til rådighed. Pengene bliver så fratrukket slutseddel ved handel. Er folk ikke villig til at betale det, er det ikke rigtige eller seriøse kunder men ligegyldige tidsrøvere.

Fordi folk vil behandles ens om de så har 5, 10 eller 100 tusind at lægge i butikken?

Og der er nogen af os der godt kan lide at stikke hovedet forbi vores lokale butikker og lytte til evt. nyt grej de har fået for at holde os ajour med hvad der sker derude. Dette håber jeg da virkelig ikke butikkerne har noget mod selvom man måske den dag ikke er parat til at hive pungen op ad lommen.

Den model du foreslår vil 100% give dødstødet til at butikker der ikke lever af at sælge virkelig high-end grej da den normale forbruger slet slet ikke ville kunne finde på at betale for at høre på noget han måske ikke skal købe.

Dare_Devil
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2006
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 14 April 2010 kl. 16:26 | IP-adresse registreret  

Som ved så mange andre moralske diskussioner, mener jeg, at det afgørende punkt er intensionen og ikke handlingen. Jeg syntes kun det er umoralsk at gå ind at høre et produkt, hvor man på forhånd har besluttet sig for at købe produktet et andet sted - hvis produktet viser sig at være tilfredsstillende.

Når det så er sagt, så mener jeg ikke, at fysisk butikker nødvendigvis leverer en bedre service end netbutikker - hverken i DK eller i udlandet. Lad os tage to eksempler fra mit "hifi-liv":

1) Hifiklubben

Jeg køber et SMC projektor ophæng til 1.000 kr (lørdag). Da jeg kommer hjem opdager jeg, at kvitteringen ikke var i posen, som jeg troede. Jeg ringer med det samme og gør butikken opmærksom derpå. I løbet af søndag finder jeg ud af, at ophænget fungerer elendigt. Det kan ikke få min projektor til at hænge ordentligt overhovedet. Jeg pakker det ned og tager det med ind til hifiklubben (mandag). Her fremlægger jeg mit problem og tilkendegiver, at jeg selvfølgelig nok skal betale merprisen for et bedre produkt. Jeg får at vide, at eftersom jeg ikke har kvittering, kan jeg ikke få refunderet pengene for mit SMC ophæng eller ombyttet det til et andet produkt. Efter at have snakket med kundeservice 3 gange samt 2 forskellige sælgere opgiver jeg mine 1.000 kr.

2) Overclockers.co.uk

Jeg bestiller et lydkort til 1.400 kr. (leveret), der herhjemme koster 2500 kr. Jeg får lydkortet leveret 2 dage efter. Det viser sig imidlertid, at ASUS har lavet en produktionsfejl på deres første parti af det pågældende lydkort. Jeg kontakter OC.co.uk og fremlægger min sag. De instruerer mig i at sende kortet tilbage til dem i UK. Efter end ombytning hos ASUS (tog dog 2 uger) modtager jeg mit nye ombyttede kort. I mellemtiden har OC.co.uk refunderet mine omkostninger i forbindelse med forsendelse af kortet til dem.

Hvilken service er bedst? Den lokale fysisk? Eller den udenlandske netbutik?

Til top Vis Dare_Devil's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dare_Devil

Encore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008
Sendt: 14 April 2010 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

Dare_Devil skrev:

Som ved så mange andre moralske diskussioner, mener jeg, at det afgørende punkt er
intensionen og ikke handlingen. Jeg syntes kun det er umoralsk at gå ind at høre et produkt, hvor man på
forhånd har besluttet sig for at købe produktet et andet sted - hvis produktet viser sig at være tilfredsstillende.

Når det så er sagt, så mener jeg ikke, at fysisk butikker nødvendigvis leverer en bedre service end netbutikker - hverken
i DK eller i udlandet. Lad os tage to eksempler fra mit "hifi-liv":

1) Hifiklubben

Jeg køber et SMC projektor ophæng til 1.000 kr (lørdag). Da jeg kommer hjem opdager jeg, at kvitteringen ikke var i
posen, som jeg troede. Jeg ringer med det samme og gør butikken opmærksom derpå. I løbet af søndag finder jeg ud af, at
ophænget fungerer elendigt. Det kan ikke få min projektor til at hænge ordentligt overhovedet. Jeg pakker det ned og tager
det med ind til hifiklubben (mandag). Her fremlægger jeg mit problem og tilkendegiver, at jeg selvfølgelig nok skal betale
merprisen for et bedre produkt. Jeg får at vide, at eftersom jeg ikke har kvittering, kan jeg ikke få refunderet pengene for
mit SMC ophæng eller ombyttet det til et andet produkt. Efter at have snakket med kundeservice 3 gange samt 2 forskellige
sælgere opgiver jeg mine 1.000 kr.

2) Overclockers.co.uk

Jeg bestiller et lydkort til 1.400 kr. (leveret), der herhjemme koster 2500 kr. Jeg får lydkortet leveret 2 dage efter. Det
viser sig imidlertid, at ASUS har lavet en produktionsfejl på deres første parti af det pågældende lydkort. Jeg kontakter
OC.co.uk og fremlægger min sag. De instruerer mig i at sende kortet tilbage til dem i UK. Efter end ombytning hos ASUS
(tog dog 2 uger) modtager jeg mit nye ombyttede kort. I mellemtiden har OC.co.uk refunderet mine omkostninger i
forbindelse med forsendelse af kortet til dem.

Helt enig i alt
Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore

mikkelfrost
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2009
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 14 April 2010 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

har faktisk prøved det omvente ..

købte en 3310 i hifi klubben for 10000 kr

og så så 2 månder efter at den var sat ned og elgigangten hade  den meget billiger .
og få at gøre det mere billigt så var der en svenst hjemme side der hade den til 6600 kr .

jeg gik så ned til min hifi klub ... og uden problemmer fik jeg forhandled mig frem til at jeg fik
de 2000 kr retur som var prisen ned til elgiganstens pris og så fik jeg de sidste 1400 kr på tilgode bevis hos dem :)

det var servis der vil noget syntes jeg .

og nu her for nogle dage siden der var jeg nede med et 5 m hdmi kabel jeg hade købt men har nu fundet ud af jeg kun skulle bruge 2 stk på 2 m

hade så også et gamlet et på 3 m læggende som jeg tog med også .

de bytted dem tilbage for 2 på 2 m uden problemmer og den dif der var på 150 kr betalte bare med mit tilgode bevis .:)   det var god servis syntes jeg
Til top Vis mikkelfrost's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikkelfrost

Dare_Devil
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 April 2010 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

mikkelfrost skrev:
har faktisk prøved det omvente ..

købte en 3310 i hifi klubben for 10000 kr

og så så 2 månder efter at den var sat ned og elgigangten hade  den meget billiger .
og få at gøre det mere billigt så var der en svenst hjemme side der hade den til 6600 kr .

jeg gik så ned til min hifi klub ... og uden problemmer fik jeg forhandled mig frem til at jeg fik
de 2000 kr retur som var prisen ned til elgiganstens pris og så fik jeg de sidste 1400 kr på tilgode bevis hos dem :)

det var servis der vil noget syntes jeg .

og nu her for nogle dage siden der var jeg nede med et 5 m hdmi kabel jeg hade købt men har nu fundet ud af jeg kun skulle bruge 2 stk på 2 m

hade så også et gamlet et på 3 m læggende som jeg tog med også .

de bytted dem tilbage for 2 på 2 m uden problemmer og den dif der var på 150 kr betalte bare med mit tilgode bevis .:)   det var god servis syntes jeg

Der er helt sikker også masser af gode erfaringer med fysiske forhandlere - ingen tvivl om det. Min pointe var blot, at den meget brugte analogi "fysisk butikker = god service" og "udenlandske nethandler = dårlig service" langfra altid holder vand.

Jeg ville blot understrege, at det ikke er så simpelt

Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 14 April 2010 kl. 18:42 | IP-adresse registreret  

Der er godt nok mange her på siden der intet ved om detailhandel.

1. Det gælder for butikkerne om at få kunderne ind i butikken

2. Det gælder om at give kunden så gode tilbud, der præsenteres så godt at han køber varen. Specialhandelen, som HIFI eller isenkram skal sælge på en ting nemlig - SERVICE.

Når butikker klager over at kunderne istedet køber på nettet, er det intet andet end underlødig brok, for de har ikke gjort arbejdet. Når jeg har købt det meste i Hifi-klubben er det da netop fordi jeg har gode erfaringer med den behandling man får der, udover at ekspedienterne ved noget om emnet, det gør de ikke i elgiganten.

Så prøv lige at stoppe brokket om at folk går ind og ser produktet og så køber på nettet. Det er kunden i sin gode ret til og forretninger der ikke synes det er OK, har næppe nogen lang levetid på markedet. Kunden gør intet forkert heller ikke moralsk, for inden køb af større forbrugsgoder som HIFI er der en informationsindsamling, som skal danne baggrund for købsbeslutningen. Og her vil alle butikker da gerne byde ind, forhåbentligt da.

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 14 April 2010 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

Dare_Devil skrev:

Som ved så mange andre moralske diskussioner, mener jeg, at det afgørende punkt er intensionen og ikke handlingen. Jeg syntes kun det er umoralsk at gå ind at høre et produkt, hvor man på forhånd har besluttet sig for at købe produktet et andet sted - hvis produktet viser sig at være tilfredsstillende.

Når det så er sagt, så mener jeg ikke, at fysisk butikker nødvendigvis leverer en bedre service end netbutikker - hverken i DK eller i udlandet. Lad os tage to eksempler fra mit "hifi-liv":

1) Hifiklubben

Jeg køber et SMC projektor ophæng til 1.000 kr (lørdag). Da jeg kommer hjem opdager jeg, at kvitteringen ikke var i posen, som jeg troede. Jeg ringer med det samme og gør butikken opmærksom derpå. I løbet af søndag finder jeg ud af, at ophænget fungerer elendigt. Det kan ikke få min projektor til at hænge ordentligt overhovedet. Jeg pakker det ned og tager det med ind til hifiklubben (mandag). Her fremlægger jeg mit problem og tilkendegiver, at jeg selvfølgelig nok skal betale merprisen for et bedre produkt. Jeg får at vide, at eftersom jeg ikke har kvittering, kan jeg ikke få refunderet pengene for mit SMC ophæng eller ombyttet det til et andet produkt. Efter at have snakket med kundeservice 3 gange samt 2 forskellige sælgere opgiver jeg mine 1.000 kr.

2) Overclockers.co.uk

Jeg bestiller et lydkort til 1.400 kr. (leveret), der herhjemme koster 2500 kr. Jeg får lydkortet leveret 2 dage efter. Det viser sig imidlertid, at ASUS har lavet en produktionsfejl på deres første parti af det pågældende lydkort. Jeg kontakter OC.co.uk og fremlægger min sag. De instruerer mig i at sende kortet tilbage til dem i UK. Efter end ombytning hos ASUS (tog dog 2 uger) modtager jeg mit nye ombyttede kort. I mellemtiden har OC.co.uk refunderet mine omkostninger i forbindelse med forsendelse af kortet til dem.

jeg synes det er skidt at den pågældende Hifi-klubben ikke bare bytter det beslag for de kan vel se at det er købt hos dem. Dog har du jo ikke ret til at få byttet en vare. Det står der jo ikke noget om at du skal, og er sikker på at du heller ikke vil kunne få byttet dine varer købt online hvis du ikke har nogen kvittering. Ved godt at det er god kundeservice at gøre det og de nok bare burde have gjort det men du har ikke ret til det.

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 14 April 2010 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

Dare_Devil skrev:
Jeg får at vide, at eftersom jeg ikke har kvittering, kan jeg ikke få refunderet pengene
for mit SMC ophæng eller ombyttet det til et andet produkt.

En kontoudskrift har samme vægt som en kvittering - bare til orientering, hvis det skulle ske for andre.
Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 14 April 2010 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

Hermann. skrev:
Der er godt nok mange her på siden der intet ved om detailhandel.

1. Det gælder for butikkerne om at få kunderne ind i butikken.

2. Det gælder om at give kunden så gode tilbud, der præsenteres så godt at han køber varen. Specialhandelen, som HIFI eller isenkram skal
sælge på en ting nemlig - SERVICE.

Når butikker klager over at kunderne istedet køber på nettet, er det intet andet end underlødig brok, for de har ikke gjort arbejdet. Når jeg har
købt det meste i Hifi-klubben er det da netop fordi jeg har gode erfaringer med den behandling man får der, udover at ekspedienterne ved noget
om emnet, det gør de ikke i elgiganten.

Så prøv lige at stoppe brokket om at folk går ind og ser produktet og så køber på nettet. Det er kunden i sin gode ret til og forretninger der
ikke synes det er OK, har næppe nogen lang levetid på markedet. Kunden gør intet forkert heller ikke moralsk, for inden køb af større
forbrugsgoder som HIFI er der en informationsindsamling, som skal danne baggrund for købsbeslutningen. Og her vil alle butikker da gerne byde
ind, forhåbentligt da.

120% enig. Det kan godt lade sig gøre at drive butik, hvis ovenstående erindres.
Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman

Encore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008
Sendt: 15 April 2010 kl. 07:39 | IP-adresse registreret  

Hermann. skrev:

Så prøv lige at stoppe brokket om at folk går ind og ser produktet og så køber på nettet. Det er kunden i sin gode ret til
og forretninger der ikke synes det er OK, har næppe nogen lang levetid på markedet.

Hvordan kan forretningens levetid have noget at gøre med at den synes det er OK eller ej at kunderne køber på nettet?
Forretningens levetid afhænger vel af hvor mange kunder der rent faktisk køber noget af forretningen ...

Hermann. skrev:

Kunden gør intet forkert heller ikke moralsk, for inden køb af større forbrugsgoder som HIFI er der en
informationsindsamling, som skal danne baggrund for købsbeslutningen. Og her vil alle butikker da gerne byde ind,
forhåbentligt da.

Jeg må indrømme at jeg har svært at forstå din logik. Forretningen har vel kun interesse i at byde ind hvis der er en rimelig
chance for at det udmønter sig i et salg?!
Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore

panos
Lukket konto
Lukket konto
Eget valg!

Bruger siden: 19 Oktober 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 15 April 2010 kl. 07:45 | IP-adresse registreret  

Når det kommer til stykket er det faktisk meget simpelt... ikke andet en dobelt moral....

De here vil alle købe på kinesiske / polske priser men INGEN af dem vil arbejde for kinesisk eller polsk løn.... så længe det er de andre der gå ud over er det vel fint nok....

/p

holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
Til top Vis panos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af panos

Dare_Devil
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 April 2010 kl. 08:09 | IP-adresse registreret  

nemligja skrev:
Dare_Devil skrev:

1) Hifiklubben

2) Overclockers.co.uk

jeg synes det er skidt at den pågældende Hifi-klubben ikke bare bytter det beslag for de kan vel se at det er købt hos dem. Dog har du jo ikke ret til at få byttet en vare. Det står der jo ikke noget om at du skal, og er sikker på at du heller ikke vil kunne få byttet dine varer købt online hvis du ikke har nogen kvittering. Ved godt at det er god kundeservice at gøre det og de nok bare burde have gjort det men du har ikke ret til det.

Jeg må blankt indrømme, at jeg ikke er juraekspert - men jeg troede, at man skulle bytte en vare, hvis det viser dig, at den er solgt på et falsk grundland; sælgeren fortalte, at den ville fungere perfekt sammen med min projektor - det gjorde den absolut ikke.

Men det er korrekt - jeg kan ikke bevise det; jeg optog ikke samtalen og fik ikke salgsargumenterne på skrift. Yderligere var det min egen fejl, at jeg ikke tjekkede efter kvittering i posen, inden jeg gik ud af butikken. Så nej, HifiKlubben har ikke gjort noget ulovligt. Men som du selv pointerer, handler kundeservice netop om lidt mere end at overholde den gældende lovgivning ;)..

Yderligere kan det tilføjes, at ud over papirkopien, har alle de webshops, jeg har handlet med, også tilsendt en elektronisk kopi på mail. Og selv, hvis denne skulle blive væk (spørg mig ikke hvordan ;P), så kan den ved de fleste shops også findes på deres hjemmeside, hvis du logger ind..

preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006
Sendt: 15 April 2010 kl. 09:11 | IP-adresse registreret  

Dare_Devil skrev:

1) Hifiklubben

2) Overclockers.co.uk

Har næsten også kun haft dårlig erfaringer med hifiklubben(amager) man skulle tro de ikke tænker på næste salg, men kun her og nu.

Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
Til top Vis preben1234's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af preben1234

Dare_Devil
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 April 2010 kl. 09:14 | IP-adresse registreret  

preben1234 skrev:

Har n�sten ogs� kun haft d�rlig erfaringer med hifiklubben(amager) man skulle tro de ikke t�nker p� n�ste salg, men kun her og nu.

Ja, pistolsælgerne lever desværre stadig

panos
Lukket konto
Lukket konto
Eget valg!

Sendt: 15 April 2010 kl. 09:21 | IP-adresse registreret  

Hvis man har problemer med en butik, finder man blot en anden butik. Det har intet med diskussionens sag at gøre. Som jeg skrev før,

Når det kommer til stykket er det faktisk meget simpelt... ikke andet en dobelt moral....

De here vil alle købe på kinesiske / polske priser men INGEN af dem vil arbejde for kinesisk eller polsk løn.... så længe det er de andre der gå ud over er det vel fint nok....

/p

holfi prenb1
holfi nb250
KEF reference 201/2

sd2100
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 April 2010 kl. 09:35 | IP-adresse registreret  

Ney_ skrev:
sd2100 skrev:

Fordi folk vil behandles ens om de så har 5, 10 eller 100 tusind at lægge i butikken?

Og der er nogen af os der godt kan lide at stikke hovedet forbi vores lokale butikker og lytte til evt. nyt grej de har fået for at holde os ajour med hvad der sker derude. Dette håber jeg da virkelig ikke butikkerne har noget mod selvom man måske den dag ikke er parat til at hive pungen op ad lommen.

Den model du foreslår vil 100% give dødstødet til at butikker der ikke lever af at sælge virkelig high-end grej da den normale forbruger slet slet ikke ville kunne finde på at betale for at høre på noget han måske ikke skal købe.

Det behøver ikke være et fast beløb. Det kunne også være en procent/promille-sats. Måske skulle butikker til at sælge service særskilt?! Jo mere du betaler, jo bedre service får du. Prøv lige at tjekke scala-hifi.dk:

http://www.scala-hifi.dk/index.php?id=produkter&produktt ype=18#33

De har forskellige priser, alt efter hvilken service, du vil have. Deruover har man selvfølgelig ikke ret til samme service i de forskellige butikker.

En anden ting. Der er jo hvert år en hifimesse i Kbh. Der betaler folk entré, for at se, røre og høre hifiprodukter. Det er måske den måde, hifi i fremtiden skal sælges? De nytter i alt fald ikke at brokke sig over de onde og umoralske kunder. Kunden har pengene, og derfor har han ALTID ret.

Egentligt er det fantastisk ynkeligt hele dette tuderi om "tidsrøverne" og "nasserne". Hvordan foregår det på BtB området? Der er en ubudsrunde. Alle de aktører, der ønsker opgave, gør en salgsarbejde (på samme måde som butiksassistenten) og til sidst udvælger udbudsgiveren, den virksomhed, der har det bedste tilbud. ALLE andre virks. har spildt deres arbejde. Tough job - livet går videre. Der er INGEN, der tvinger virks. til at komme med tilbud. Der er INGEN, der tvinger Hifiklubben til at give Brian Bæ en demonstration af Dali Euphonia højttalere, INGEN.

Nettet er fantastisk . Hvis de fysiske butikker forsvinder......så dør vi alle sammen en langsom og smertefuld død. NOT.

Find på en ny måde at sælge jeres stuff på, accepterer at tingene har ændret sig, eller skift branche og bliv politibetjente, sosu-assistenter, bibliotekarer, landmænd eller andet.

panos
Lukket konto
Lukket konto
Eget valg!

Sendt: 15 April 2010 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

sd2100 skrev:
[QUOTE=Ney_][QUOTE=sd2100]

Find på en ny måde at sælge jeres stuff på, accepterer at tingene har ændret sig, eller skift branche og bliv politibetjente, sosu-assistenter, bibliotekarer, landmænd eller andet.

Nej for fanden.. dem importerer vi da fra Polen.. det er billigere....Ingeniører og IT folk fra Kina og Indien flytter alt produktion til udlanden men det gør ikke noget for vi ikke har penge til at handle for.. så kan vi vel benytte os af internettet, dem der så har råd til det at bestille mad hos internet basserede dagligvare butikker...

Ja jeg ved at det lyder overdrivet men elefanten spises i små bider.. og vi er med til at tage en bid af vores egen røv

holfi prenb1
holfi nb250
KEF reference 201/2

sd2100
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 April 2010 kl. 09:47 | IP-adresse registreret  

panos skrev:
sd2100 skrev:
[QUOTE=Ney_][QUOTE=sd2100]

Nej for fanden.. dem importerer vi da fra Polen.. det er billigere....Ingeniører og IT folk fra Kina og Indien flytter alt produktion til udlanden men det gør ikke noget for vi ikke har penge til at handle for.. så kan vi vel benytte os af internettet, dem der så har råd til det at bestille mad hos internet basserede dagligvare butikker...

Ja jeg ved at det lyder overdrivet men elefanten spises i små bider.. og vi er med til at tage en bid af vores egen røv

Jeg går ud fra, at alt det du har købt, er produceret i Danmark? Dvs. eksempelvis tv fra B&O? Hvis du ikke har tv fra B&O. Hvorfor så ikke?

panos
Lukket konto
Lukket konto
Eget valg!

Sendt: 15 April 2010 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

hvis du ikke forstå min pointe kan jeg ikke se noget formål med at prøve at forklare dig det.

/p

holfi prenb1
holfi nb250
KEF reference 201/2

<< Forrige Side af 8 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum