Emne: Kiss DP-600 ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
hxpro skrev:
| IKKE denne gang KISS har lært af deres fejl, førstegang jeg hørte om DP-600 var i MARTS 2004 altså for over et år siden, det seneste år er gået på at perfektionere produktet og JO DEN VIRKER ;-) |
|
|
Jeg så den omtalt på IFA i 2003... Bortset fra det, hvordan ved du den virker? Og sagde de ikke det samme om DP 558, den var da også ekstremt forsinket, hvad brugte de tiden på på den?
Jeg vil se det før jeg tror det. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Desuden bliver det da interessant at se hvornår den rent faktisk kommer på markedet. I denne tråd nævnes slut maj og slut juni. Den eneste forhandler jeg har set den til salg hos siger august.
Det eneste jeg kan finde på Kiss' egen hjemmeside er en nyhed om at den lanceres i slutningen af maj. 2004 altså. Og så nogenlunde samme "nyhed" igen fra december 2004, hvor de klogeligt nok ikke angiver en lanceringsdato.
Der er ikke så meget galt i at lanceringen af et produkt udskydes, det sker så tit - men når man gør det så konsekvent som Kiss, og samtidigt lige så konsekvent præsenterer dybt fejlbehæftede produkter når de endelig kommer, så giver det altså ikke den største tiltro til firmaet. Så jeg tillader mig fortsat at have dén holdning at Kiss´udviklingsafdeling er nogle uduelige fladpander der ikke magter at udføre de (glimrende) idéer de har i praksis. Og så vil det glæde mig noget så inderligt hvis de skulle gå hen og modbevise dén påstand. Men jeg holder altså ikke vejret imens... __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |
Seerup Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 140
|
| Sendt: 31 Maj 2005 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
|
.... Men jeg holder altså ikke vejret imens...
|
|
|
Det er da ganske betryggende 
Chancen for at du ville blive vanskelig at genoplive ville i så fald også blive overvejende stor!!!
|
| Til top |
|
| |
umts4ever Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 12 Oktober 2005 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Ville lige tage denne tråd op igen, da det må værer ved at værer på faldrebet at den bliver laceret, har hørt denne eller næste mnd. 
Er der nogle som har set den irl. ?
Har læst spec. på den og de lyder meget overbevisende plus en pris på ca. 2500 er heller ikke så galt, jeg ved godt at nogle ikke så godt kan lide kiss, men har selv en dp-1500, og er meget glad for den, den har selvfølig et par nøkker, men syntes kiss er gode til at komme ud med firmware upgrades, det endste der har drillet for mig er streming via wifi , så bruger kun kable nu, er dog spændt på hvordan dp-600 virker trådløst.
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 12 Oktober 2005 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogle af disse modeller, hvor menuerne kan betjenes med en trådløs mus?
Jeg er godt træt af menustyring fra fjernbetjeningen, med piletaster.
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 Oktober 2005 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
umts4ever skrev:
Har læst spec. på den og de lyder meget overbevisende plus en pris på ca. 2500 er heller ikke så galt, jeg ved godt at nogle ikke så godt kan lide kiss, men har selv en dp-1500, og er meget glad for den, den har selvfølig et par nøkker, men syntes kiss er gode til at komme ud med firmware upgrades, det endste der har drillet for mig er streming via wifi , så bruger kun kable nu, er dog spændt på hvordan dp-600 virker trådløst. |
|
|
Jeg kan til stadighed forbløffes over hvor meget uduelighed man kan fremvise og stadig bevare købernes tiltro. Jeg har slet ikke tal på hvor mange indlæg ala "dit og dat er i vejen med min Kiss, men jeg er meget glad for den". Da DP600 blev vist frem på IFA (2003, som nævnt tidligere...) var det et yderst spændende produkt, som kunne have gjort WMV-HD til et relevant format, indtil Blu-Ray og HD-DVD er på banen. Nu (eller hvornår den nu rent faktisk kommer) bliver den i bedste fald en pauseklovn.
"Denne eller næste måned" er hvad vi har fået at vide om Kiss produkter _mange_ gange, i _meget_ lang tid. De mangler efter min mening stadig at vise at de kan sende et produkt på gaden uden graverende fejl og mangler i forhold til det lovede. DP 558 var _voldsomt_ forsinket, og først et år efter lanceringen (på trods af _temmeligt_ mange "beta-testere"), var firmwaren ifølge diskussionerne på www.recordere.dk rimeligt stabil og brugbar, og opfyldte de lovede features. Og der kommer _stadig_ nye firmware-opdateringer, og nye fejl opstår for hver opdatering. Hvordan kan man blive ved med at have så store forventninger til det firma? __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |
umts4ever Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 12 Oktober 2005 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan godt følge dig med nogle ting Otto, men grunden til at jeg godt kan lide Kiss players, er fordi de kan/kunne streme næsten alle komprimerings former, da DP-500 kom ud var det endste alternativ at slutte ens PC direkte til (eller plambutler) fjernsynet, og den løsning var ikke optimal, for meget støj, har prøvet begge.
Jeg har ikke haft problemer med min DP-500 eller DP-1500, men ved godt at der har været problemer med 558 (den ville nok også værer mit sidste valg hvis jeg skulle vælge harddisk optager), men til streming er kiss det bedste jeg kender.
Det kan godt værer man skal have lidt indsigt i hvad man laver, for at få det til at virke ordenligt, men gider man ikke det kan man jo altid gå ud og købe alt i B&O og få forhandlern til at sætte det op for sig .
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|