Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 12:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Den positive side af H4All (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 01 April 2010 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

Jeg synes at vi trænger til en tråd omkring de positive oplevelser vi har og har haft her inde på Hifi4all.

Min interesse for hifi er eksploderet de sidste 3-4 år efter at jeg har opdaget dette forum, hvor jeg kan blive inspireret af de andre brugers anlæg.
Få råd omkring hifi indkøb og generelle fif til opsætning af anlæg m.m.
Igennem dette site har jeg også mødt flinke mennesker, som jeg har kunne diskutere og komme på besøg hos for at gøre hifi interessen til vores fælles tredje. Det sætter jeg virkelig stor pris på.
Mange af de mennesker jeg omgiver mig med til hverdag, forstår ikke helt min interesse for hifi, så det er rart at have et forum som dette hvor man kan trække sig hen 1-2 timer om dagen og nørde sin interesse.
Jeg nyder virkelig også at læse anmeldelser og nyheder her inde, og ikke mindst at følge med i de ting der bliver sat til salg brugt her inde.

Hvorfor er du bruger her inde, og hvilke positive oplevelser har du haft med dette site? 

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N

Ilcommamdante
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2009
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 01 April 2010 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg er specielt glad for anmeldelserne.

Derudover er det spændende at se folks forskellige anlæg.  

Til top Vis Ilcommamdante's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ilcommamdante

john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 01 April 2010 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:
Jeg synes at vi trænger til en tråd omkring de positive oplevelser vi har og har haft her inde på Hifi4all.

Min interesse for hifi er eksploderet de sidste 3-4 år efter at jeg har opdaget dette forum, hvor jeg kan blive inspireret af de andre brugers anlæg.
Få råd omkring hifi indkøb og generelle fif til opsætning af anlæg m.m.
Igennem dette site har jeg også mødt flinke mennesker, som jeg har kunne diskutere og komme på besøg hos for at gøre hifi interessen til vores fælles tredje. Det sætter jeg virkelig stor pris på.
Mange af de mennesker jeg omgiver mig med til hverdag, forstår ikke helt min interesse for hifi, så det er rart at have et forum som dette hvor man kan trække sig hen 1-2 timer om dagen og nørde sin interesse.
Jeg nyder virkelig også at læse anmeldelser og nyheder her inde, og ikke mindst at følge med i de ting der bliver sat til salg brugt her inde.

Hvorfor er du bruger her inde, og hvilke positive oplevelser har du haft med dette site? 

hej søren

har det ligesom dig... man møder ligesindede som man virkelig han snakke " nørde snak " samt få gode input om div. son ens " normale " venner ikke ved en skid om ... synes der er stor inspiration ved at være herinde.....

mvh john

Til top Vis john pedersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af john pedersen

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Sendt: 01 April 2010 kl. 15:02 | IP-adresse registreret  

Er der overhoved nogle positive side tilbage på www.hifi4all.dk's forum, forstået på den måde at da hifi4all var ny, så havde det er god forum, men hen over tide er reglen blive strammet, og det har give sig udslag i at det ikke er til at ånde i dette forum, der blive givet advarsels ud i tid og utide, der blive censureret i stor stil, kan god være at hifi4all har ment at det var en god ideen, men ærlig talt, så har det tage overhånd.   
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

santashooter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2008
Sendt: 01 April 2010 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

forum er hvad man gør det til, jeg synes sagtens man kan have det hyggeligt og nyde godt af forummet på trods af de
strammede regler - jeg er næsten 100% i vintage afdelingen, og jeg må sige at hele diskussionen om at H4A er blevet dårligere
er gået helt hen over hovedet på mig - tingene i vintage forummet fungere, ligesom apparaterne, upåklageligt efter mange år!

min interesse er startet og fungere omkring dette forum, og de bekendtskaber jeg har fået igennem mit intensive brug af forum
- de mange dejlige brugere er for mig den mest positive side af H4A!

mvh.
Søren

Anderz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 01 April 2010 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

Siden jeg lancerede old school B&O tråden tilbage i 2008 har jeg haft rigtigt meget positivt ud af hifi4all. Det er også derfor at jeg stadig når der noget at opdatere med holder liv i den.

Idag har jeg stor fornøjelse af kende 2 vintage folk personligt herfra. Hvis det drejer sig om HIFI og lignende så er det fedt at kunne hjælpe hinanden fks den anonnce på gul og gratis original med en original hvid Beomaster 8000 eller anbefalinger på godt og ondt.  

Til top Vis Anderz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anderz

søren N
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 April 2010 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

Dejligt at høre.

Star trek: Det her er bare en opfordring til at dele ud af de positive oplevelser man har.
Jeg syntes at der findes nok tråde omkring de ting nogle folk synes H4All gør forkert, så lad os snakke om de ting i kan bruge H4all til, i stedet.
Det er trods alt kun en hobby, og det skal være skægt at ha en hobby.

Er du hifi-kræsen?

Derre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 01 April 2010 kl. 15:58 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Er der overhoved nogle positive side tilbage på www.hifi4all.dk's forum, forstået på den måde at da hifi4all var ny, så havde det er god forum, men hen over tide er reglen blive strammet, og det har give sig udslag i at det ikke er til at ånde i dette forum, der blive givet advarsels ud i tid og utide, der blive censureret i stor stil, kan god være at hifi4all har ment at det var en god ideen, men ærlig talt, så har det tage overhånd.   

Jeg får stadig rigtig meget kompetent vejledning herinde, og man får sig nogle gode diskussioner om det der interesserer en selv, og ikke mindst inspiration til hvad fremtiden skal bringe af opgraderinger. Jeg er overbevist om, at de advarsler der bliver delt ud er velbegrundede. Ingen åndenød herfra!
Til top Vis Derre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Derre

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 01 April 2010 kl. 16:00 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:
Dejligt at høre.

Star trek: Det her er bare en opfordring til at dele ud af de positive oplevelser man har.
Jeg syntes at der findes nok tråde omkring de ting nogle folk synes H4All gør forkert, så lad os snakke om de ting i kan bruge H4all til, i stedet.
Det er trods alt kun en hobby, og det skal være skægt at ha en hobby.

Det kan der godt være noget om

Og jeps, denne hobby er sku skide skægt, og skide dyrt

Old_school
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008
Sendt: 01 April 2010 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

Jeg syntes det er meget sjovt at man kan se og høre om andre der også sidder og fedter rundt med deres hifi, det får mig til at føle at jeg ikke er helt skæv. Og så er der mange meget vidende brugere herinde der altid er frisk med et råd eller to.

Man kunne sevlfølgelig få det samme på udenlandske fora, men det er ikke helt det samme.

gask
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Marts 2008
Sendt: 01 April 2010 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

Personligt har jeg ikke haft problemer med censur, advarsler eller lign. Derimod har det været et godt sted at hente hjælp og ny viden. Til gengæld er foraet også fyldt med uigennemtænkte og dårligt formulerede indlæg, og indlæg der fordre mere at andre, end det de selv gider lægge i det. Det mindste man kan forlange inden man beder andre om hjælp, er for mig at se, at man har gjort en smule hjemmearbejde først.
Ja, ja ja, jeg ved godt jeg bare kan lade være med at læse eller svare på disse indlæg, men jeg synes der bør være nogen der pirker til gratisterne.
Til top Vis gask's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gask

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 01 April 2010 kl. 16:14 | IP-adresse registreret  

Jeg har mødt nogle flinke mennesker og blevet medlem af Århus Musik &  HiFi klub samt fundet en masse dejlig information og er blevet klogere på hifi

Så ja, der er da også positive sider af H4A

NESREDNA
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 01 April 2010 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

Dette er for langt off topic. Hifi4all's forum handler om hifi og ikke om hifi4all

Tråden lukkes derfor

Morten / Moderator
Til top Vis NESREDNA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NESREDNA

santashooter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2008
Sendt: 01 April 2010 kl. 16:29 | IP-adresse registreret  

Det er rigtigt at der findes mange, mange fora om netop hifi på internettet, men H4A har den fordel, ved at være et dansk
(og delvist nordisk) site, at man nemmere kan lave bekendtskaber i den virkelige verden, således at man kan dyrke sin
hobby i virkeligheden såvel som foran skærmen - her tænker jeg bla. på de to Vintagetræf - Head-fi træffene og de andre
arrangementer som er startet igennem forummet - Det er sku fedt!

Og hvis man nu opfører sig ordentligt synes jeg squ ikke man får smidt advarsler i baghovedet!
der skal som alle andre steder på nettet, være en god tone og man skal respekterer hinanden. Almindelig god opførsel
gælder her, ligesom andre steder!

man kan jo evt. hvis man er i tvivl om de gældene regler læse forumreglerne, som man også læste da man gik ind som
medlem - jeg finder ingen af disse til at være urimelige eller for frihedskrænkende - til gengæld synes jeg de skaber nogle
gode og hyggelige rammer for en masse skæg og ballade med min hobby!

mvh.
Søren Iversen

Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 01 April 2010 kl. 16:36 | IP-adresse registreret  

NESREDNA skrev:
Dette er for langt off topic. Hifi4all's forum handler om hifi og ikke om hifi4all

Tråden lukkes derfor

Morten / Moderator

Hvaaaaaa, lukkede du ikke tråden

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 01 April 2010 kl. 16:36 | IP-adresse registreret  

NESREDNA skrev:

Tråden lukkes derfor

Morten / Moderator

Der er vel den 1. April, ik 

fredmarantz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006
Sendt: 01 April 2010 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:

Jeg har været medlem her i ca. 4 år - og færdedes rundt omkring i flere "underfora" her på sitet - dog klart mest i Vintageforummet. Jeg har aldrig følt, at moderatorer har givet mig en oplevelse af at jeg havde en ytringsmæssig "spændetrøje" på. Jeg er af den klare opfattelse, at de fleste irettesættelser/advarsler, som folk får - er fordi de pågældende er gået for langt i hht regler, som de godt kendte i forvejen. Der har måske været et par enkelte, som jeg har haft svært ved at forstå, men i det store hele fungerer det fint.

Hvis man føler, at man ikke "kan ånde" i disse fora, så kan det jo være, at man er én af dem, som har svært ved at tilpasse sig et kendt reglement. Det kan være svært, med de gældende regler, - at promovere egne økonomiske interesser - at "flame" andre deltagere - at fremture med underlødig sprogbrug - at trække en tråd Off-topic - at være polemisk - at være entrigant - og det har jeg det egentlig godt med.

Jeg har deltaget i en række debatter og ind imellem så kan man mærke at linierne bliver trukket op (behøver jeg at nævne de berømte kabeldebatter?) - og sålænge man kan holde det på "debatplan" - så er det ok - og givende.

Jeg har kunnet dele ualmindelig megen nyttig viden her på HiFi4all's fora - jeg har lært en del rigtig gode folk at kende - jeg har kunnet deltage i særligt fede arrangementer (Vintagetræf) mv.   - så jeg har i sandhed hygget mig her - og det agter jeg at fortsætte med.

Santashooters betragtninger deler jeg.

Vh

Freddy 

Til top Vis fredmarantz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fredmarantz

NESREDNA
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 01 April 2010 kl. 16:57 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

NESREDNA skrev:

Tråden lukkes derfor

Morten / Moderator

Jaja, men den var da meget god ik'? Havde håbet det ville have rejst sig et ramaskrig, men folk er nok meget godt på vagt i dag

Undervejs: Cowon D2 > Ety4P
Til top Vis NESREDNA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NESREDNA

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 01 April 2010 kl. 17:01 | IP-adresse registreret  

NESREDNA skrev:
Pierre skrev:

NESREDNA skrev:

Tråden lukkes derfor

Morten / Moderator

Jaja, men den var da meget god ik'? Havde håbet det ville have rejst sig et ramaskrig, men folk er nok meget godt på vagt i dag

Tænk lige på hvilken dag det er i dag

Tro at dagen i dag hjælpe på stemning, hvis det så bare var sådan til hverdag, så ville dette forum vare et god sted at være, ik 

www.hifi4all.dk's forum må kun bruges den 1. april

søren N
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 April 2010 kl. 17:04 | IP-adresse registreret  

He He jeg hoppede da lige i med hoved først 

Er du hifi-kræsen?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes