Bruger siden: 13 Januar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 988
Sendt: 20 Januar 2009 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
Hej...
Min primære musik kilde er min elskede iPod som er fyldt med Apple lossless AC filer,
og på nuværende tispunkt har jeg den orginale Apple DOC til den, men overvejer at købe en ny...
...og nu til 1.000 kroners spørgsmålet, hvilken..?
...og 10.000 kroners spørgsmålet, kan det overhoved betale sig, henter man "bedre" lyd..?
Bruger siden: 13 Januar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 988
Sendt: 20 Januar 2009 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
EyeOfBeauty skrev:
Du kunne jo osse se på sådan en fyr - så'n en har jeg stående i mit køkken netop fordi det er så nemt og så lyder det så
fedt: http://shop.humac.dk/pi/Fireant_iPodSpeaker_S_Red_12168_.asp xHilsen EyeOfBeauty
Den er super fed, men det er ikke den type DOC jeg leder efter, jeg skal bruge en jeg kan koble på min forstærker..:-)
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 215
Sendt: 23 Januar 2009 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
@kennlh
prøv Arcams rDock ... udover den er ret gennemført (i aluminium), kan bruges til valgfri opladning af iPod'en og kan videresende video-signaler, ja så lyder den også godt.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum