Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 21:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Denon i Elgiganten (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 13
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Søren_Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2009
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 31 Januar 2010 kl. 09:14 | IP-adresse registreret  

Det er da utroligt giganten kan sælge det så meget billigere i Norge, og i begge tilfælde sælger de det langt billigere end
Klubben gør, inden de sætter prisen ned for at forsvare deres marked
Til top Vis Søren_Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Søren_Nielsen

stridsvognen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 31 Januar 2010 kl. 15:19 | IP-adresse registreret  

Bla bla bla..Hvem har købt nogle af de omtalte produkter i Elgiganten.?? Eller andre lignende Denon modeller fra deres brede udvalg.?
Til top Vis stridsvognen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stridsvognen

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 31 Januar 2010 kl. 15:53 | IP-adresse registreret  

Jeg glemte at anbefale Pouls Audiobutik! Fornem vejledning, enorm viden, gode priser.
Forhandling kan foretages, hvis man kan acceptere det
Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman

F.Overgaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2010
Sendt: 01 Februar 2010 kl. 13:34 | IP-adresse registreret  

Synes det er en utrolig sjov tråd at læse. Mange er plabrer op om kæmpe store avancer på alt uden at vide noget som helst om det. Der må da være et eller andet helt galt hvis man tror 3/4 af en pris er indtjening i HiFi klubben.

Men meget god underholdning...
Til top Vis F.Overgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Overgaard

Mkirkelund
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 01:54 | IP-adresse registreret  

F.Overgaard skrev:
Synes det er en utrolig sjov tråd at læse. Mange er plabrer op om kæmpe store avancer på alt uden at vide noget som helst om det. Der må da være et eller andet helt galt hvis man tror 3/4 af en pris er indtjening i HiFi klubben.

Det som undrer mig ved Hifiklubben, er at det et SÅ nemt at finde produkter til den kvarte/halve pris, som spiller langt bedre....

Sony PS3 Blu-ray/Konsol
XTZ 99.36 Front
XTZ 99.25 Center
XTZ 99.22 Rear
XTZ 99 W10.16 S
Til top Vis Mkirkelund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mkirkelund

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 09:40 | IP-adresse registreret  

Mkirkelund skrev:
Det som undrer mig ved Hifiklubben, er at det et SÅ nemt at finde produkter til den kvarte/halve pris, som spiller langt bedre....

Siden det nu er så nemt, vil vi gerne have dig til at nævne tre eksempler på HFK produkter der kan erstattes af produkter til halv pris - husk også at nævne hvilke produkter, de skal erstattes med. Det bliver spændende. Og vær sød at holde kabler udenfor.

Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 04 Februar 2010 kl. 16:08 | IP-adresse registreret  

Kom der nogle forslag på bedre produkter til den kvarte/ halve pris?

Hygge,
Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. The Elite

Bruger siden: 18 Februar 2007
Sendt: 04 Februar 2010 kl. 16:25 | IP-adresse registreret  

Mkirkelund skrev:
F.Overgaard skrev:

Hvad er da det for noget vrøvl. Efter min mening spiller Marantz generelt bedre end alle hifiklubben recievere (amsgssag) Det lyder som om du er en typisk HFK-kunde  Deres og KUN deres - er det bedste der findes. Efter min mening er hele markedet generelt i konkurrence, men i sidste ende er det den personlige smag der gør den pågældende kunde tilfreds.

B&W & Dali er ikke kævl bedre end alle mulige andre højttaler mærker. De forsker meget i lyd, og har nogle meget avancerede højttalere, men når alt kommer til alt så de ofte ringere, og ofte bedre - det er forskelligt. Deres Diamant diskant er da selvfølgelig go, og bedre end den gamle.

Mit eget M&K 150 system smadrer B&W´s 800 serie til ca 500k. Det kører det midt over simpelthen. Har hørt det mest eksklusive 800 system de stort set kan sammensætte. B&Wérne kan nogle andre ting, og til musik har de deres force imod MK.

Til top Vis Ole_M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ole_M

jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 04 Februar 2010 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

Mkirkelund skrev:

Inden jeg kom med sådan en kommentar, havde jeg nok redigeret min signatur

Rysz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 04 Februar 2010 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

"The Elite" - Mon ikke du misforstod indlægget
Til top Vis Rysz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rysz

Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. The Elite

Sendt: 04 Februar 2010 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Rysz skrev:

Hvad tænker du på? Begrundelse..?? Hvis du er uenig, så er det jo bare sådan det er

jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Februar 2010 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

Rysz skrev:

forstod du en lyd af det der elitære nonsens

Rysz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 04 Februar 2010 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Jeg forstod det sådan, at MKirkelund argumenterede for, at man nemt kunne finde produkter der kan det samme som vores produkter, og det baseret på kurs 50.

Så var der et par stykker der efterfølgende forespurgte på eksempler til dette, men de udeblev af en eller anden grund.

Og jeg tænkte egentlig bare i samme ombæring. Hvad definerer, at produktet er mere værd ? Alle de andre eller ham der skal leve med det i det daglige ?

Til top Vis Rysz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rysz

jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Februar 2010 kl. 17:14 | IP-adresse registreret  

Jeg tænkte nu mere på hvorfor "the Elite" citerer noget, og skriver noget der vist langtfra relaterer sig til citatet

Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. The Elite

Sendt: 04 Februar 2010 kl. 17:15 | IP-adresse registreret  

Rysz skrev:

Jeg forstod det sådan, at MKirkelund argumenterede for, at man nemt kunne finde produkter der kan det samme som vores produkter, og det baseret på kurs 50.

Så var der et par stykker der efterfølgende forespurgte på eksempler til dette, men de udeblev af en eller anden grund.

Og jeg tænkte egentlig bare i samme ombæring. Hvad definerer, at produktet er mere værd ? Alle de andre eller ham der skal leve med det i det daglige ?

Ja han "argumenterede" for, at man kunne finde bedre produkter hos dig, der kostede det kvarte/halve af andres butikkers mærker. Det er jeg stik uenig i, og en typisk kommentar for en vi uvidenhed for markedet generelt. jeg har "desværre selv haft den holdning engang, men er stille og rolig gledet fra den, eftersom jeg har lært flere dygtige folk at kende i branchen, og derfor fået et bredere kendskab til markedet.

At det dækker ens behov vel, og ens personlige smag ikke mindst. Det er vel alfa og omega. Alle andres holdninger ER ligegyldige

Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. The Elite

Sendt: 04 Februar 2010 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

jan_stevns skrev:
Jeg tænkte nu mere på hvorfor "the Elite" citerer noget, og skriver noget der vist langtfra relaterer sig til citatet

jeg relaterede da til hans besked. Jeg gjorde opmærksom på at man kan få noget som er langt bedre end B&W´s 800 serie til 1/5 af prisen. Det var det min pointen var  Om den så var go eller dårlig.......

I andre tilfælde kan man sikkert finde det modsatte, og jeg synes overhovedet ikke HFK produkter er dårlige, men for jer "wanna bee´s" - der er andet på markedet der er interessant.

jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Februar 2010 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

The Elite skrev:

jan_stevns skrev:

jeg relaterede da til hans besked. Jeg gjorde opmærksom på at man kan få noget som er langt bedre end B&W´s 800 serie til 1/5 af prisen. Det var det min pointen var  Om den så var go eller dårlig.......

I andre tilfælde kan man sikkert finde det modsatte, og jeg synes overhovedet ikke HFK produkter er dårlige, men for jer "wanna bee´s" - der er andet på markedet der er interessant.

tror du sammneligner pærer og bananer et stykke af vejen -   har du sammenlignet B&W hjemme hos dig selv, eller sammenligner du noget du har hørt ude i byen med noget derhjemme ?

Jeg kender hverken det ene eller det andet - men når du bruger vendingen "B&Wérne kan nogle andre ting, og til musik har de deres force imod MK."  tror jeg du misforstår ordet "force"

ps - det er ikke god stil her på Hifi4all at kalde folk "wannabee's"

Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. The Elite

Sendt: 04 Februar 2010 kl. 17:42 | IP-adresse registreret  

jan_stevns skrev:
The Elite skrev:

jan_stevns skrev:

tror du sammneligner pærer og bananer et stykke af vejen -   har du sammenlignet B&W hjemme hos dig selv, eller sammenligner du noget du har hørt ude i byen med noget derhjemme ?

Jeg kender hverken det ene eller det andet - men når du bruger vendingen "B&Wérne kan nogle andre ting, og til musik har de deres force imod MK."  tror jeg du misforstår ordet "force"

ps - det er ikke god stil her på Hifi4all at kalde folk "wannabee's"

Jeg sammenligner ikke pærer, bananer, æbler, blommer eller andet frugt.

Okay, jeg mener at B&W kan nogle andre ting ved stereo lytning, og jeg synes B&Wérne er mere "helstøbte" at lytte til end M&K 150 serien. Til film er M&Kérne til gengæld langt foran på alle parametre jeg kan komme på. Nej måske undtagen bulderbas. Jeg synes ikke B&W´s subwoofere følger med de bedste på markedet  Nej jeg har ikke sammenlignet 800 serien vs 150 serien, men den grundlæggende lyd kender jeg jo, derfor jeg med rette skriver som jeg gør. Bevares der kan være "små" forskelle, men jeg kender den grundlæggende lyd fra begge.

Jeg kalder KUN den holdning, at nogle kun tror at HFK produkter der virker, for en "wanna bee" holdning. Intet med hans person at gøre. Lad os lige få det på det rene først og fremmest

megholm
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Januar 2009
Lokalitet: København
Sendt: 04 Februar 2010 kl. 18:03 | IP-adresse registreret  

Jeg tror altså du har misforstået hans indlæg fuldstændigt, Elite. Han siger, så vidt jeg kan se, at man kan finde produkter som er ligeså gode som
hifiklubbens til halvdelen af hvad deres koster. Lidt forvirrende når han ejer to NAD produkter, men jeg tror stadig det er det han mener.

Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. The Elite

Sendt: 04 Februar 2010 kl. 18:07 | IP-adresse registreret  

Som jeg læser det, så mener han, at han nemt kan finde produkter i HFK, til det kvarte eller halve af prisen (af konkurrenternes), som spiller langt bedre (end konkurrenterne)

Det kan da godt tænkes man kan det, men ikke nemt. Og det kan man også sige om mange andre butikker så

<< Forrige Side af 13 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes