| Forfatter |
|
Jesper Andersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har just fået PS3 ind af døren, og skal tilslutte den til Pioneer 428XA, fluks i med hdmi stikket......men INGENTING sker...........skal jeg på en eller anden måde "fortælle" Pio at det skal "finde" PS3 ?........øv....hvorfor skal det være så sk_ _ _ kompliceret
Er der nogen venlige sjæle herinde som kan hjælpe ????????............please...... __________________ Jesper / Oldhifinut
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde samme problem med mit Pioneer 436XDE.
Men det var fordi jeg ikke havde aktiveret HDMI-indgang nr. 2.
Prøv at tjekke din opsætning og se om der ikke er et sted, hvor du kan aktivere indgangen. Ellers så prøv i en af de andre HDMI-indgange.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
- først; jeg ved at jeg ER et "fjols" til disse "digitale opsætninger" ( hvad blev der af plug'n play ? )
Jeg har sat den i hdmi indgang no. 3 ( samme indgang hvor min HDD) var tilsluttet (- og virkede), men kan slet ikke få noget billede frem nu - kan du/wildstyle/andre guide mig helt fra bunden af ?
Mvh __________________ Jesper / Oldhifinut
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så, nu har jeg fået et PS-billede frem på min hdmi indgang no 3 - men nu kan jeg ikke bruge/se noget på alle mine andre scart og hdmi-tilslutninger - ligemeget hvilken "input" jeg vælger på pioneer, vises PS-billedet.........frusterende
Og endnu mere frustrenede - og som viser min PS-know-hov......Har loadet et spil, er inde o PS brugermenu.......HVORDAN FANDEN STARTER JEG SPILLET ?????????? __________________ Jesper / Oldhifinut
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
tryk på den HDMI indgang du vil aktivere øverst på fjernbetjeningen,tryk derefter valg og derefter kan du altivere HDMI indgangen,kunne heller helt finde ud af det selv da jeg fik mit 508XD i fredags men det hele står i manualen
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Står i manualen".....ja,ja, det er da næsten også for nemt, ikke :)
nej, spøg til side; jeg har ikke lige kunne finde det - forfra; er tilsluttet hdmi 3, har skærmbillede fra PS kørende nu - men lige meget hvad jeg vælger af "input" vises der KUN PS-skærmbillede...
NU har jeg dog fået startet selve spillet op - MEN UDEN LYD.............INDRØMMET, er SÅ tæt på at sparke det hele af H. til :(
- skal jeg også "opsætte" lyden på Pioneer'en ? __________________ Jesper / Oldhifinut
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, "fandt" lyden - skulle angive om lyden overførtes via HDMI eller på anden måde....hvorfor sker sådan noget bare ikke automatisk ;)
- Må nok konstatere at PS3 for os i 40 + alderen, er lidt for avanceret ;)........nu kan jeg slås med at finde ud af hvordan guitaren på Guitar hero sættes til og bruges............................... __________________ Jesper / Oldhifinut
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
PANIIIIIIIIIIK......................er der ikke en "Guitar-hero-ekspert",der kan fortælle hvordan pokker man får selve guitaren til at virke/spille?
Guitaren er sat til, der er "hul igennem", men konsollen reagerer ikke på guitarens funktioner.....hvad gør jeg forkert ? __________________ Jesper / Oldhifinut
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmmm....skal nok snart flytte det over i en anden emnegruppe........
__________________ Jesper / Oldhifinut
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
damm...........jeg håber eddermane at de snart kommer en venlig sjæl forbi, og fortælle hvordan sådan en skide guitar virker......ellers er der i morgen en billig ps3 + guitarhero til salg på KSB
brasch - er du G-H ekspert ? ;) __________________ Jesper / Oldhifinut
|
| Til top |
|
| |
CarstenH Branchemedlem

Expert Frederiksberg (Bøjes Radio)
Bruger siden: 28 August 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 46
|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
læs manualen, squ meget let.. skal bare typisk trykkes på en knap til at "søge" efter andre kontrollere, og så skal man trykke på en ligne knap på sin kontroller.
frem med bogen hvis du er i tvivl.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Juli 2008 kl. 09:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har læst manualen, og kontrolleren er "fundet" - helt automatisk, No problem.
Det som driller nu, er at konsollen ikke vil "connecte" til guitaren, d.v.s. når jeg trykker på "playstation-knappen" på guitaren, så springer skærmbilledet fra "spil" tilbage til "menu", så en eller anden form for "hul igennem" er der. men jeg kan ikke bruge nogle af de andre kontakter/funktioner på guitaren overhovedet......nogen som ved hvorfor ? __________________ Jesper / Oldhifinut
|
| Til top |
|
| |