Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 21:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Panasonic PX80 VS PZ80! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rasmuskarlsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 17 Juli 2008 kl. 20:45 | IP-adresse registreret  

Okay PX80'eren lyder som et godt Tv... Og lyder som om jeg ikk kan få et LCD (Selvom jeg klart helst ville) Som er lige så godt?

Hvordan er Panasonics PX80, sammenlignet med PZ80?

- Sidder ca. 2-2.5 m fra skærmen..

- Pt, har jeg kun analoge tv kanaler, men overvejer digitale - Hvad har PX kontra PZ at sige her?

- Jeg har endnu ikke et Media Center tilsluttet, og overvejer det helder ikke lige nu, men vil måske gerne have det om et års tid - Hvad har PX kontra PZ at sige her?

- Tv'et skal mest bruegs til afspilning af almindelige DVDfilm - Hvad har PX kontra PZ at sige her?

- Hvis jeg enddag skal afspille eks. Blueray film fra tv'et -Hvad har PX kontra PZ at sige her?
Til top Vis rasmuskarlsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rasmuskarlsen Besøg rasmuskarlsen's Websted

rasmuskarlsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Juli 2008 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

Slet ingen der har erfaring med disse 2 tv'er sammenlignet med hinanden?
Til top Vis rasmuskarlsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rasmuskarlsen Besøg rasmuskarlsen's Websted

mbs1979
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 18 Juli 2008 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

jeg har selv et 42 PX80 og min bror har et 46 PZ 80 den største forskel for mig at se er opløsningen hvor pz80 jo har full hd. men det er begge to rigtigt fede tv der giver meget for pengene. når du kommer til at sidde så tæt på tv og hvis merprisen er ligegyldig ville jeg nok helt klart vælge PZ80 da den høje opløsning når du sidder så tæt på vil give en højere detalje grad ved afspilning af bluray eller andet hd matriale. Til analog signaler er begge modeller gode, men jeg vil klart anbefale at ofre et digitalt signal. Det vil give dig en væsentlig forbedring.

Til top Vis mbs1979's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbs1979

rasmuskarlsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Juli 2008 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

Ja selvfølgelig er den bedre jo...
Kan du ikke prøve at svare på de forskellige spørgsmål jeg stiller... Det er nemlig dem som jeg fnder interessante når de 2 sammenlignes... Eks, om der kan ses foskel ved visning af analoge signaler, på de 2? Hvordan er de begge med mediecenter / computer tilsluttet? osv osv osv...

mbs1979
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 18 Juli 2008 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

har faktisk aldrig haft mit tilsluttet med et analog signal men panasonic plasmaerne bliver meget rost for deres måde at tackle analoge signaler på. der bliver jeg dig desværre svar skyldig.. Men har selv brugt mediecenter på mit eget px80 og det fungerer rigtigt godt men er desværre ikke den store ekspert på dette område.

Ved Bluray afspilning har PZ 80 den fordel at den kan afspille filmen i den rigtige opløsning fordi det er en full HD skærm og px skal jo nedskalere signalet fordi den "kun" kører 720P. men det BLu ray jeg har set på mit ser nu stadigvæk rigtigt lækkert ud. Men Der er pz80 nu en anelse bedre på dette område synes jeg. men det skulle den jo også helst gerne være.

Til top Vis mbs1979's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbs1979

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes