| Sendt: 30 April 2004 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej det vil jeg selvfølgelig ikke..
Vi var to, af hinanden helt uafhængige distributører, som lejede rummet sammen. Gert Lindgren udstillede Living Voice, Audiostatic, Lamm, Amazon, Origin Live osv.
Jeg importerer Opera Audio, Silverline Audio, og Accustic Arts. Det havde jeg med, sammen med et sæt Vienna Acoustic model Strauss som en god ven importerer til Danmark.
High-end Sound og ArtSound har ikke noget med hinanden at gøre, men jeg har af til snakket med Gert om, at vi begge havde et ønske om at vise vore produkter frem på denne måde. De(n) tradionelle udstillinger er dyre, små værelser osv, det er ikke de bedste betingelser. Derfor denne måde.
Det er planen at vi vil prøve i et par andre byer også, det kunne være Århus, Odense og måske Ålborg eller Esbjerg.
Nu har én ca 100 mennesker haft lejlighed til at lytte til fx Opera Audio og Living Voice. De er så forhåbentlig blevet klogere, de har haft mulighed for at danne sig et indtryk af hvordan de forskellige ting spiller. Men jeg synes ikke det er distributørers ellers handlendes opgave at hverken at skamrose egne produkter eller kommentere andres
|