| Sendt: 06 November 2014 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Efter at have solgt mine gamle højttalere, vil jeg investere pengene i en ny arm til pladespilleren.
Jeg har længe været lun på en Jelco SA-750L, og er ved at se hvor jeg kan bestille sådan en hjem fra. I den
forbindelse er jeg faldt over denne på Ebay:
_trksid=p2045573.c100033.m2042&_trkparms=aid%3D111001%26algo %3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D25403%26meid%3D245e0fece114
452a9b545174ac7dbfed%26pid%3D100033%26prg%3D10671%26rk%3D3%2 6rkt%3D4%26sd%3D271654138869">Jelco med gennemgående
kabel
Dette er tilsyneladende en fabriksny Jelco hvor en gut har monteret et gennemgående kabel. Er det godt?
Som udgangspunkt er det vel bedst at have et gennemgående kabel, så man undgår ekstra stik og koblinger,
men jeg kan ikke se her hvilket kabel han har brugt, og jeg ved selvfølgelig heller ikke noget om hvor dygtig
han er til sit arbejde(!)
Prismæssigt ligger den på ca det samme som en standart Jelco vil koste + tonearmskabel, så prisen er den
samme, men er den bedre? eller i det mindste lige så god??
Nogen der kan hjælpe? kan i se hvilket kabel der er anvendt? Evt. nogen der kender sælger og eller hans
produkter? (han har haft disse annoncer et stykke tid efter hvad jeg har kunne observere)
/Jens
|